Modding Convention...modders unite!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Ik heb het geopperd in een ander topic, maar ik wil toch jullie meningen en ideetjes weleens horen: Zou het te realiseren zijn een moddingconventie te organiseren waar iedereen ideeen kan uitwisselen met elkaar en waar ultiem gemod kan worden. Tevens dikke rijen standjes natuurlijk om inkopen te doen tegen dumpprijzen.
Meer suggesties welkom en meningen ook natuurlijk.

Verwijderd

Jah, superrelaxed! Dremels, decoupeerzagen te leen enzo :) Als ze het willens sponsoren :) Word zeker super cool

Verwijderd

wel een leuk idee. maar het zou me verbazen als zoiets daadwerkelijk van de gron komt....

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
We kunnen het proberen natuurlijk, maar waar en wanneer en wat moet het worden.
Het is veel werk maar wel te doen denk ik.

Verwijderd

Misschien wel een modding party ipv een een lan :) iedereen ze dremel, decoupeerzaag, vijl en boormachine mee :) paar spuitbussen en modden maar >:)

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Leuk idee, maar hoe krijg je het in GoTsnaam georganiseerd? Misschien wel te doen in combinatie met een vette LAN ofzo.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Het moet wel te organiseren zijn als we eerst bedenken wat wel willen en dan de taken verdelen, want dit moet dan wel groots worden natuurlijk en dat kan niet in mijn eentje of met zn 2-en. Dus eerst ideeen opperen en dan organiseren.

Edit:

Lan erbij is al een hele goede maar dan hebben we een dik netwerk nodig.

Edit 2:

Fontys???

Verwijderd

Ja op campzone http://www.campzone.nl is elk jaar (nouja elkjaar?!) een Casemod dag en dat werd vorrig jaar georganiseerd door Collision. Nou hadden wij (als Antworks ook) groep ook al zo'n idee omdat te organiseren.

Als je zoiets nou ook op een grote! lan organiseerd d'r bij in dan heb je al een deel van de organisatie die je niet meer hoefd te doen!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Ik denk dat we met veel mensen moeten samenwerken om echt tot iets te komen. Maar ik denk dat nu al vaststaat dat als er iets komt er ook een dikke LAN bij moet zitten.
Dit trekt ook meer bezoekers en dus nieuwe potentiele modders. Ook een soort werving voor T.net en GoT???
En ik denk ook dat we best sponsors kunnen vinden voor een project als dit.

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Wij willen op school ook een LAN party gaan organiseren (Fontys Eindhoven), misschien kunnen we iets combineren. Iedereen die bij ons op school zit en interesse heeft, laat wat van je horen !

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Klinkt weer als zo'n tof ID zoals er al meerdere zijn geweest, en ik voorspel je nu al dat ook deze nooit van de grond af komt, klinkt leuk enzo maar 't vereist teveel organisatie... Dat lukt niet met 2 man..., maar hey als 't lukt dan kom ik langs :)

I see dead pixels...

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 16:45 schreef jotheman het volgende:
Klinkt weer als zo'n tof ID zoals er al meerdere zijn geweest, en ik voorspel je nu al dat ook deze nooit van de grond af komt, klinkt leuk enzo maar 't vereist teveel organisatie... Dat lukt niet met 2 man..., maar hey als 't lukt dan kom ik langs :)
Lukt inderdaad niet met twee man ... dus help mee!!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd en hoe groter de kans van slagen.

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
Op zaterdag 26 januari 2002 16:18 schreef Aerschtuner het volgende:
We kunnen het proberen natuurlijk, maar waar en wanneer en wat moet het worden.
Het is veel werk maar wel te doen denk ik.
Regel dat dan! ;)

Dat dan weer wel......

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 17:09 schreef Aerschtuner het volgende:
[topic=392539/1/25]

Interesse MoSc2001? Jij hebt vast ook suggesties...standje ofzo?
Als het van de grond komt ben ik ook zeker van de partij en wil er dan best wat gaan staan modden maar heb niet echt tijd om zoiets te organiseren Aerschtuner sorry :(

Verwijderd

Sponsoring, wie zou het wel wilen sponsoren??

