Ik ga zo even LindowsOS beta v0.9 op mijn compu gooien
Ben wel benieuwd of dat hele Lindows idee wat gaat worden. Even kijken of ik een divxje enzo kan afspelen
. Heeft iemand anders 't al geinstalleerd?
Ik heb het vorig jaar al geprobeerd. Gewoon WINE installeren in Debian, dan heb je hetzelfde
[deze advertentieruimte is te koop]
Kun je hem ergens (legaal) downloaden dan? Ik ga toch echt geen $99 betalen voor een linux versie...
edit: nog meer $$$
edit: nog meer $$$
Even een linkje, van Slashdot gepakt
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Hebben jullie de review op NewsForge al gelezen?
Je moet perse met onder je root account werken en de Windows programma's draaien erg moeizaam.
Je moet perse met onder je root account werken en de Windows programma's draaien erg moeizaam.
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
legaal weet ik niet.. misschien zo?
Lindows OS Sneak Preview
Because we're anxious to show you what we've been working on and we want your input, in the next couple of weeks we hope to start making available a sneak preview of the LindowsOS as it is being developed to some of our Lindows.com Insiders. To sign up for the Lindows.com Insiders program, click here www.lindows.com/signup.
Lindows OS Sneak Preview
Because we're anxious to show you what we've been working on and we want your input, in the next couple of weeks we hope to start making available a sneak preview of the LindowsOS as it is being developed to some of our Lindows.com Insiders. To sign up for the Lindows.com Insiders program, click here www.lindows.com/signup.
Kijk eens naar de bovenkant van het scherm op deze screenshot: http://images.newsforge.com/stories/2002/01/games.png
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Dan krijg je uiteindelijk dit:Op zaterdag 26 januari 2002 15:54 schreef lothar het volgende:
legaal weet ik niet.. misschien zo?
Lindows OS Sneak Preview
Billing Information
Please enter the billing information for the $99.00 fee for your one year membership of the Lindows.com Insiders program.
Ja doei...wat RG© al zei...neem Debian en install Wine dan heb je hetzelfde (is mij alleen nog nooit gelukt, maar kan er ook niks van
edit: Moet dit niet onder WWOS? (Windows Wannabe Operating SystemsOp zaterdag 26 januari 2002 16:01 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
Dan krijg je uiteindelijk dit:
Billing Information
Please enter the billing information for the $99.00 fee for your one year membership of the Lindows.com Insiders program.
Ja doei...wat RG© al zei...neem Debian en install Wine dan heb je hetzelfde (is mij alleen nog nooit gelukt, maar kan er ook niks van)
Toch zou ik het graag willen proberen maar ik vind het echt belachelijk dat je moet gaan betalen voor iets dat nog niet eens af is.
Zo geef je een heleboel mensen niet de mogelijkheid om er wat testen mee uit te voeren.
Ik hoop dat ik hem toch nog ergens "vind"
zodat ik er toch nog een beetje mee kan experimenteren.
Zo geef je een heleboel mensen niet de mogelijkheid om er wat testen mee uit te voeren.
Ik hoop dat ik hem toch nog ergens "vind"
Verwijderd
<font color="red" size="1">Modbreak</font><hr>
Het aanzetten tot diefstal is niet gewenst. Voor het insider programma moet gewoon betaald worden. Een OW dus.
<hr>
Het aanzetten tot diefstal is niet gewenst. Voor het insider programma moet gewoon betaald worden. Een OW dus.
<hr>
Is dat niet een bekend Windows probleempje?Op zaterdag 26 januari 2002 15:57 schreef The_Surfer het volgende:
Kijk eens naar de bovenkant van het scherm op deze screenshot:
<font color="red" size="1">Modbreak</font><hr>
Reactie niet meer relevant
<hr>
Reactie niet meer relevant
<hr>
Zullen we dit ook ff in WOS en SA en HK posten?Op zaterdag 26 januari 2002 16:45 schreef ZeTt het volgende:
blaat
Het is trouwens maar 300MB... Kan nooit super-compleet zijn dus, hopelijk werkt apt-get net zo goed als onder debian
Op zaterdag 26 januari 2002 16:46 schreef banaan-X het volgende:
[..]
