Toon posts:

HPdeskjet 840c USB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zag op de hp-site dat mijn printer HP deskjet 840c ook een USB aansluiting zou moeten hebben. Klopt dit? want zo'n kabel heb ik er niet bij gekregen. En ik heb alleen een vage poort op mijn printer waar eventueel iets in kan.
Wie kan mij toevallig ff helpen

Verwijderd

HP leverd er standaard geen kabels bij...

Meestal krijg je die er wel gratis bij van de verkoper :)

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

achter in de printer zit een vierkant aansluitinkje, dat is geloof ik usb type b ofzoiets. In je computer zitten van die platte (type A). Ik weet niet wat het voordeel is van aansluiten via USB ipv parallel.

Verwijderd

Topicstarter
thnx...
weet iemand ook wat die kabel kost en waar ik hem kan halen? ik wil mijn printerpoort openhouden voor mijn lcd-schermpje, en mijn tweede printerpoort krijg ik niet aan de praat.

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 18:45 schreef HOC het volgende:
thnx...
weet iemand ook wat die kabel kost en waar ik hem kan halen? ik wil mijn printerpoort openhouden voor mijn lcd-schermpje, en mijn tweede printerpoort krijg ik niet aan de praat.
Kost ongeveer €6,- en je kunt hem wel krijgen bij de plaatselijke computerwinkels ;)

Verwijderd

toevallig heeft m'n pa vandaag zo'n kabel besteld voor het werk... bij inmac.nl heeft hij die kabel besteld voor € 7,99

maar bij gewone pc shop zullen ze zo'n kabel ook wel hebben hoor, dan heb geen extra kosten voor verzenden enzo :P

Verwijderd

Topicstarter
te gek, bedankt voor de info
Pagina: 1