Zo en nu mijn ongenoegen eruitgooien;
Wegens een verbouwing lag mijn vaste lijn er even uit ,
vervolgens wil ik weer lekker inloggen ....
Heb ik geen Line sync meer, dit was op 13 dec 2001.
Ik bellen naar kpn; nee meneer dat klopt als de wijk centrale geen vaste lijn meer registreert dan wordt Mxstream gesloopt. En hoe kan ik dat nou weten ?
en wat kan er aan gedaan worden?
Nou meneer alles opnieuw aanvragen....is de enige mogelijkheid. Terwijl zij me zonder enige waarschuwing eruit gooien
Duurt 6 weken. Ik ontplofte bijna, heb nu voor 650 piek aan belkosten verprutselt, ben een maand verder en heb nog steeds geen internet!!!
Ze doen er helemaal niets aan!!! 40 mensen aan de tel gehad. 4 monteurs aan de deur. Nog niets!!
Ik ben echt ten einde raad en ik heb ook geen zin om over te stappen naar een andere provider want dat loopt toch allemaal via kpn netwerk.
Weet nu wel alles over het netwerk en de bedrijfs structuur van kpn. Zucht
dit soort info wil ik helemaal niet weten.
Kan iemand mij zeggen hoe ik hieruit kom?
Wegens een verbouwing lag mijn vaste lijn er even uit ,
vervolgens wil ik weer lekker inloggen ....
Heb ik geen Line sync meer, dit was op 13 dec 2001.
Ik bellen naar kpn; nee meneer dat klopt als de wijk centrale geen vaste lijn meer registreert dan wordt Mxstream gesloopt. En hoe kan ik dat nou weten ?
en wat kan er aan gedaan worden?
Nou meneer alles opnieuw aanvragen....is de enige mogelijkheid. Terwijl zij me zonder enige waarschuwing eruit gooien
Duurt 6 weken. Ik ontplofte bijna, heb nu voor 650 piek aan belkosten verprutselt, ben een maand verder en heb nog steeds geen internet!!!
Ze doen er helemaal niets aan!!! 40 mensen aan de tel gehad. 4 monteurs aan de deur. Nog niets!!
Ik ben echt ten einde raad en ik heb ook geen zin om over te stappen naar een andere provider want dat loopt toch allemaal via kpn netwerk.
Weet nu wel alles over het netwerk en de bedrijfs structuur van kpn. Zucht
dit soort info wil ik helemaal niet weten.
Kan iemand mij zeggen hoe ik hieruit kom?
Doe je ding.