Zullen we dit ook ff in WOS en SA en HK posten?
Nou weet je wat, ik verkoop ze vanaf nu voor 50,- per stuk!Op zaterdag 26 januari 2002 16:51 schreef real_raichu70 het volgende:
Kan je niet ineens gewoon een cdtje orderen?
Hmm iemand een manier om 'm in GetRight oid te plakken?
Connection resets zijn niet lief
Dat doet dat progsel toch automatisch? Verder is de directe link idd wat lastig te vinden...Op zaterdag 26 januari 2002 16:56 schreef rb338 het volgende:
Hmm iemand een manier om 'm in GetRight oid te plakken?
De link verwijst naar een download.php dus...gaat niet lukkenOp zaterdag 26 januari 2002 16:58 schreef banaan-X het volgende:
[..]
Dat doet dat progsel toch automatisch? Verder is de directe link idd wat lastig te vinden...
GR vangt automatisch de echte URL op.Op zaterdag 26 januari 2002 17:01 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
De link verwijst naar een download.php dus...gaat niet lukken
Hier anders nietOp zaterdag 26 januari 2002 17:05 schreef banaan-X het volgende:
[..]
GR vangt automatisch de echte URL op.
Mmm, iedereen nu aan het downloaden ofzo ?? 
An Error Has Occured
We're sorry.
An error occurred while accessing your information.
Please wait a few minutes and click the back button to try again.
We apologize for the inconvenience.
If you continue to get this error please send mail to support@lindows.com.
Dat kan toch helemaal niet? Tis een PHP file, die doet zich voor als de URL en de originele locatie word nieteens doorgestuurd naar je PC. Je zou toch een stukje source-code hebben van die php file als je de orinele locatie krijgt? Lekker secure dan...Op zaterdag 26 januari 2002 17:05 schreef banaan-X het volgende:
[..]
GR vangt automatisch de echte URL op.
Waar zijn we nou mee bezig... is er een initiatief met de potentie om een serieus alternatief voor Microsoft te worden, beginnen we ze gelijk op te lichten?Op zaterdag 26 januari 2002 16:32 schreef arjanscholl het volgende:
blaat
Ontwikkeling kost geld!! Betaal het er dan ook voor als je geinteresseerd bent of wacht tot de final-release.
[edit nelske]
Gelukkig dat er nog iemand met verstand in dit draadje reageert
Je kunt toch moeilijk verwachten dat wij 99 dollar gaan neertellen voor een proefversie en later de 'echte volledige' versie krijgen... Als ze echt sympathie willen wekken moeten ze maar vragen om geld te doneren of een veel lager bedrag vragen... BTW wat is de url
Direct downloaden zal niet gaan, Opera zegt zelf dat 'ie /download.php aan het sponzen is...
Kan het niet zijn dat ie gewoon de useragent controleert??? Dan zou je um met getright ook kunnen downloaden: gewoon de useragent zetten op 'Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98)'
blaatOp zaterdag 26 januari 2002 17:20 schreef WOmBaT het volgende:
Je kunt toch moeilijk verwachten dat wij 99 dollar gaan neertellen voor een proefversie en later de 'echte volledige' versie krijgen... Als ze echt sympathie willen wekken moeten ze maar vragen om geld te doneren of een veel lager bedrag vragen... BTW wat is de url
Ze hebben geen sympathie nodig, alleen serieuze beta-testers die met ze mee willen denken en input willen geven om er een goed product van te maken. Zie het als een investering...Op zaterdag 26 januari 2002 17:20 schreef WOmBaT het volgende:
Kunnen ze krijgen van me, maar dan zou ik daar eerder nog geld voor willen krijgen, dan dat ik dat moet betalen hoor. Trouwens hoe zit het hier nu met de GPL eigenlijk?Op zaterdag 26 januari 2002 17:27 schreef rstegers het volgende:
[..]
