Toon posts:

ADSL Abbo opzeggen, hoe/waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik wil mijn ADSL comfort abbo opzeggen en tegelijkertijd bij planet internet.
Ik weet alleen dat je een brief moet sturen naar Planet Internet , maar ik kan met geen mogelijkheid een adres vinden, weet iemand wat het adres is??
(ik heb alles al geprobeert)

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 16:56 schreef ThugLifeGangstah het volgende:
Hoi,
Ik wil mijn ADSL comfort abbo opzeggen en tegelijkertijd bij planet internet.
Ik weet alleen dat je een brief moet sturen naar Planet Internet , maar ik kan met geen mogelijkheid een adres vinden, weet iemand wat het adres is??
(ik heb alles al geprobeert)
Planet Internet
t.a.v Administratie
Printerweg 14 32
3821AD AMERSFOORT

Dan komt et wel goed..

Verwijderd

Topicstarter
ok hartelijk bedank.

Verwijderd

Stuur anders een mail naar administratie@planet.nl

Verwijderd

De Overeenkomst kan uitsluitend schriftelijk worden opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn van minimaal een kalendermaand voor het verstrijken van de in lid 1 genoemde termijn.
Probleem is dat ik geen adres kan vinden, ik zou sowieso even bellen met Planet omdat jij je abbo eigenlijk pas kan opzeggen na 1 jaar.

Maar omdat de prijzen zijn verhoogd is deze regel anders, bij XS4ALL heb je tot maart de tijd om je abbonement stop te zetten. Maar wat de datum bij Planet is :?

Daar zijn ze lekker vaag in.

Antwoord is al gegeven zie ik :)

Verwijderd

Ennuh opzeggen per fax kan ook
033 - 45 40 601

<ot> ben vaag zeg vandaag :+</ot>

/me werkte voor pi

Verwijderd

//dubbel/

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 17:10 schreef Driez het volgende:
Ennuh opzeggen per fax kan ook
033 - 45 40 601

<ot> ben vaag zeg vandaag :+</ot>

/me werkte voor pi
Haha, behalve Driez want die is niet vaag :P :+

Er is verder niet veel mis met PI, heb zelf dus ook Planet Internet. alleen het zoeken van dit soort info is iets beter geregeld bij XS4ALL.

Gelukkig lopen er mensen rond met zeer goede contacten binnen Planet :7 :)

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 17:13 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Haha, behalve Driez want die is niet vaag :P :+

Er is verder niet veel mis met PI, heb zelf dus ook Planet Internet. alleen het zoeken van dit soort info is iets beter geregeld bij XS4ALL.

Gelukkig lopen er mensen rond met zeer goede contacten binnen Planet :7 :)
Ach opzich is Planet niet slecht.. elke internet provider heeft z'n kwalen.. Het mooiste is dat ik al een halfjaar nie meer voor ze werk en ze nog wel steeds me internet betalen :D

Verwijderd

Hee,

Ze hebben bij Planet 1500 brieven liggen die verwerkt moeten worden. KPN heeft na 2 weken niks gehad van Planet dus let goed op. Sluit Planet je ADSL per 1 februari is dit allemaal goed.

Is de brief dan niet bij KPN langsgekomen rekent KPN nog steeds vrolijk kosten omdat zij geen opzegging hebben ontvangen.

Ik ga denk ik KPN ook een brief sturen want KPN kennende doen ze weer tering moeilijk met geld terug :r
Pagina: 1