Al meer dan een maand geen Mx-stream !!

Pagina: 1
Acties:

• deepep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2025
Zo en nu mijn ongenoegen eruitgooien;

Wegens een verbouwing lag mijn vaste lijn er even uit ,
vervolgens wil ik weer lekker inloggen ....
Heb ik geen Line sync meer, dit was op 13 dec 2001.

Ik bellen naar kpn; nee meneer dat klopt als de wijk centrale geen vaste lijn meer registreert dan wordt Mxstream gesloopt. En hoe kan ik dat nou weten ?
en wat kan er aan gedaan worden?
Nou meneer alles opnieuw aanvragen....is de enige mogelijkheid. Terwijl zij me zonder enige waarschuwing eruit gooien ;(
Duurt 6 weken. Ik ontplofte bijna, heb nu voor 650 piek aan belkosten verprutselt, ben een maand verder en heb nog steeds geen internet!!! :(

Ze doen er helemaal niets aan!!! 40 mensen aan de tel gehad. 4 monteurs aan de deur. Nog niets!! :(

Ik ben echt ten einde raad en ik heb ook geen zin om over te stappen naar een andere provider want dat loopt toch allemaal via kpn netwerk.
Weet nu wel alles over het netwerk en de bedrijfs structuur van kpn. Zucht ;(

dit soort info wil ik helemaal niet weten. :r

Kan iemand mij zeggen hoe ik hieruit kom?

Doe je ding.

Verwijderd

Neem dan Cistron, die loopt niet op het KPN netwerk maar op zijn eigen netwerk. Dat werkt ook een stuk beter dan Mxstream. Volgens test blijkt dat Cistron het beste is.
Cijfer: 9,2

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Moet dat nog wel beschikbaar zijn he? Tot heden is dat helaas nog laaang niet overal het geval :'(

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:00
hier moeten we het doen met quicknet :'( die dus nu alle servers bij chello neer plant en dus zorgt dat alles trager gaat...

we kunnen niet eens adsl krijgen en de planning voor onze centrale is nog niet bekend

klote kpn ook :'(

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 19:23 schreef Weps het volgende:
hier moeten we het doen met quicknet :'( die dus nu alle servers bij chello neer plant en dus zorgt dat alles trager gaat...

we kunnen niet eens adsl krijgen en de planning voor onze centrale is nog niet bekend

klote kpn ook :'(

[..]

Je hebt helemaal gelijk, maar er zijn ook nog goedkopere alternatieven. Neem nou satelliet-internet, dat is perfect en het is nog goedkoop ook nog tegenover ADSL. De kosten per maand is fl. 30,00 per maand. De schotel is rond 1100 piek en de satelliet-ontvanger is rond de 400 piek.
Dat maakt het op den duur goedkoper. Het is ook nog sneller want satelliet gaat dan met 2 MB per seconde en ADSL met 512 kb per seconde.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:42
Satteliet heeft hele hoge ping, de upstream moet via de telefoonlijn (telefoonkosten of flatfee abbo) en je haalt die 2 mbit nooit tenzij het eerst wordt gedownload naar de satteliet provider en enkele uren later naar jou wordt gestuurd, dit werkt niet bij peer to peer progjes en ook bij gewone download links werkt het lang niet altijd. Niet echt een alternatief dus.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:35
Op zaterdag 26 januari 2002 19:34 schreef DennieXP1 het volgende:

[..]Je hebt helemaal gelijk, maar er zijn ook nog goedkopere alternatieven. Neem nou satelliet-internet, dat is perfect en het is nog goedkoop ook nog tegenover ADSL. De kosten per maand is fl. 30,00 per maand. De schotel is rond 1100 piek en de satelliet-ontvanger is rond de 400 piek.
Dat maakt het op den duur goedkoper. Het is ook nog sneller want satelliet gaat dan met 2 MB per seconde en ADSL met 512 kb per seconde.
Satelliet internet perfect? Jij speelt zeker geen games enzo?
en je moet ook nog inbellen met een modem voor de upstream. Dus nee, satelliet is geen alternatief.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• deepep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2025
Vorig jaar nog Cistron in de gaten gehouden maar het duurt nog wel even voordat het hier beschikbaar is....

Dus wachten op Cistron en ondertussen elke dag met kpn aan de tel zitten om te zeiken of ze alsjeblieft mijn verbinding weer kunnen aansluiten die ze zelf hebben gesloopt!!!! :( :( :(

Doe je ding.

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 19:41 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Satelliet internet perfect? Jij speelt zeker geen games enzo?
en je moet ook nog inbellen met een modem voor de upstream. Dus nee, satelliet is geen alternatief.
Tenzij je via Europe Online internet hebt, dan heb je alvast geen telefoontikken meer. Europe Online heeft ook nog een abonnement voor een two-way satelliet verbinding, waar die hele telefoonverbinding niet eens meer bij komt

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Op zaterdag 26 januari 2002 21:34 schreef DennieXP1 het volgende:

[..]

Tenzij je via Europe Online internet hebt, dan heb je alvast geen telefoontikken meer. Europe Online heeft ook nog een abonnement voor een two-way satelliet verbinding, waar die hele telefoonverbinding niet eens meer bij komt
Grapjas, dan heb je nog geen lagere pingtijden hoor :) je hebt altijd pingtijden van > 500ms en de kosten zullen er ook nog niet om liegen ;)

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Ik ben op net zo'n manier van mxstream afgegooid.

Je kan bellen wat je wilt maar het haalt allemaal niets uit!
Je moet het opnieuw aanvragen, dat heb ik ook gedaan.

Maar dan bij @home :P
Pagina: 1