Ze hebben geen sympathie nodig, alleen serieuze beta-testers die met ze mee willen denken en input willen geven om er een goed product van te maken. Zie het als een investering...
Gaat hier nog steeds perfect hoor (64%)Op zaterdag 26 januari 2002 17:32 schreef banaan-X het volgende:
Oei, hij gaat nu niet meer verder, en ik kan niet meer op die site inloggen. Hebben ze het door ofzo?![]()
Ik ben inmiddels op 83%, maar de snelheid is wel enorm omlaag gegaan (amper 70 KB/s nog
)
Hoe zou dat nu toch komenOp zaterdag 26 januari 2002 18:02 schreef rb338 het volgende:
Ik ben inmiddels op 83%, maar de snelheid is wel enorm omlaag gegaan (amper 70 KB/s nog)
-nu 78% met nog 65kB/s
Niet zeuren! Ik moest opnieuw, en het gaat nu nog maar met 17 kb/s !Op zaterdag 26 januari 2002 18:02 schreef rb338 het volgende:
Ik ben inmiddels op 83%, maar de snelheid is wel enorm omlaag gegaan (amper 70 KB/s nog)
Hee, gaat ie net flink omhoog!
gvd: the connection with the server was reset
Heb je broer gedaan...connection reset by peerOp zaterdag 26 januari 2002 18:07 schreef banaan-X het volgende:
[..]
Niet zeuren! Ik moest opnieuw, en het gaat nu nog maar met 17 kb/s !
Hee, gaat ie net flink omhoog!
gvd: the connection with the server was reset
Hier is ie ook klaar...maar ik kan hem niet branden...nero zeurt over de indeling en hij is onleesbaar met isobusterOp zaterdag 26 januari 2002 18:33 schreef rb338 het volgende:
Ik ben hem nu aan het branden
Hmm Nero deed het meteen hiero..misschien een bitje omgevallen in je downloadOp zaterdag 26 januari 2002 18:37 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
Hier is ie ook klaar...maar ik kan hem niet branden...nero zeurt over de indeling en hij is onleesbaar met isobuster
Nero gebruikt toch alleen d'r eigen nrg format; kweenie of die ondersteuning er later nog bij is gekomen in een nieuwe versie 
Oeps.... vergeten nog een keer te kijken voor het posten; sorry
Oeps.... vergeten nog een keer te kijken voor het posten; sorry
Ohneeee ... hoe stom kun je zijn...ik was alweer vergeten dat ik hem de 2e keer op een andere schijf had opgeslagen...die ik probeerde te fikken was 11,2 kb

[edit[offtopic]]
Heb mn dag niet helemaal vandaag denk ik
vandaag op school ook al.
-Videokaart in pc inbouwen terwijl er al een onboard videokaart inzat
-Half uur bezig zijn met alle pinnetjes van een 486 rechtbuigen en er daarna achterkomen dat er al een processor op het moederbord zit (socket was voor coprocessor)

-En nu dit (intussen is fikken klaar)...
[edit[offtopic]]
Heb mn dag niet helemaal vandaag denk ik
-Videokaart in pc inbouwen terwijl er al een onboard videokaart inzat
-Half uur bezig zijn met alle pinnetjes van een 486 rechtbuigen en er daarna achterkomen dat er al een processor op het moederbord zit (socket was voor coprocessor)
-En nu dit (intussen is fikken klaar)...
Verwijderd
Dit draadje gaat op slot, omdat er hier enmasse misbruik van een systeem gemaakt wordt.
Voor het insider programma van Lindows moet gewoon betaald worden. Punt uit!
FJ, krijgt bij deze een Officiele Waarschuwing voor het plaatsen van de manier waarop aan diefstal gedaan kan worden.
Ik ben niet echt geamuseerd door dit draadje
Voor het insider programma van Lindows moet gewoon betaald worden. Punt uit!
FJ, krijgt bij deze een Officiele Waarschuwing voor het plaatsen van de manier waarop aan diefstal gedaan kan worden.
Ik ben niet echt geamuseerd door dit draadje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()