Ik als computer knutselaar vind het nog al moeilijk om aan computers en onderdelen te komen,vooral als scholier in drachten
Wie kan mij helpen of tips geven:)
Anoniem: 43699
Neem een baantje en sparenOp zaterdag 26 januari 2002 17:49 schreef gerbaud het volgende:
Ik als computer knutselaar vind het nog al moeilijk om aan computers en onderdelen te komen,vooral als scholier in drachten
Anoniem: 22350
... ben je in het echt maar 5 cent waardOp zaterdag 26 januari 2002 17:51 schreef firstwollie het volgende:
hier is een spreekwoord voor: als je voor een dubbeltje geboren bent.......
Moet je zorgen dat je binnen no-time een knaak bentOp zaterdag 26 januari 2002 17:51 schreef firstwollie het volgende:
hier is een spreekwoord voor: als je voor een dubbeltje geboren bent.......
Anoniem: 329
Ben al wel eens weggeschopt. Vroeg het netjes, maar ze vonden me niet aardig ofzoOp zaterdag 26 januari 2002 18:20 schreef alex21 het volgende:
ga naar de gemeente en haal ze daar uit de container! 486-ers en veel P1 -75 tot 133-ers. Zelf monitoren 15" liggen daar gratis! vraag het wel even netjes aan die gemeenteknakkers.
Je moet ze natuurlijk ook niet gaan bedreigen, zo vanne: 'hier met die monitor, of je vrouw gaat eraan'Op zaterdag 26 januari 2002 18:21 schreef TomcatX het volgende:
[..]
Ben al wel eens weggeschopt. Vroeg het netjes, maar ze vonden me niet aardig ofzo
AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Volgens de gemeente regels mag dit niet.Je kunt zelfs bekeurd worden als je er iets meneemt uit een container, nadat je er b.v. wat grofvuil gestort hebt.Er mag absoluut niets weggeven worden.Op zaterdag 26 januari 2002 18:20 schreef alex21 het volgende:
ga naar de gemeente en haal ze daar uit de container! 486-ers en veel P1 -75 tot 133-ers. Zelf monitoren 15" liggen daar gratis! vraag het wel even netjes aan die gemeenteknakkers.
Anoniem: 44207
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq