Toon posts:

Hub doet het nie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgede probleem, sinds een tijdje heb ik adsl, meteen heb ik mn hubje getweakd en dat werkte in eerste instantie prima. Al vrij snel viel telkens de internet verbinding weg...eerst dacht ik dat de uplink van mijn hubje kapot was, maar mbv een crosscable heb ik de modem aangesloten op een gewone poort, deze valt echter ook weg. Eerst doet de verbinding het prima op het hele netwerk, maar na ongeveer 5 minuten wordt de verbindig steeds trager.

Wie weet een oplossing?? :'(

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 17:20 schreef Nikkel het volgende:
Ik heb het volgede probleem, sinds een tijdje heb ik adsl, meteen heb ik mn hubje getweakd en dat werkte in eerste instantie prima. Al vrij snel viel telkens de internet verbinding weg...eerst dacht ik dat de uplink van mijn hubje kapot was, maar mbv een crosscable heb ik de modem aangesloten op een gewone poort, deze valt echter ook weg. Eerst doet de verbinding het prima op het hele netwerk, maar na ongeveer 5 minuten wordt de verbindig steeds trager.

Wie weet een oplossing?? :'(
Is het niet de bedoeling dat je de modem tweakt ipv de hub >:)

Verwijderd

Topicstarter
haha ja goed, foutje

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

AvK

Ready Set Go

Staat je netwerkkaart op 10Mb/half duplex?

Werkt dat nog niet deinstalleer dan de netwerkkaart en installeer alle protocollen even opnieuw.

Heeft de netwerkkaart een eigen irq?

Verzin zelf ook iets :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome