>> [forum=33]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat klopt, alleen werkt dit niet onder Win XP, omdat Win XP een NT architectuur heeft en de software niet goed werkt onder NT....
2k is toch ook NT architectuurOp zaterdag 26 januari 2002 17:14 schreef Ozric het volgende:
Dat klopt, alleen werkt dit niet onder Win XP, omdat Win XP een NT architectuur heeft en de software niet goed werkt onder NT....
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
1-0 voor FamosoOp zaterdag 26 januari 2002 17:21 schreef Famoso het volgende:
[..]
2k is toch ook NT architectuur
Het probleem met de software is opgelost, alleen loop ik nu tegen het probleem dat 32MB geheugen niet echt geweldig is..
Kan ik elk willekeurig merk MemoryCard in dit apparaat stoppen en zo ja, kan er dan max 64MB (2x32MB) in zoals in de handleiding staat, of is dit maximaal 128 (2x 64MB)??
Kan ik elk willekeurig merk MemoryCard in dit apparaat stoppen en zo ja, kan er dan max 64MB (2x32MB) in zoals in de handleiding staat, of is dit maximaal 128 (2x 64MB)??
Verwijderd
heb ook een lg gehad en mijn ervaringen met 64Mb kaarten zijn niet zo best. lg herkend wel 64Mb MMC maar door de structuur van de 64Mb kaarten plaats hij de mp3's niet goed op de kaart. er zit een verschil in van onv. 12 seconden. 12 sec voor het eind van het nummer denkt die al dat het nummer afgelopen is en gaat naar het volgende nummer. dan hoor je dus eerst nog de laaste 12 sec van het vorige nummer en daarna pas het huidige nummer die dan ook weer 12 sec te vroeg stopt enz. enz.
als je gewoon normaale volgorde afspeeld hoor je dat niet echt, maar als je shuffle aan zet is het helemaal gaar. hoor je eerst de laaste 12 sec van het vorige nummer.
met 16 en 32MB MMC heb ik dat probleem niet gehad. zult toch een modernere mp3 speler moeten hebben om 64MB MMC te gebruiken denk.
als je gewoon normaale volgorde afspeeld hoor je dat niet echt, maar als je shuffle aan zet is het helemaal gaar. hoor je eerst de laaste 12 sec van het vorige nummer.
met 16 en 32MB MMC heb ik dat probleem niet gehad. zult toch een modernere mp3 speler moeten hebben om 64MB MMC te gebruiken denk.
Pagina: 1