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
OC-shop, Pcmods.com, regenboog.net, etc.?

Edit:

T.net, Dremel? >:)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Op zaterdag 26 januari 2002 17:16 schreef Agression het volgende:
Sponsoring, wie zou het wel wilen sponsoren??
ey ik mag dan rijk zijn, maar zo rijk? ;) Ik ben ook maar student hehehe

I see dead pixels...

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Het organiseren gaat waarschijnlijk wel lukken, het is nl niet de eerste keer dat zoiets bij ons op school gehouden word. We hebben al een groep van enthousiaste mensen die bereid zijn tijd in de organisatie te steken. Ik ben benieuwd wat jullie Tweakers graag zouden willen hebben bij zo'n evenement. Alle ideeën zijn welkom!!

• YpS
  • Laatst online: 16-07 12:39

YpS

lijkt me wel super cool,,, maar ik ben net klaar met mijn MOD :P maarja denk wel dak dan ff langzou komen voor leuke idee-en etc. >:)

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Ook al ben je klaar met je mod, misschien kan je anderen helpen te modden.

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Ik denk dat we allerlei dingen moeten combineren.
Hierbij denk ik aan modden, lannen, een markt, enzovoorts.
Ik denk wel dat het een hele klus zal zijn, dus moeten we er met veel tweakers de schouders onder zetten om dit voor elkaar te krijgen.
Laat weten als je nog suggesties hebt.
Ik zal beginnen: Misschien kent iemand een spuitbedrijf die een soort stand kunnen inrichten waar modders hun case in de gewenste kleur kunnen laten spuiten.

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 17:17 schreef Aerschtuner het volgende:
Dremel? >:)
MOEHAHAHAHA!!!! >:)

Verwijderd

Zet er ook een standje dat die vette Yeong Yang cubes verkoopt , die zijn MOEILIJK te krijgen ...

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 19:26 schreef real_raichu70 het volgende:
Zet er ook een standje dat die vette Yeong Yang cubes verkoopt , die zijn MOEILIJK te krijgen ...
Als jij een leverancier kunt regelen die kan komen, maar je zegt zelf al: die zijn moeilijk te krijgen.

• dexx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 08:58
klinkt als een leuk id.
maar helemaal zelf organiseren gaat erg lastig worden...
misschien een leuk id om het bij eenn andere grote la te "hosten" dus dat je daar al (ver van te voren) een ruimte regeld en dat je dan op die lan staat

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Zorg in ieder geval dat je op Campzone2 ook aanwezig bent. Daar zijn casemoddagen, casemodwedstrijden en mogelijkheden zat om je casemod-ervaringen uit te wisselen met andere casemodders

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

SUPER IDEE !

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 22:28
sponsors: Conrad, gamma

Wil vast nog wel een autobedrijfje met een spuitmobiel komen staan. Kan je lekker laten spuiten. Carglass, voor de windows.
Linux wil ook wel helpen ;)

We kunnen ook eens met zn allen naar de gamma....groepskorting ;)

Wel goed idee iig

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Ik weet misschien wel een geschikte plek daarvoor, bij een PC-club in Alphen, die hebben zat ruimte, misschien dat een aantel mensen er wel eens zijn geweest met een van de LAN party's. Ik ga s ff navragen bij CGG...

• LeonM
Op het forum van CGG alphen heb er een stukje over geplaatst, zie http://cgg.yi.org

een direkte link naar het forum is niet mogelijk

Verwijderd

VET!!!
maar is dit realistisch?
het id is wel heeeeeeel errug stoeah!
>:)

Verwijderd

Errug cool idee 8-)
Ik denk ook wel dat het haalbaar is, maar dan moeten er in ieder geval wel een paar mensen met ervaring met dit soort dingen in de organisatie zitten :P!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Het is dus de bedoeling dat er bij ons op school ( Fontys Eindhoven ) een LAN georganiseerd gaat worden. Dit ivm onze studie (studiepunten >:) ) Zo als het er nu naar uitziet is dit ook werkelijk haalbaar. Ik zie hier veel leuke ideeën langskomen, die in misschien iets moeilijker te realiseren zijn, dus doe ik hier nog maar eens een oproep: Heb je een leuk idee, denk je dat je het (eventueel met hulp van een paar mede-tweakers) kan regelen, laat het dan ff weten!!

