Qua functionaliteit geen verschil. Je kunt met beide hetzelfde. Als je geïnteresseerd bent om je financiele transacties voor langere tijd te bewaren, kies dan de off-line versie. Die houdt dat bij in een DBS.
Overigens is er voor de gewone girotel (nog) geen support voor WINXP
Dus het kan zijn dat je hem moeilijk aan de praat krijgt (gedoe met AT commandos help vaak wel...)
De online variant doet het voor mij niet. Aangevraagd in 2001 en ze proberen het nog steeds werkend te maken.
Mijn mening over girotel
Overigens is er voor de gewone girotel (nog) geen support voor WINXP
De online variant doet het voor mij niet. Aangevraagd in 2001 en ze proberen het nog steeds werkend te maken.
Mijn mening over girotel
Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)
ik heb zelf girotel. Bij mij werkt het perfect onder win xp. Ligt het niet aan je modeminstellen bij jou ofzo?
ik vindt het via internet(heb ook de andere manier vroeger ook gehad wanneer het uit kwam toen) net iets makkelijker omdat je overal kan bekijken, als je je w8 woorden enz allemaal heb..
Tja, m'n modem doet het standaard niet onder Girotel. met een zootje AT codes wel, maar dan draait internet op 2400 baud........ Vroeger kon (voor XP)je de AT initialisatiestring in ieder programma apart opgeven, bij WinXP kan dat niet meer, dus iedere keer dat je wilt girotellen moet je je modeminstellingen wijzigen.Op zaterdag 26 januari 2002 18:38 schreef Coolie het volgende:
ik heb zelf girotel. Bij mij werkt het perfect onder win xp. Ligt het niet aan je modeminstellen bij jou ofzo?
Voor girotel online hebben ze een probleem met de inlogserver. Ze zijn nu al een maand bezig om dat te herstellen.
Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)
Verwijderd
Als je op de kabel zit kun je alleen met giro-online (die via internet dus) werken. Als je gewone girotel hebt worden je gegevens op je poeter opgeslagen, terwijl je bij giro-online max. een maand terug kunt bekijken. Alhoewel je tegenwoordig online een brak csv-filetje kunt downloaden van de afgelopen maand, dus dan kun je je eigen gegevens nog wel opslaan.
En zoals gezegd werkt die online troep de helft van de tijd gewoon niet
En zoals gezegd werkt die online troep de helft van de tijd gewoon niet
Verwijderd
Ik heb hier al een paar jaar girotel. En ben in die tijd van een gewone modem internet verbinding via kabel naar een ADSL verbinding gegaan. Ook van win95 via 98 naar XP
Girotel werkt nog steeds prima ( heb de laatste keer wel een nieuw modempje moetn kopen want m'n oude wilde niet meer in de nieuwe puter passen)
Dus gewoon een modem in je pc laten zitten voor girotel qua kosten is t ook niet veel, ik kan hier lokaal inbellen en ben nooit langer dan 2 min bezig.
Girotel werkt nog steeds prima ( heb de laatste keer wel een nieuw modempje moetn kopen want m'n oude wilde niet meer in de nieuwe puter passen)
Dus gewoon een modem in je pc laten zitten voor girotel qua kosten is t ook niet veel, ik kan hier lokaal inbellen en ben nooit langer dan 2 min bezig.
Pagina: 1