ECS k7s5a ruilen tegen .......?

Pagina: 1
Acties:

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik heb bij gistron.com een k7s5a mobo gekocht samen met een 1 Ghz AMD duron. Maar hij wil het maar niet doen (geen beeld). Als ik de search gebruik vind ik de oplossing niet! Maar daar gaat het nou niet over. Ik wil hem graag ruilen, tegen een mobo waar mijn amd duron 1000 in kan. En ik wil niet veel geld bij leggen. >:)

PS: ddr is niet nodig!

Arch Linux

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:40
tis heel simpel:

Je moet agp drivers instaleren in windows, dus eerst maar ff met pci kaartje windows instaleren. Suc6

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-08 10:59
Op zaterdag 26 januari 2002 15:42 schreef mhr-zip het volgende:
tis heel simpel:

Je moet agp drivers instaleren in windows, dus eerst maar ff met pci kaartje windows instaleren. Suc6
B*llsh*t! Hij krijgt toch al geen beeld tijdens z'n POST |:(
Op zaterdag 26 januari 2002 15:39 schreef joRDzz het volgende:
Ik heb bij gistron.com een k7s5a mobo gekocht samen met een 1 Ghz AMD duron. Maar hij wil het maar niet doen (geen beeld). Als ik de search gebruik vind ik de oplossing niet! Maar daar gaat het nou niet over. Ik wil hem graag ruilen, tegen een mobo waar mijn amd duron 1000 in kan. En ik wil niet veel geld bij leggen. >:)

PS: ddr is niet nodig!
Geef eens wat meer informatie! welke videokaart bv, hoeveel watt voeding!?

• MichielioZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 17:06
Als dingen het niet meteen doen, dan hoef je 't niet meteen om te ruilen hoor. Er is altijd een oplossing.
Volgens mij heb je voor een Duron 1000tje een voeding vanaf 250 Watt nodig.
Verder kan je op Tweakers.net of de ECS-site wel een aantal Bios updates vinden... misschien helpen die.
Geen beeld kan een hoop betekenen, maar de vorige "post" heeft wel gelijk, beste wat je eerst kan doen is een (eenvoudig) PCI VGA-kaartje erin doen om te kijken of je dan wel beeld krijgt.
Als je bij Gistron gekocht hebt, heb je toch ook nog Garantie enzo ?? Vraag daar ook eens wat je moet doen, misschien hebben zij een oplossing voor je...
Succes !

Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...

• jordz.
Ik kan de computer niet eens opgestart krijgen! Ik kan de cmos ook niet clearen, maar ik heb het battertijtje ernou uit liggen. Duurt een tijdje voordat hij weer goed is w88! hoop ik..... :(

Ik heb een 300 watt voeding.
Ik heb al met verschillende videokaarten geprobeerd:
- TNT2 (agp)
- een of andere ati kaartje 4 mb (pci)
werken allebei niet!

PS: de computer heeft het een paar keer gedaan maar toen opeens niet meer! Ik had windows toen nog niet opgezet..

Arch Linux

• jordz.
Op zaterdag 26 januari 2002 15:53 schreef MichielioZ het volgende:
Als dingen het niet meteen doen, dan hoef je 't niet meteen om te ruilen hoor. Er is altijd een oplossing.
Verder kan je op Tweakers.net of de ECS-site wel een aantal Bios updates vinden... misschien helpen die.
Geen beeld kan een hoop betekenen, maar de vorige "post" heeft wel gelijk, beste wat je eerst kan doen is een (eenvoudig) PCI VGA-kaartje erin doen om te kijken of je dan wel beeld krijgt.
Als je bij Gistron gekocht hebt, heb je toch ook nog Garantie enzo ?? Vraag daar ook eens wat je moet doen, misschien hebben zij een oplossing voor je...
Succes !
Bij gistron zeiden ze dat ik hem terug moest sturen, en ze hadden nog nooit van het probleem gehoord!

Arch Linux

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 13:22

The_Duke

ho gek!

Op zaterdag 26 januari 2002 15:53 schreef MichielioZ het volgende:
Succes !
die voeding is bullshit, check me sig, ik heb maar 230 watt, alles overgeklockt en nog 1 extra fan en 2 ccfls zonder problemen alles tegelijk aan.
dat bios zal het ook niet zijn, het standaard bios moet gewoon werken.

• jordz.
Ik wil hem dus ruilen! K7T-TurboII goede keuze?

Arch Linux

• kyrill
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01-2025
Je hebt toch een uitstekend type moederbord. Misschien is er tijdens het installeren iets fout gegaan.
succes
k

Verwijderd

Duw je die VGA kaart wel goed hard aan? Is vaak de oplossing...

• jordz.
Op zaterdag 26 januari 2002 17:59 schreef Sllew het volgende:
Duw je die VGA kaart wel goed hard aan? Is vaak de oplossing...
heeeeeeeeeeeeeeeel goed!!!! Maar het werkt niet!
ik word er gek van ik ga gewoon die msi mobo halen.. :(

Arch Linux

• jordz.
Hoe check je eigenlijk of je cpu kapot is? Zie je dan dat hij helemaal zwart is of ruik je dat??

Arch Linux

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:01

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Bij Gistron hebben ze BERGEN met die ECS bordjes :)
Ik heb er ook een paar versleten en heb daarna een KT266A bord van MSI genomen. Werkt prima.

Succes!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Op zaterdag 26 januari 2002 19:15 schreef joRDzz het volgende:
Hoe check je eigenlijk of je cpu kapot is? Zie je dan dat hij helemaal zwart is of ruik je dat??
Stinken zal die wel doen. En hij zal wat geblakerd zijn. Heb je rook zien opstijgen uit je bak?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• jordz.
Op zaterdag 26 januari 2002 19:21 schreef Daacuso het volgende:

[..]

Stinken zal die wel doen. En hij zal wat geblakerd zijn. Heb je rook zien opstijgen uit je bak?
nee! :) daar ben ik blij mee dat die niet kapot is..
maar mijn bordje geeft nog geen kick...

Arch Linux

• jordz.
Op zaterdag 26 januari 2002 19:19 schreef nigelator het volgende:
Bij Gistron hebben ze BERGEN met die ECS bordjes :)
Ik heb er ook een paar versleten en heb daarna een KT266A bord van MSI genomen. Werkt prima.

Succes!
Heb je die geruild? of gewoon gemolt en een andere gekocht?

Arch Linux

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

nigelator molt nooit dingen ;)

Als je hem echt wilt ruilen kun je het beste voor een MSI-bordje gaan. Dat zijn redelijk uitgebreide bordjes voor een goede prijs.
Voor SDRAM-systemen kan ik de K7T Turbo2 aanraden, voor DDR(zoals nigelator als zei) de KT266

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
kzou t erop wagen en nog een keer zo'n ecs nemen.......prima boardje hoor :) niet makkelijk om te oc'en alleen, alhoewel ik nu stabiel draai op een fsb van 150 mhz >:)

en anders: EPOX 8KHA+ ..........prima boardje volgens veel tweakers en top over te klokken
Pagina: 1