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 23:51 schreef DiMension het volgende:
Zorg in ieder geval dat je op Campzone2 ook aanwezig bent. Daar zijn casemoddagen, casemodwedstrijden en mogelijkheden zat om je casemod-ervaringen uit te wisselen met andere casemodders
wanneer is Campzone er ook al weer. Wil er waarschijnlijk heen, als de datum goed is (en ik geld heb :) ) Is een keer een andere vakantie :)

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Niemand meer ideetjes ??

Verwijderd

ik denk als je zoiets van de grond wil krijgen, je het beter als een soort van extra'tje op een lan moet doen.
A la chill-out op een feest. :D

Maar dat was al geopperd geloof ik. }:O

• 911GT2
  • Laatst online: 09-08 07:02
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh dat is een goed idee laten we dat gewoon regelen....!!!

Verwijderd

misschien is het een leuk idee om dat te doen tijdens ambiance? (http://www.ambience.nl/)

Verwijderd

Ik denk dat het zeker te realiseren moet zijn... Het probleem is alleen dat er tijd voor moet worden vrij gemaakt... Wil je dit echt goed doen zul je een commissie moeten vormen en met deze commissie een basis plan op tafel leggen. Dit ga je daarna stap voor stap verder uit werken totdat je denkt dat alle fouten er uit zijn....

Ik weet dat dit moeilijk zal zijn al is het maar omdat je niet met z'n alle kunt vergaderen, maar dit soort dingen toch meest via het net zult doen.

TheReaper heeft al genoeg van dit soort grootse activiteiten commissies meegemaakt om te weten dat alles op poten gezet kan worden, mits onder de juiste motivatie!!!! :)

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
We gaan met de groep van school deze week eens kijken of we globaal een plan van aanpak kunnen brouwen. Dit topic lijkt me tot het plan klaar is een goede plek om nieuwe suggesties te opperen en om eventuele hulp aan te bieden. Ik denk dat we er met zijn allen best een succes van kunnen maken.

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

Dit is wel heel stoer alleen dit topic valt nog niet echt op !!

WE moeten er vor zorgen dat alle mensen op GOT en T.NET dit weten !! ( of kunnen zien )

alleen wat gaan grapjes als dit wel niet kosten ?? en hoe wordt er voor gezorgd dat de spullen veilig staan en dat er niet gesteeld gaat worden :?

Kijk ik laat mijn pc niet een nacht onbeschermd staan !! En ik heb er ook niet zo'n zin in dat jan alleman aan mijn pc kan komen . !!!

en dan nog je moet minstens iets van 50 mensen komen en er moeten een heel aantal spellen gespeeld worden ( voor ieder iets wils )

dat soort dingen het moet goed georganiseerd zijn voordat mensen er heen willen.

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 16:15 schreef 001Michael het volgende:
Dit is wel heel stoer alleen dit topic valt nog niet echt op !!

WE moeten er vor zorgen dat alle mensen op GOT en T.NET dit weten !! ( of kunnen zien )

alleen wat gaan grapjes als dit wel niet kosten ?? en hoe wordt er voor gezorgd dat de spullen veilig staan en dat er niet gesteeld gaat worden :?

Kijk ik laat mijn pc niet een nacht onbeschermd staan !! En ik heb er ook niet zo'n zin in dat jan alleman aan mijn pc kan komen . !!!

