Toon posts:

MGS2 tegenvaller ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de nieuwe PU gekocht, de voorkant zag er wel mooi uit, wit met mgs2 , de topper van het jaar.

Toen ik bij de revieuw aankwam was het cijfer veel lager dan je zou verwachten namelijk een 82 %. Ik snel lezen en dat spel word zo'n beetje helemaal de grond in geboord.

Maar wat toch wel het ergste is , dat ook solid snake DOOD is, en je met iemand speelt met lange blonde haren.

Verwijderd

82% is niet echt de grond in boren hoor
ik vind een score van 80-90 goed voor mgs2

een goeie (gehypte)game hoeft geen 90+ te krijgen als er genoeg minpunten zijn te ontdekken

Verwijderd

boehoe!

snake mag niet dood!!

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 15:19 schreef ErikZ het volgende:

Maar wat toch wel het ergste is , dat ook solid snake DOOD is, en je met iemand speelt met lange blonde haren.
Wat is dat nou voor bull :? Je speelt toch gewoon met Solid dacht ik :? In de demo wel toch :?

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 15:30 schreef DMaarten het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor bull :? Je speelt toch gewoon met Solid dacht ik :? In de demo wel toch :?
ja maar ome Snake komt erachter dat de kogels toch door zijn lichaam heen kunnen gaan.

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

bah lekkere spoiler :r

Verwijderd

Topicstarter
Het eerste gedeelte op het schip, was een soort droom, toen ging snake dood, en ga je verder met ene Raiden ofzo. En dit gebeurt dan op een booreiland.

Het is ook niet echt een slechte score, alleen ik had wel beter verwacht. Ook is het eigenlijk wel jammer dat je het ok snel uitspeelt en teveel filmpjes is ook niet leuk. Ik moet nu toch nog ff denken voordat ik ditr spel nu koop.

• VeldKoe
  • Niet online
ja ik heb PU hier ook, review is zeer goed vind ik persoonlijk, tijdens de beoordeling kan je duidelijk zien dat er goed in het achterhoofd rekening is gehouden met de desbetreffende hype om het spel heen, dan reken je ook gewoon op een laag cijfer, zoals PU al zei, de hype rondom MGS2 was/is ZO groot, dat het wel MOET tegenvallen

en dat snake dood is poept wel een beetje ;( ik vond het zo'n lekkere geile man :P kojima wou hem zeker voor zichzelf

Verwijderd

Dank jullie wel voor de spoiler :( :r

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:29

WoutF

Hoofdredacteur
Sinds wanneer is 82% een slechte beoordeling?
Ik ben dolblij als ik op school een 8,2 voor een tentamen haal :P

Verwijderd

vond het wel lachen dat verhaaltje :)

Alleen waar staat die score? Mis ik een bladzijde ofzo :?

• VeldKoe
  • Niet online
allereerste bladzij van de review, linkerbovenhoek :P

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 16:10 schreef DMaarten het volgende:
Dank jullie wel voor de spoiler :( :r
I dont give a fuck about MSG2 maar dat jullie ff alles verklappen is inderdaad nogal " |:( " imho :{ ...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou eerst wel willen weten dat dit allemaal gebeurt voordat je het spel koopt. Toch veel minder leuk dat je niet met snake spelen.

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 10:23
Ik heb ook alleen de demo nog maar gespeeld. Jammer dat Snake doodgaat, maar ff realistisch. Gaat de gameplay er op achteruit als er iets onverwachts gebeurd? Volgens mij zijn verrassende elementen wel goed.
8.2 of niet, het spel komt er toch wel!

• VeldKoe
  • Niet online
natuurlijk zijn verassende elementen goed, maar die elementen moeten wel hun mannetje staan ten opzichte van hun voorgangers :) raiden ipv snake dus

Verwijderd

vergeleken met MGS1 is deze game stront

Verwijderd

Damn, kom er ook net achter dat Snake dood is.
Zit je nu met een of andere relnicht Raiden opgescheept.

