• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik ben van plan om een roq-it mp3 spele te kopen, dat ding met 10gb hd. Maar nu heb ik er 2 kleine vraagjes over:

1) Er zit een usb 1.1 poort op, ik heb een abit lx6 moederbord en die heeft volgens mij een 1.0 usb poort Zijn die 2 compatible?

2) Er zit een 3.6v lithium batterij in het apparaat. Zijn die batterijen normaal te verkrijgen, is dat een standaard batterij? Want zo'n batterij gaat natuulijk niet eeuwig mee, en als ie op is en d-link bestaat niet meer wil ik natuurlijk nog wel aan zo'n batterij kunnen komen.

Verwijderd

kijk ook hier 'es

[topic=379760/1/100]

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op zaterdag 26 januari 2002 18:27 schreef Oscar28 het volgende:
Er zit een 3.6v lithium batterij in het apparaat. Zijn die batterijen normaal te verkrijgen, is dat een standaard batterij? Want zo'n batterij gaat natuulijk niet eeuwig mee, en als ie op is en d-link bestaat niet meer wil ik natuurlijk nog wel aan zo'n batterij kunnen komen.
die batterijen zijn gewoon te krijgen

• Oscar Mopperkont
Op zondag 27 januari 2002 11:49 schreef AiRWiN het volgende:
kijk ook hier 'es

[topic=379760/1/100]
Daar had ik deze vragen daar ook al gesteld, maar aangezien het weinig zin heeft allemaal lose vragen te gaan stellen binnen een topic dat eigenlijk ergens anders over gaat schiet het niet op en krijg ik geen antwoord op mijn vragen en heb ik dus een nieuw topic geopend.

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 19:50 schreef Oscar28 het volgende:

[..]

Daar had ik deze vragen daar ook al gesteld, maar aangezien het weinig zin heeft allemaal lose vragen te gaan stellen binnen een topic dat eigenlijk ergens anders over gaat schiet het niet op en krijg ik geen antwoord op mijn vragen en heb ik dus een nieuw topic geopend.
ow okay, wist ik niet :)

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 19:50 schreef Oscar28 het volgende:

[..]

ow okay, dan is het goed :P
had ik niet gezien |:(

ik d8 dat ik hier al een soortgelijk bericht had gepost :? maar ik zie 'em niet :?

edit:
en nu staat ie er wel weer :? echt heeeeeel vaag!! :? :? :?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Uh probeer de F5 toets eens r-win :)

Enne ik wil dat ding HEBBE maar ehm hij is niet te krijgen buiten de VS...
Ik heb d-link al gemaild of en waar je ze in .nl kan krijgen, maar alle sites (http://8wire.pricegrabber.com/search_getprod.php?masterid=521304&ut=4000f3ce54d579c2&found=1&search=Roq-It) zijn alleen voor in de VS en soms canada, lekker nuttig voor ons dus.
Iemand hem in de eu ergens gezien al!?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 18:32 schreef RubZie het volgende:
Uh probeer de F5 toets eens r-win :)
er zaten 2 dagen tussen die posts en ik heb niet 2 dagen lang hetzelfde IE windowtje open gehad :)

• Oscar Mopperkont
Ik zit nu in LA, maar om eerlijk te zijn heb ik hem ook nog niet gezien. Ik ben alin winkels geweest waar ze d-link producten verkopen, maar ze hadden de roq-it dan nog niet.
Weet overigens nog steeds niet of hij ook op usb 1.0 te grbuiken is.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
USB 1, lijkt me wel...
Enne dat ding MOET te vinden zijn daar in LA en anders kun je hem online kopen ergens en laten bezorgen, ik ben prijzen tegengekomen die al dicht tegen de $200 aanliggen..
Mocht je hem zien dan ben ik wel bereid geld naar je over te maken als jij dat ding daarna kan opsturen/meenemen naar .nl ofzo :D)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

ik heb ook al naar Dlink gemaild,
of hij in nederland (of in Engeland) verkrijgbaar is.
Maar ik heb nog geen reactie gehad:'(

en ik heb wat gelezen op een paar andere forums,
en daar las ik dat er een soortgelijke roq-it verkrijgbaar was, alleen dan onder een andere naam.

Weet iemand toevallig nog wat de naam was van dat apparaat?
en de LINK ? 8-)

alvast bedankt,

enne , wie wil er nog meer de roq-it mp3 jukebox 10GB kopen ?

is wel leuk om contakt via dit forum te hebben !!!
*D

ALLEMAAL WEL GAAN POSTEN DIE HIER WAT MEER OVER WEET !!!
THX :D

DJEFMO
Pagina: 1