en dan nog je moet minstens iets van 50 mensen komen en er moeten een heel aantal spellen gespeeld worden ( voor ieder iets wils )

dat soort dingen het moet goed georganiseerd zijn voordat mensen er heen willen.
Wij hebben van de Fontys Eindhoven praktisch toestemming gekregen om hun netwerk en ruimte te gebruiken. Maar we willen dit natuurlijk in het weekend doen en dan mag eigenlijk officieel niemand het terrein betreden. Dus zal er een beveiligings ploeg moeten komen. Willen we dit een meerdaags evenement maken, dan moet er inderdaad een oplossing komen voor het beheerd achter kunnen laten van je spullen, maar ik denk dat we in het begin uit moeten gaan van een een-daagse happening. En JA! we moeten dit opvallend genoeg maken zodat er interesse komt van meer mensen. Dus T.net Crew help ons ook zoveel jullie kunnen.
En user I_Love_Heineken heeft inmiddels al contact gehad met mensen die vaker LAN's hebben georganiseerd, dus met de verschillende games zal het wel goedkomen. Dit topic heb ik eigenlijk gestart met het idee van een mod-dag, maar we kunnen het veel groter krijgen dan alleen dat denk ik.

Verwijderd

is het niet de bedoeling 's nachts door te gaan met spelen ?? das toch een echte lan ? ;)

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

waar wou je het gaan houden?

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 27 januari 2002 15:55 schreef I_Love_Heineken het volgende:
Het is dus de bedoeling dat er bij ons op school ( Fontys Eindhoven ) een LAN georganiseerd gaat worden. Dit ivm onze studie (studiepunten >:) ) Zo als het er nu naar uitziet is dit ook werkelijk haalbaar. Ik zie hier veel leuke ideeën langskomen, die in misschien iets moeilijker te realiseren zijn, dus doe ik hier nog maar eens een oproep: Heb je een leuk idee, denk je dat je het (eventueel met hulp van een paar mede-tweakers) kan regelen, laat het dan ff weten!!
ej vet, deze keer weer in R2? :P

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Buzzman, kun jij dit idee niet even VET onder de aandacht brengen?

• bredend
Is er al een site voor meer info?

www.modders.nl??
www.modders-unite.com
www.casemodding.tk ;)
?

Misschien kan men dan ook wel bij kleine wazige bedrijfjes spullen kopen en die weer doorverkopen....(weet ik wel wat :9~ )

• LeonM
MENSEN MENSEN!

CGG (computer gebruikers groep) Alphen vind het een goed idee om daar een modding convention te houden, de grote baas (ahum) van CGG zal met mij verder praten op ICQ/MSN hierover, dus later meer hierover.

Website: http://cgg.yi.org met forum (staat een stukje over de MC)

Er is daar genoeg ruimte, jullie horen nog van me als het wat word :)

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
LeonM, aan jou hebben we nog eens wat. Please let us know.
Ik ga nu je site bekijken.

Edit:

Jullie hebben een limit van 3 Kb/S ingesteld.
Kunnen jullie daar iets aan doen, want op de Fontys hebben wij waarschijnlijk ook de beschikking over het netwerk + internet en daar is dan geen limit (hoop ik).

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 18:59 schreef Bredend het volgende:
Is er al een site voor meer info?

www.modders.nl??
www.modders-unite.com
www.casemodding.tk ;)
?

Misschien kan men dan ook wel bij kleine wazige bedrijfjes spullen kopen en die weer doorverkopen....(weet ik wel wat :9~ )
Weet jij wel wat? Wees eens wat specifieker, want dat is natuurlijk uitermate geschikt om een soort marktje erbij te doen.

• LeonM
Op maandag 28 januari 2002 19:43 schreef Aerschtuner het volgende:
LeonM, aan jou hebben we nog eens wat. Please let us know.
Ik ga nu je site bekijken.

Edit:

Jullie hebben een limit van 3 Kb/S ingesteld.
Kunnen jullie daar iets aan doen, want op de Fontys hebben wij waarschijnlijk ook de beschikking over het netwerk + internet en daar is dan geen limit (hoop ik).
T'is trouwens niet mijn website maar die van CGG :) en die 8 user die bovenaan het scherm staan kloppen volgens mij niet :)

3KB/s? zit je nou te kijken bij de LAN-party ofzo? je moet naar het furom > CGG algemeen

Die lanparty is op een andere datum, die MC komt waarschijnlijk later :)
FF voor de duidelijkheid, die LAN heeft nix te maken met de MOGLELIJKE MC

Ohja, Aerschtuner, neem ff contact met me op via leonmelis@hotmail.com of 138291662 (ik ben WEL online, bloemetje blijft grijs omdat ik trillian gebruik)

