beltegoed wordt niet minder :)

Pagina: 1
Acties:

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 13:03
Ik zit bij dutchtone en vraag met 118 internationaal mijn beltegoed op (ik studeer in leuven namelijk)
krijg dan een paar sec later een smsje met beltegoed
maar dit wordt niet minder en heb al ongeveer 20 smsjes verstuurd (niet gebeld)
lijkt me een beetje naief dit te geloven

is die update zo slecht ofzo bij dutchtone :?

eerste keer dat ik weer in NL ben zal het wel een stuk lager worden denk ik :'(

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Verwijderd

ZOu toch mooi zijn als het niet zo was :P

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 23:27
hahaha.. dat had ik ook een keer ! :)
geloof nooit wat ze zeggen !
gebruik de search even.. er is een keer een topic geweest met iemand die een wavje van die boodschap heeft gemaakt.
Daarin zeiden ze dat ie een rekening van 8 duizend pieken kreeg o.i.d.

Verwijderd

Als je in het buitenland bent maak je gebruik van een allochtonennetwerk :+ Dat heet roaming, de verwerking van gemaakte belkosten in het buitenland lopen altijd een beertje achter. Je kan het dus het beste zelf een beetje bijhouden. En mischien heb je idd wel mazzel, ik hoop het voor je!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op zaterdag 26 januari 2002 16:36 schreef noki_JA het volgende:
Als je in het buitenland bent maak je gebruik van een allochtonennetwerk :+ Dat heet roaming, de verwerking van gemaakte belkosten in het buitenland lopen altijd een beertje achter. Je kan het dus het beste zelf een beetje bijhouden. En mischien heb je idd wel mazzel, ik hoop het voor je!
Als het maar bij dat beertje blijft dan >:)

Mother, will they like this song?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
het wordt wel afgeschreven is het niet nu dan volgende week ofzo..ze zijn niet dom(jammer genoeg) hun willen ook hun geld hebben natuurlijk..

Verwijderd

gewooon leuk bellen en smsen want je hebt hier wel voordeel mee.

En hoe wouden ze je een rekening sturen? ze hebben je adres niet? of ben je weer eens zo dom geweest om mee te doen aan die actie om 10 piek te krijgen als je je aanmeldt?

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 18:48 schreef Kev0867 het volgende:
het wordt wel afgeschreven is het niet nu dan volgende week ofzo..ze zijn niet dom(jammer genoeg) hun willen ook hun geld hebben natuurlijk..
idd, die dingen gebeuren wel eens en dan komen ze er op tijd achter zodat je nog alles kwijt bent :+

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb 's bij Libertel prepaid een nachtje gratis gesmst *D

Was ook de eerste en laatste keer ;(
Verder geen kosten achteraf van gehad, gelukstreffer :)

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Een medescholier van mij heeft ook de libertel "bug" benut dat waneer de kaart leeg was (er stond dat nog 1 cent op) je gratis kon smssen...

Een maand later kocht hij een kaart (fl 40,-). heeft opgewaardeerd en vervolgens kreeg hij te horen dat zijn beltegoed 3 gulden nogwat was..

hj had een achterstallige rekening... ze hadden het TOCH bijgehouden .. tsja das lullig..

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:32
dat gebeurd vaker een schoolgenoot van mij het van de week een saldo van -3,50 euro.

met een prepay kaart en hij kon gewoon door bellen.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 10:33 schreef Mr-FaTMeN het volgende:
dat gebeurd vaker een schoolgenoot van mij het van de week een saldo van -3,50 euro.

met een prepay kaart en hij kon gewoon door bellen.
Duitse prepay kaarten werken ook met een negatief saldo. Kun je maximaal bijvoorbeeld 5 euro in de min staan. Waardeer je dan niet op kan je het kaartje weggooien.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Gewoon even naar de helpdesk bellen, dan maken ze het zo in orde..!
;)

Wees consequent, maar niet altijd

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Inderdaad dat heb ik ook wel eens gehad een hele tijd geleden toen ik nog prepaid had. Ze schrijven het wel af alleen het duurt even. Dus je kan wel meer bellen dan dat je beltegoed hebt maar zogauw als je opwaardeerd word het daar alsnog vanaf geschreven.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1