• RemcoZ
Op zaterdag 26 januari 2002 16:19 schreef ErikZ het volgende:
Ik zou eerst wel willen weten dat dit allemaal gebeurt voordat je het spel koopt. Toch veel minder leuk dat je niet met snake spelen.
Ik niet, ik wil weten hoe het spel eruit ziet en hoe het speelt, de verhaallijn is niet interressant genoeg voor de aanschaf.

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 16:25 schreef Almere-Dude het volgende:
Damn, kom er ook net achter dat Snake dood is.
Zit je nu met een of andere relnicht Raiden opgescheept.
LoL

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Hmm tis dat ik geen ps2 heb en geen MGS2...maar ik baal nu toch een beetje om meteen al te horen dat snake dan dood is :|

MGS zonder snake is geen MGS :(

Verwijderd

Raiden:
Afbeeldingslocatie: http://jpn00.konami.co.jp/products/mgs2/english/chara/pic/chara_raiden.gif

Solid Snake:
Afbeeldingslocatie: http://jpn00.konami.co.jp/products/mgs2/english/chara/pic/chara_snake.gif

Erg jammer dat je dus niet met Solid Snake kan spelen hij ziet er veel kewler uit dan die blonde chick :(

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Sorry voor alle teleurgestelde MGS2 fans, maar ik moet toch wel ffies hard lachen :P .
Een maandje terug werd ik helemaal kapot geflamed omdat ik zei dat ik keihard ging lachen als MGS2 tegen ging vallen.
Iedereen nee nam, MGS2 gaat roelen week zeker enz...
En nu lees ik dit :D

Nananananana >:)

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar 16 uur (!!!!!!!!!!!!!) filmpjes vind ik ook wel een beetje overdreven. Oke, het is leuk om naar een goede verhaallijn te luisteren of goede filmpjes (zoals de demo wanneer ze het schip overnemen) maar 16 is toch echt te lang hoor. Misschien hebben ze wat overdreven , maar het zal wel ergens in die buurt liggen.

Damn, en de demo was nog wel zo wreed :'(

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 16:39 schreef LaptopDude het volgende:
Raiden:
[afbeelding]

Solid Snake:
[afbeelding]

Erg jammer dat je dus niet met Solid Snake kan spelen hij ziet er veel kewler uit dan die blonde chick :(
is raiden geen jongen?

en trouwens de pu is er wel snel bij met die spellen hum!

las ik daar toch mooi als eerst de review van RTCW

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 16:39 schreef LaptopDude het volgende:

Raiden is een dude..

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 17:21 schreef ds het volgende:

[..]

Raiden is een dude..
ik was je voor >:)

misschien is hij wel van de verkeerde kant? :)

• pica
Op zaterdag 26 januari 2002 17:21 schreef ds het volgende:

[..]

Raiden is een dude..
Volgens het plaatje niet :)

Steam

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 26 januari 2002 17:17 schreef JeanLucPicard het volgende:
Sorry voor alle teleurgestelde MGS2 fans, maar ik moet toch wel ffies hard lachen :P .
Een maandje terug werd ik helemaal kapot geflamed omdat ik zei dat ik keihard ging lachen als MGS2 tegen ging vallen.
Iedereen nee nam, MGS2 gaat roelen week zeker enz...
En nu lees ik dit :D

Nananananana >:)
ik haat je :P, beetje de erg gedupeerde mensen (waaronder ik) uitlachen

• pica
Revenge is a dish best served cold >:)

Steam

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 16:33 schreef SCaffa het volgende:
Hmm tis dat ik geen ps2 heb en geen MGS2...maar ik baal nu toch een beetje om meteen al te horen dat snake dan dood is :|

MGS zonder snake is geen MGS :(
idd :( dan is het MGR ;(

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 17:21 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

is raiden geen jongen?

en trouwens de pu is er wel snel bij met die spellen hum!

las ik daar toch mooi als eerst de review van RTCW
mwah...wij hebben em allang gereviewed/ge-featured...

link zie sig! ;)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Op zaterdag 26 januari 2002 17:34 schreef arko19 het volgende:

[..]

idd :( dan is het MGR ;(
En jij dacht dat de S is MGS voor Snake stond? :)

Join het GoT Pulse-Team!

