Toon posts:

Soul Reaver 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi!

ik kreeg gisteren mijn Power Unlimited thuis, dus meteen de kaft bekeken, zie ik staan "soul reaver 2" :o
ik denk -> :9~

nummer 1 heb ik met veeeeeeeeel plezier gespeeld, lekker sfeertje, echt eng, combat, puzzlen, toch een heel goed verhaal, makkelijke controls, alles goed.

nu nummer 2 dus, ik heb al wel gelezen dat het sfeertje weer zo goed wordt, en het verhaal weer een deel van de trilogie afmaakt, dus je weer wat meer van Raziel (koele naam ook) te weten komt, maar dat de controls met de muisg aan, en dat dat niet makkelijker wordt.
verder een stuk minder actie, en je ziet dat het echt geport is (eigenlijk voor de PS2, gepoort naar de PC)

maar toch, ik denk dat het (weer) een heel goed spel gaat worden

wat denken jullie, en wat vonden jullie van deel 1?
Maar denken jullie dat deel 2 WEER zo'n sappig :9~ spel wordt, boordevol actie, creepy, en kwijl graphs, of denken jullie dat het redelijk :Z wordt, omdat er niet genoeg achter zit?

vertel me jullie mening! :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zaterdag 26 januari 2002 17:21 schreef Type het volgende:
hoi!

ik kreeg gisteren mijn Power Unlimited thuis, dus meteen de kaft bekeken, zie ik staan "soul reaver 2" :o
ik denk -> :9~

nummer 1 heb ik met veeeeeeeeel plezier gespeeld, lekker sfeertje, echt eng, combat, puzzlen, toch een heel goed verhaal, makkelijke controls, alles goed.

nu nummer 2 dus, ik heb al wel gelezen dat het sfeertje weer zo goed wordt, en het verhaal weer een deel van de trilogie afmaakt, dus je weer wat meer van Raziel (koele naam ook) te weten komt, maar dat de controls met de muisg aan, en dat dat niet makkelijker wordt.
verder een stuk minder actie, en je ziet dat het echt geport is (eigenlijk voor de PS2, gepoort naar de PC)

maar toch, ik denk dat het (weer) een heel goed spel gaat worden

wat denken jullie, en wat vonden jullie van deel 1?
Maar denken jullie dat deel 2 WEER zo'n sappig :9~ spel wordt, boordevol actie, creepy, en kwijl graphs, of denken jullie dat het redelijk :Z wordt, omdat er niet genoeg achter zit?

vertel me jullie mening! :)
Over Soul Reaver 1 schreef de PU precies het zelfde...

Maar over de Legacy of Kain spellen gesproken, weet iemand al iets over Blood Omen 2 :?

Verwijderd

heb hem voor de pc is zekers heel kewl alleen snel uigespeeld toch wel aanrader

Verwijderd

Het is een vrij goed spel , alleen suckt dat nieuwe Save Systeem ZUIGT . Het vorige was kewl , maar die save points komen om het half uur tot het uur ...

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Op zaterdag 26 januari 2002 18:21 schreef Soccubus het volgende:

[..]
Maar over de Legacy of Kain spellen gesproken, weet iemand al iets over Blood Omen 2 :?
Wel, op de site staat alleen info over xbox en ps2. met screenshots..
ziet er leuk uit moet ik zeggen.
legacy site

• White Dust

White Dust

Op zaterdag 26 januari 2002 18:59 schreef PsyFlash het volgende:

[..]

Wel, op de site staat alleen info over xbox en ps2. met screenshots..
ziet er leuk uit moet ik zeggen.
legacy site
Ziet er IDD erg :9~ uit, mischien wordt het dan toch eens tijd om een X of een PSje te kope :P weer es met Kain spele :P

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik heb h'm uit gespeeld
tering is echt moeilijk
moeilijke puzzels
en op het 2e stuk (tijd) worden de vijand stukken moeilijker
zit een leuk verhaal aan... alleen zelf vind ik het eind niet kloppen.

en dat het geport is zie je niet
ik heb h'm op de pc en me broertje op de ps2 en ik zelf vind het stukken mooier op de pc
alleen jammer aan het spel vind ik dat de save games ver van elkaar afliggen en dan dat je verplicht ben die filmpjes tekijken

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-02 20:08

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Vond 1 een stuk beter kwa game, had gewoon het gevoel aldoor heen en weer lopen met 2.
En een anticlimax als je hem uitgespeeld hebt, spel is kort en onbevredigend.

Niet te spreken over een aantal zeer irri bugs.

Hoop dat Blood Omen 2 beter word.

zoekend naar info over Blood Omen 2
HHHUUhh :?
Is geen spam bytheway.

Eidos zegt dit over Blood Omen 2. Komt dus snel. :9

piccie
Afbeeldingslocatie: http://www.eidosinteractive.co.uk/img/db/gamelogos/114_bloodomen2.gif

Oh yeah this is it know where talking...
By request..
De Blood Omen 2 Site
ahum is dus bijna zelfde link als ergensboven. |:(

Verwijderd

Ja ik heb nog een opmerking over wat Jan zegt in de PU. Boris had precies hetzelfde bij deel 1 gezegd, namenlijk dat spelen via de toetsenbord niet werkt, maar wie van jullie speelt het spel nou met de toetsen. Elke zichzelf respecterende gamer heeft toch wel een joypad oid? Wie speelt er nou ook Soul Reaver (2) met de toetsenbord. Ze kunnen toch zo een Gravis Xterminator (heb ik :)) of een Microsoft joypadje gebruiken? Ik vind dat hun argument dat het gepoort is en daarom zeer onspeelbaar, zeer onprofessioneel. Soul Reaver is een topserie met een zeer goed verhaal en een sterke karakterontwikkeling en een uitmuntende gameplay met supergraphics.

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Op zaterdag 26 januari 2002 21:41 schreef Vae_Victis het volgende:
Eidos zegt dit over Blood Omen 2. Komt dus snel. :9

piccie
[afbeelding]
Mooi, Ik kan niet wachten. Lagecy of kain blijft gaaf.
Heeft iemand hier wel eens blood omen 1 gespeeld? die heeft zelfs nog een beetje weg, van een console rpg. Je ziet het ook van boven af.
Ik vond het een aardig spel.

• White Dust

White Dust

Op zondag 27 januari 2002 18:19 schreef PsyFlash het volgende:

[..]

Heeft iemand hier wel eens blood omen 1 gespeeld? die heeft zelfs nog een beetje weg, van een console rpg. Je ziet het ook van boven af.
Ik heb Blood Omen vandaag net weer geinstaleerd, het blijft een leuk spel, en dat het op een console RPG lijkt kan kloppe want het is een port van de PSX versie :P ;)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-02 20:08

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op zondag 27 januari 2002 18:19 schreef PsyFlash het volgende:

[..]

Wilde vanavond er net mee beginnen, eindelijk heb ik hem dan gevonden. Ik kan Blood Omen 1 spelen. :)

Verwijderd

Hep legaal gekocht en uitgespeeld

HIJS heeeeeeelllllll VET
Echt het kopen waard, alleen jammer dat het Saven zo schaars is

Verwijderd

en dat je hem nu al hebt uitgespeelt :+

heeftie multieplayer ofzo?
Pagina: 1