ok ik heb dus een p100 gekocht nou wil ik er dus linux op zettuh alleen moet ik dan een floppy hebben want de bios ondersteunt de cdrom niet (leest em gewoon niet)
Help me Please
Help me Please
Verwijderd
Ehm, hij probeert je te helpen, dat had hij ook kunnen laten. Iets meer respect wil wel helpen.Op zaterdag 26 januari 2002 18:45 schreef TuXx het volgende:
jah je hebt domme mensen en je hebt ultra domme mensen
ik denk dat jij bij de laatste hoort!
Verwijderd
Verwijderd
jij hebt vast veel divx p0rn en eelt op je handenOp zaterdag 26 januari 2002 19:01 schreef TuXx het volgende:
maar wel de geilste...
Maar ik ga dus ff die andere pc wrecken
en dan jah dan niks
Verwijderd
Kijk, dit had je allang zelf eerder kunnen bedenken ipv de mensen die je nog proberen te helpen af te vallen!!Op zaterdag 26 januari 2002 18:57 schreef TuXx het volgende:
...
ik sloop hier nog wel ff een floppy drive uit en dan kijk ik wel verder
Verwijderd
Wel eelt maar geen divx ik download ze zoOp zaterdag 26 januari 2002 19:02 schreef kwaaaK het volgende:
[..]
jij hebt vast veel divx p0rn en eelt op je handen
geen floppy betekent toch niet dat ie geen drive heeftOp zaterdag 26 januari 2002 19:15 schreef carnman het volgende:
btw, dat ie geen floppy heeft staat in zen topic, maar ja...
Kan je geen install over FTP doen met Mandrake? Met RedHat, Debian en Suse iig welOp zaterdag 26 januari 2002 19:08 schreef runningman het volgende:
Ik heb een oude notebook (p166) zonder cdrom, maar wel een diskdrive en een netwerkaansluiting. Hoe kan ik hier linux opzetten ? (mandrake)
Verwijderd
Wij danken u voor deze mededeling.Op zaterdag 26 januari 2002 18:45 schreef TuXx het volgende:
jah je hebt domme mensen en je hebt ultra domme mensen
ik denk dat jij bij de laatste hoort!
Dit topic is gesloten.
![]()