• pica
Op zaterdag 26 januari 2002 17:40 schreef DenMan het volgende:

[..]

Solid :) (Solid Snake)

Steam

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 17:40 schreef DenMan het volgende:

[..]

ik ben }:O (ik was het vergeten |:( )

Verwijderd

Metal Gear zonder Solid Snake.......dat klinkt gewoon verkeerd

Verwijderd

de PU is een beetje een zuig blad geworden
niks is meer goed voor ze
gewoonweg een kut blad
sorry dat is mijn mening laat de oude redactie maar terug komen was veel beter
dit is kut

• Denman
  • Nu online
Tjah, is een gamesblad niet altijd gebaseerd op meningen? Ze proberen het natuurlijk zo oppervlakkig mogelijk te bekijken, maar helemaal aan hun mening ontkom je niet. Er zijn altijd wel mensen die het niet eens zijn met dit of dat. Persoonlijk vind ik het blad wel goed omdat ze spellen objectief bekijken, en niet subjectief. Maja... da's mijn mening :)

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Klinkt me ook niet zo gezond , MGS zonder onze goede doodstille killer Solid Snake . Kunnen ze ineens ook maar effe Metal Gear eruit gooien , alsof het spel daar wat mee te maken heeft ...

• RemcoZ
[url="http://allrpg.com/games/mgs2/index.php3?page=review&num=1"]allrpg.com[/url] schrijft:
What is Metal Gear Solid 2? Well, it's what we wanted, and it isn't. But even if it doesn't live up to what some hoped for, it's an amazing title in its own right, and one that future games will be compared to for years to come, much like its predecessor.

Oordeel: 9.0

-----------------------------

[url="http://www.gamers.com/userreview/1077369"]gamers.com[/url] schrijft:
The Story. The story is deep and complicated, and to a certain extent, causes anger among fans of Metal Gear. Who would have known that Snake is NOT the only character with a central role? If anything, Snake's role is small, but significant to the turn of events in the game. The game takes a different road as soon as the Tanker chapter is completed, thus, sending the Metal Gear series down a different path. Raiden's appearance in the game is what is going to make MGS3 possible in the future.

Overall, this game is in a class of its own, with no other game like it.

Gemiddelde Oordeel: 9.0

[url="http://www.coremagazine.com/reviews/501.php3"]Core Magazine[/url] schrijft:

MGS2 includes all kinds of incentive to play the game again and again, including the new collectable "Dog Tag" feature, ... , but to be honest the real replay value lies with the beauty of the game. This game is so good that you will likely want to play it again just to revel in its splendor. MGS2 isnt perfection incarnate, but it should remind us of what great games are made of.

Oordeel: A

Bovenstaande berichten bevestigen idd veel van eerder genoemde geruchten, maar blijven bij het feit dat een spel is dat gewoon goed is...

Verwijderd

Speel het eerst zelf oordeel dan, als je al op de PU gaat vertrouwen. Ik vind MGS2 een topspel, de verhaallijn is superverrassend en je voelt je er ook echt gewoon ff klote door op momenten, mja...toen ik MGS1 voor de derde keer uitspeelde om een alternatieve extro te zien (en dus Meryl expres dood liet gaan) voelde ik me OOK niet happy. Geeft alleen des te meer aan hoe diep je in zo'n verhaal zit.