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Het is eigenlijk de bedoeling om de allebei de lekkere dingen te combineren...dus LAN met modden.
Maar op jullie forum heb ik zitten lezen en jullie hebben zeer goede ideetjes en volgens mij kan het best wat worden.
Ik maak deze week op school met een aantal bepaalde iemanden een plan van aanpak en we zullen jullie gebruikersgroep daarvan op de hoogte houden. Bedankt alvast voor de inbreng!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Op maandag 28 januari 2002 16:39 schreef ISN het volgende:
is het niet de bedoeling 's nachts door te gaan met spelen ?? das toch een echte lan ? ;)
Het is de bedoeling dat het een meerdaagse LAN gaat worden, en dat er dus ook 's nachts wordt ge-gamed >:)

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Op maandag 28 januari 2002 16:43 schreef Buzzman het volgende:

[..]

ej vet, deze keer weer in R2? :P
Nee, deze keer niet in R2, daar krijgen we waarschijnlijk geen toestemming voor. ( Er staat daar blijkbaar voor een vermogen aan servers :9 ). In R5 schijnt een mooie ruimte te zijn die geschikt is voor dit soort geintjes.

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 21:14 schreef I_Love_Heineken het volgende:

[..]

Nee, deze keer niet in R2, daar krijgen we waarschijnlijk geen toestemming voor. ( Er staat daar blijkbaar voor een vermogen aan servers :9 ). In R5 schijnt een mooie ruimte te zijn die geschikt is voor dit soort geintjes.
<Uitlegmodus>

R2, R5, etc. Dit zijn gebouwen op de Fontys Hogeschool in Eindhoven. :)

</Uitlegmodus>

• LeonM
<status modus>

Ik hoop dit weekend contact te leggen met Zork (van de CGG) dan horen jullie meer, maar ik garrandeer dus niks, en ALS het doorgaat zal het dus ook niet meteen de volgende week zijn ofzo. En misschien dat ze het wel tijdens een LAN gaan doen ofzo, het ligt er maar net aan wat ze bij CGG willen. De ruimte is iig geschikt :)

</status modus>

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Op maandag 28 januari 2002 21:23 schreef LeonM het volgende:
<status modus>

Ik hoop dit weekend contact te leggen met Zork (van de CGG) dan horen jullie meer, maar ik garrandeer dus niks, en ALS het doorgaat zal het dus ook niet meteen de volgende week zijn ofzo. En misschien dat ze het wel tijdens een LAN gaan doen ofzo, het ligt er maar net aan wat ze bij CGG willen. De ruimte is iig geschikt :)

</status modus>
Het is dus wel de bedoeling dat het bij Fontys gehouden wordt..... :) (Het is ook voor een groot deel een opdracht voor de studie)

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
We kunnen eventueel dat studiepunt wat mij betreft ook ergens anders mee halen, maar ik denk dat we bij de Fontys juist hele mooie faciliteiten en mogelijkheden hebben die we uitermate goed kunnen gebruiken.
En nog steeds blijven nieuwe ideetjes welkom!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Download op een rustige middag bij Fontys: 3 MB/s. Toch netjes d8 ik zo :9~

• LeonM
Op maandag 28 januari 2002 21:27 schreef I_Love_Heineken het volgende:

[..]

Het is dus wel de bedoeling dat het bij Fontys gehouden wordt..... :) (Het is ook voor een groot deel een opdracht voor de studie)
|:( |:( had dat dan meteen gezegd, dan had ik ook niet zoveel moeite gedaan :(

en NEE, ik lees nooit goed nee!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Nee Nee! Wij willen alleen maar zeggen dat we op de fontys uitstekende faciliteiten tot onze beschikking hebben en dat het zonde zou zijn om daar geen gebruik van te maken nu het kan. Is het voor jullie dan een must om het op jullie eigen home te houden?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Leuk id. Mail maar als het daadwerkelijk van de grond komt

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Het is eigenlijk de bedoeling dat jullie meedenken over het reilen en zeilen (stomme uitdrukking...waarom gebruik ik hem dan?) van dit hele gebeuren. Ik weet ook wel dat de meesten van jullie dit een vet idee vinden en wel willen komen, maar voorlopig zijn we op zoek naar suggesties en actieve deelname aan de organisatie.