Alle delen van de MG reeks hebben wel zo'n wending, BigBoss die opeens het meesterbrein van de bad guys blijkt te zijn, Gray Fox die in deel 2 tegenover je staat in plaats van met je vecht, en sterft. Dr. Petrovich die in stukjes geblazen wordt, de onverwachte return van Gray Fox in MGS, de (evt) dood van Meryl. Hoort er allemaal bij, en maakt het imho veel realistischer, of hadden we liever een Rambo 3 oplossing gezien (we can't surround them can we? met 2 man tegen een heel leger, en niemand gaat dood). Kojima-san gaat gewoon door met die wendingen, en dat deze wellicht vrij extreem is voor velen kan er alleen maar mee te maken hebben dat Kojima de weg vrijmaakt voor zijn opvolger (MGS2 is de laatste MG waar Kojima zelf aan mee zou werken)

Maar goed...een tegenvaller? ECHT NIET! Dit spel, net als alle eerdere delen, kent zijn gelijke niet. Qua sfeer niet, qua detail niet.

/me kan niet op de Europese versie wachten :9 ik heb vast nog wel stukken van het verhaal gemist.

edit:
ps. en natuurlijk heeft geen enkele held het eeuwige leven als je echt een legandarisch figuur wil scheppen. Het feit dat James Bond aan het begin van de koude oorlog tegen de russen vocht en nu nog even jong en vrolijk over het scherm dartelt in blitse auto's heeft Bond gedegradeerd van legandarische superspion tot simpele actieheld. Arnie zou zo'n film nog kunnen doen. Bond had gewoon dood moeten gaan.

• pica
offtopic:
Arnie roeleert :) hij kan niet acteren, maar hij is zo retecool :D .

ijl bie bek! :)

Steam

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 19:54 schreef JeanLucPicard het volgende:
offtopic:
Arnie roeleert :) hij kan niet acteren, maar hij is zo retecool :D .

ijl bie bek! :)
Ik denk dat hij het wat anders uitsprak

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 20:05 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Meer als "AJL BEE BAK!"

(hier hadden we het eigenlijk niet over wel?)

• pica
Op zaterdag 26 januari 2002 20:05 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

ijl bie bak!

Zo goei? :)

Steam

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 17:17 schreef ErikZ het volgende:
Ja, maar 16 uur (!!!!!!!!!!!!!) filmpjes vind ik ook wel een beetje overdreven. Oke, het is leuk om naar een goede verhaallijn te luisteren of goede filmpjes (zoals de demo wanneer ze het schip overnemen) maar 16 is toch echt te lang hoor. Misschien hebben ze wat overdreven , maar het zal wel ergens in die buurt liggen.

Damn, en de demo was nog wel zo wreed :'(
denk nou na |:(
denk je echt dat er 16 uur aan film is is mgs2?
een hollywoodfilm ala private ryan duurt niet een de helft..
ben je in de war met 1,6 uur film ofzo( nog veel btw)

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:03

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ja ik las het ook (MGS zonder Snake) en ik was er kapót van :P

Tis net eeehm.. BFP zonder DBZ chars ofzo, snie meer leuk.

direct kwoot uut PU
Dat Jack een kerel is zou je aan zijn uiterlijk niet kunnen opmaken en de sufheid van zijn lange blonde kapsel wordt alleen nog overtroffen door de domme indruk die hij op je maakt. Om te beginnen heeft hij geen enkele gevechtservaringen en hij geneert zich niet om iedereen via zjn Codec daarvan op de hoogte te stellen. Daarnaast is zijn motoriek ook niet wat het zou moeten zijn want een beetje meeuwenschijt is al genoeg voor hem om op zijn bek te gaan.
My lijkt het verder wel een koele geemp.. Snake of niet, het ziet er strak uit en lijkt me moederlijk goed speelbaar

Verwijderd

Haha, die reviews van de PU weer. Ga maandag ook maar weer ff een PU halen. :D

Verwijderd

Topicstarter
Er stond toch echt dat je het spel zonder alle filmpjes en gesprekken in 4 uur had uitgespeeld, en anders zou je er (stond in de pu) iets van 20 uur over doen.... als je alles doorskipte ook met de codec.

Verwijderd

Spoiler: Snake is niet dood ...

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 15:19 schreef ErikZ het volgende:
He!!!!! Wil je volgende keer eerst effe zeggen als je spoilers hebt. Ik heb MGS2 nog niet gespeelt (de meeste met een PS2) en ik wilde nu niet horen dat Solid Snake dood gaat!!!!! :( :( :(

Verwijderd

raiden is grappig en erg stoer snake is natuurlijk het mannetje maar dit is wel een verassing dat je naderhand met raiden verder speelt
het spel is gewoon perfect en hun hadden het over de europese versie die hebben ze niet
want dan kun je hem namelijk wel helemaal uitspelen met snake of helemaal met raiden en met nog meer ventjes

• Paquito
  • Niet online
Ik hecht geen waarde aan de reviews van de pu.
Ik ben er een tijd geleden ook lid van geweest en bij sommige spellen lulden ze gewoon 2 paginas vol zonder dat het eigenlijk over het spel ging....

nja waardeloos dus, pu :r

• VeldKoe
  • Niet online
Op zondag 27 januari 2002 13:53 schreef thekillerbean het volgende:

[..]

He!!!!! Wil je volgende keer eerst effe zeggen als je spoilers hebt. Ik heb MGS2 nog niet gespeelt (de meeste met een PS2) en ik wilde nu niet horen dat Solid Snake dood gaat!!!!! :( :( :(
wil iedereen zulk soortgelijke onzin niet uitkramen want je had ECHT wel via via op 1 of andere manier gehoord dat hij niet de hoofdrol zou spelen in MGS2.. als het niet via ons is dan wel via iemand anders.. of wil jij me wijs maken dat je nooit gamesites/forums bezoekt en je ogen dichtknijpt als je een blad leest

Verwijderd

wil iedereen zulk soortgelijke onzin niet uitkramen want je had ECHT wel via via op 1 of andere manier gehoord dat hij niet de hoofdrol zou spelen in MGS2.. als het niet via ons is dan wel via iemand anders.. of wil jij me wijs maken dat je nooit gamesites/forums bezoekt en je ogen dichtknijpt als je een blad leest
Om eerlijk te zeggen wel. Ik kan ook genoeg eindes vertellen van films, games en boeken. Niet zo moeilijk hoor. Maar het is wel altijd beter om bij te zetten dat je iets over het spel gaat vertellen. Vooral als het om zo iets belangrijks gaat.

• VeldKoe
  • Niet online
o..
* VeldKoe houd zijn mond

Verwijderd

Topicstarter
Ok, sorry dat ik het verhaal heb verklapt, dacht er ff niet bij na dat er mensen waren die het nog niet wilden weten ;(

Maar ik was er zelf ook zo kapot van he... De game waar ik zo op zat te wachten, en dan lees je dit :'(

Bij deze mijn exuses...

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Integendeel, het verhaal maakt van deel 1 (niet die van de MSX) een klassieker! Zonder filmpjes was het eerder een kut spel, maar de spanning, de muziek. Okee, soms wat overdreven zielig met Meryl, maar goed het was echt sfeervol!

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 21:17 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Integendeel, het verhaal maakt van deel 1 (niet die van de MSX) een klassieker! Zonder filmpjes was het eerder een kut spel, maar de spanning, de muziek. Okee, soms wat overdreven zielig met Meryl, maar goed het was echt sfeervol!
Ik vond het niet eens overdreven zielig...beetje standaard af en toe, maar goed...als je Pearl Harbor ziet, en je laat het bombardement weg heb je ook gewoon een standaard soap verhaal ;)

Ennuh...om de spoiler te bederven, neem maar van mij aan dat grote vriend Snake nog wel terugkomt. Niet in de hoofdrol, maar wel als 'legende' en wellicht adviseur. Gray Fox was tenslotte ook dood, en wie hielp je door Shadow Moses Island? Precies...