• C@SP

C@SP

Biertje ??

*kick*

• LeonM
*kick* ;)

• bredend
Op maandag 28 januari 2002 19:51 schreef Aerschtuner het volgende:

[..]

Weet jij wel wat? Wees eens wat specifieker, want dat is natuurlijk uitermate geschikt om een soort marktje erbij te doen.
Ik zat te denken aan loodgieters die hun radiateurs weg doen |:(
Autoslopen, verfwinkels

Eigenlijk winkels die hun spullen niet meer kwijt kunnen.
In Soesterduinen bijvoorbeeld: 2 containers vol dingen uit de installatie techniek :9~

Metaalbedrijven, plexiglas.....

/\ vette brainstorm man :)

Verwijderd

Wij willen in het najaar ( 16-17-18 augustus ) op onze TIMES lan party een casemod workshop houden, ik twijfelde echter of er wel animo genoeg voor was...

maar zo te horen....

:-)

http://www.gameparty.net/forum/forumdisplay.php3?forumid=36

Verwijderd

Heel leuk idee en denk ik ook wel uitvoerbaar maar zal het wel niet meemaken. Want als ik eindhoven en alphen ad rijn hoor is dat een beetje erg ver uit de buurt om me hele pc zut naar toe te slepen (groningen) :(

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Trommel een paar maten op, huur een busje, knal de pc's erin en gassen! Dat is het ultieme LAN gevoel!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Op woensdag 30 januari 2002 10:58 schreef Aerschtuner het volgende:
Trommel een paar maten op, huur een busje, knal de pc's erin en gassen! Dat is het ultieme LAN gevoel!
Juist ja!! >:)

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 20-08 07:33
Maak meteen een carpool schema. Er zijn toch wel meer mensen die erheen gaan, kun je net zo goed iemand onderweg oppikken.

• Guvner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2022
Doen wij ook met ambience >:) Chevvy Van en een ford transit. Met zun allen benzine lappen en gassen maar 8-)

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 11:21 schreef Guvner het volgende:
Doen wij ook met ambience >:) Chevvy Van en een ford transit. Met zun allen benzine lappen en gassen maar 8-)
Vet! Dat vind ik echt optimaal! Hebben jullie die busjes gehuurd of geleend van iemand?

• Guvner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2022
1 busje is van 1 van de gasten die mee gaat, en de andere bus heb ik gehuurd. Die ford transit dus. Misschien dat we het helemaal kewl doen en ook nog een luxe huren, paar tientjes meer of minder maakt dan ook niet uit als je dat met zun allen doet. Je kan toch met z'n 6-en in zo'n chevy

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Busje... doen wij ook altijd naar LAN's :D

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~bruces/busje.jpg

:+

Verwijderd

:) herkenbaar. Alleen een beetje angstaanjaged wat krassen op je crt betreft. Holy shit.

• Cr3ator
  • Laatst online: 20-08 12:32

Cr3ator

1 bar is geen bar

Op woensdag 30 januari 2002 16:09 schreef Peltier het volgende:
:) herkenbaar. Alleen een beetje angstaanjaged wat krassen op je crt betreft. Holy shit.
ff goed inpakken in dekens enzow dan kan dat best...

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
WOW! Ik hoop dat we iets kunnen organiseren waar busjes als deze aan de lopende band het terrein op komen rijden. Dat zou echt een supergave party worden! Laten we ons best doen om er iets van te maken. >:)

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
*kick*

er moeten toch meer mensen zijn met meer suggesties??!!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Op woensdag 30 januari 2002 14:07 schreef BrZ het volgende:
Busje... doen wij ook altijd naar LAN's :D

[afbeelding]
VET >:)

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Topicstarter
BTW: Heeft iemand nog kaarten over voor Drome?
I_Love_Heineken en ondergetekende willen daar echt graag heen, maar alle kaarten zijn gereserveerd en er zijn nog meer dan 500 wachtenden voor ons, dus.....
Pagina: 1