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 21:03 schreef ErikZ het volgende:
Ok, sorry dat ik het verhaal heb verklapt, dacht er ff niet bij na dat er mensen waren die het nog niet wilden weten ;(

Maar ik was er zelf ook zo kapot van he... De game waar ik zo op zat te wachten, en dan lees je dit :'(

Bij deze mijn exuses...
hehe, your forgiven :P Jammer dat ik het nu weet, maar hoop dat het spel ook leuk is om met Raiden te spelen. Demo was wel erg goed, dus volledige spel zal ook wel goed zijn. Alleen jammer dat ie is uitgesteld :(

• Creepy
  • Laatst online: 12:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op zondag 27 januari 2002 21:28 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ik vond het niet eens overdreven zielig...beetje standaard af en toe, maar goed...als je Pearl Harbor ziet, en je laat het bombardement weg heb je ook gewoon een standaard soap verhaal ;)

Ennuh...om de spoiler te bederven, neem maar van mij aan dat grote vriend Snake nog wel terugkomt. Niet in de hoofdrol, maar wel als 'legende' en wellicht adviseur. Gray Fox was tenslotte ook dood, en wie hielp je door Shadow Moses Island? Precies...
Weer "standaard" MG dus :)
Gray Fox was in MG2 (Metal Gear 2) ook nergens te herkennen.. bleek ie ineens 1 van de bad-guys te wezen. Gotta love it :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Jah, heb de review ook gelezen in de PU, ik vind het jammer dat ze verklapt hebbeh, dat Snake dood gaat en dat je met Raiden verderspeelt.
En dat ze in de hele review een negatief standpunt in nemen, en dan toch een 82% geven. (En dat terwijl de Reviews van Boris juist zo scherpzinnig zijn :P )

• Creepy

Creepy

Ach ja.. of je nou met Snake of Raiden speelt.. boeit opzich ook niet..als ie maar een naam heeft he.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 09:32 schreef Little_Gamer het volgende:
Jah, heb de review ook gelezen in de PU, ik vind het jammer dat ze verklapt hebbeh, dat Snake dood gaat en dat je met Raiden verderspeelt.
En dat ze in de hele review een negatief standpunt in nemen, en dan toch een 82% geven. (En dat terwijl de Reviews van Boris juist zo scherpzinnig zijn :P )
Het is niet echt verklappen, veel mensen hebben de demo al gespeeld en meteen daarna schakel je over op raiden, het is niet alsof je halverwege het spel zit wannneer het gebeurt...

Ik heb de betreffende review in de PU niet gelezen maar ik neem de pu ook niet echt serieus... ik kan iedereen aanraden dit spel te gaan kopen, zul je geen spijt van krijgen...

Maar als je moet kiezen tussen MGS2 of FFX, zou ik voor FFX gaan, die is helemaal geweldig!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 09:47 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Het is niet echt verklappen, veel mensen hebben de demo al gespeeld en meteen daarna schakel je over op raiden, het is niet alsof je halverwege het spel zit wannneer het gebeurt...

Ik heb de betreffende review in de PU niet gelezen maar ik neem de pu ook niet echt serieus... ik kan iedereen aanraden dit spel te gaan kopen, zul je geen spijt van krijgen...

Maar als je moet kiezen tussen MGS2 of FFX, zou ik voor FFX gaan, die is helemaal geweldig!
IK vind het jammer dat ze zo'n negatief standpunt in nemen, omdat het spel echt wel gaav wordt (hep geen ps2 of zoo, maar dat boeit niet) ook ffx word vet (ook alleen voor p2)

Kortom gewoon halen, hijs het waard

• VeldKoe
  • Niet online
de PU heeft em gespeeld.. wij niet..
* VeldKoe denkt dat zij het dus beter zullen weten als wij

daarnaast had de rest van de PU redacteuren hetzelfde standpunt als boris.. maar ok dat zegt niks want dre/ed en skate zijn bijvoorbeeld niet echt hoog kwaliteit reviewers, maar boris/jj/jan/jurjen zijn echt wel goed.. ik koop em iig niet

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 12:08 schreef VeldKoe het volgende:

daarnaast had de rest van de PU redacteuren hetzelfde standpunt als boris.. maar ok dat zegt niks want dre/ed en skate zijn bijvoorbeeld niet echt hoog kwaliteit reviewers, maar boris/jj/jan/jurjen zijn echt wel goed.. ik koop em iig niet
PU heeft hem voor de helft gespeeld want hun verhaal klopt toaal niet ik ben een van de gelukkige die hem heeft uitgespeeld amerikaans en ik garandeer je hier krijg je geen spijt van
en als je door dat graf blad dat vroeger echt een prima blad was laat omlullen ben je dom
ik sweer je dit spel is echt heel cool
en raiden daar is niks mis mee
die zorgt ervoor dat er nog een beetje humor ook in het spel zit nee laat de pu maar lekker door gaan met hun rare gedrag want dit gaat ze hun kop kosten
voor heel veel mensen is de druppel nu over gelopen
inclusief mij
en niet alleen vanwege metal gear solid 2
maar vanwegen hun gedrag en verstand van spellen die ze niet hebben nee de oude redactie was beter veel beter
laat ze eerst het spel maar uitspelen en dan reviewen want dat spel was nog niet uitgespeeld bij hun
wat een eikels zijn het en van boris had ik wel meeer verwacht hij is tenslotte een oude rot in het vak
het is echt een xbox magazine aan het worden
way the go PU je bent de zwakste schakel PU

• VeldKoe
  • Niet online
ik laat me niet omlullen.. maar zeg nou zelf, je gelooft een groep redacteurs toch eerder dan een een paar mensen die het nog niet gespeeld hebben?? maar jij hebt het dus gespeeld en het beviel je? ok, das weer een reden om nog hoop te houden :Y) is die wel vergelijkbaar met MGS1? of is de sfeer heel anders

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 12:08 schreef VeldKoe het volgende:
Spreek voor jezelf :P
Op maandag 28 januari 2002 12:27 schreef VeldKoe het volgende:
ik laat me niet omlullen.. maar zeg nou zelf, je gelooft een groep redacteurs toch eerder dan een een paar mensen die het nog niet gespeeld hebben?? maar jij hebt het dus gespeeld en het beviel je? ok, das weer een reden om nog hoop te houden :Y) is die wel vergelijkbaar met MGS1? of is de sfeer heel anders
Sfeer is vergelijkbaar met MGS1 maar nog meer cinematisch. (wat ik zeker niet als negatief ervaar, integendeel...supermeeslepend)

Verwijderd

hij is wel verglijkbaar met deel een
echt dat metal gear sweertje erbij
en de bewakers zijn erg gemeen op easy is het echt verschikkelijk moeilijk en op extreme een keer spotten game over
er zit echt uitdaging in
kijk very easy is al lastig maar daar speel je hem op uit en dan denk je er vald veel te ondekken nog een keer
nee deze game is gewoon metal gear zoals we het kennen
en raiden is gewoon ok
laat je echt niet afschrikken door pu ik weet zeker dat het spel je gaat bevallen

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07 13:22

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Ze hadden beter het spel een andere naam kunnen geven. Solid Snake = MGS.
Dit is het zelfde als dat ze bijvoorbeeld bij Terminator 3 geen terminators meer in de film hebben maar Buzz Lightyear of zo.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 13:03 schreef Ed_Capone het volgende:
Ze hadden beter het spel een andere naam kunnen geven. Solid Snake = MGS.
Dit is het zelfde als dat ze bijvoorbeeld bij Terminator 3 geen terminators meer in de film hebben maar Buzz Lightyear of zo.
Das alleen onwetendheid...Solid Snake speelt al mee sinds Metal Gear 1 in 1987, het spel is vernoemd naar het experimentele wapen Metal Gear. Dat deel 3 Metal Gear Solid heet heeft geen betrekking op Solid Snake, maar (volgens Kojima zelf) omdat "solid" tot de macht 3 is, een verwijzing dat MGS het derde deel uit de reeks is.

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 15:22 schreef kyle_2000 het volgende:
82% is niet echt de grond in boren hoor
ik vind een score van 80-90 goed voor mgs2

een goeie (gehypte)game hoeft geen 90+ te krijgen als er genoeg minpunten zijn te ontdekken
de score niet nee , maar de woorden die ze gebruiken :D

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Ik heb de PSW thuis liggen (engels blad) en daaruit heb ik begrepen dat je SAMEN MET Raiden gaat knallen.

Op alle plaatjes zie ik ook dat je met snake speelt, dus misschien gaat ie wel dood maar pas laat in het verhaal ofzo.
(Maar ik heb het hele artikel nog niet gelezen)

Maargoed ik zie het zelf wel
[erase bad sector in brain]
:)

• Creepy

Creepy

Op maandag 28 januari 2002 09:47 schreef yhtomit het volgende:

[..]
Gewoon niet kiezen, maar allebei nemen :)

Anyways.. wat er ook gebeurd.. MGS2 gaat voor mij niet tegenvallen. De sfeer is zo te horen gelijk aan MGS (en dus ook aan MG en MG2). Het speel speelt zeer waarschijnlijk hetzelfde als MGS. Dus zodra hij in Europa uit is, moet je mij de eerst komende weken daarna niet storen :)

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 13:53 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Ik heb de PSW thuis liggen (engels blad) en daaruit heb ik begrepen dat je SAMEN MET Raiden gaat knallen.

Op alle plaatjes zie ik ook dat je met snake speelt, dus misschien gaat ie wel dood maar pas laat in het verhaal ofzo.

Als je nou een paar eerdere posts had gelezen... hij gaat al vrij snel 'dood'...

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 13:53 schreef TP70 aka Georgio het volgende:

PU zegt dat je de eerste 15% met snake speelt en 85% met raiden ... ( het verbaaste me dat raiden TOCH van het mannelijkegeslcaht bleek te zijn |:( )

Verwijderd

je gaat soms in een scheur liggen met die raiden en soms wordt je emotioneel het spel pakt je gewoon van voor tot eind i love it

Verwijderd

more pics!

• Madshark
  • Niet online
PU is gewoon een BUTT blad. Mario en alles voor kiddies onder de 12 is altijd hoog scoren bij ze voor de rest zijn de games te moeilijk voor ze, endus lage(re) score.

SPOILER:

Ik heb de USA versie uitgespeeld. SolidSnake GAAT niet dood!. De stakkers bij PU hebben het spelletje een paar uur gespeeld en hebben ergens gelezen in het filmverhaal dat Solid Snake the badguy geworden is en dat ie MOGELIJK dood zou zijn. En dat hebben ze verkeerd begrepen denk ik.

Leuke aan dit spel is dat je 3 verschillende hoofdstukken speelt waarbij het einde van het spel je alles duidelijk wordt :)

De verhaallijn is zoals vanouds goed doordacht en lekker confusing :?

Ik heb de DVD-R versie (uit)gespeelt, maar vond het spel zo erg goed dat het gewoon de moeite waard is om het te kopen. De makers verdienen het gewoon. Zodra de PAL versie te verkrijgen is ga ik hem dan ook halen en de DVD-R de magnetron in :)

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
Die snake komt vast wel (een keer) weer terug. Zul je net zien dat als je bij de eindbaas bent ofzo en dat die rookie raiden hem niet aan kan en ook (half) dood gaat ineens snake er weer aan komt ofzow :P

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Op maandag 28 januari 2002 20:32 schreef Madshark het volgende:
Zodra de PAL versie te verkrijgen is ga ik hem dan ook halen en de DVD-R de magnetron in :)
Wow, zou je dan een pic kunnen posten van die DvD-R :P

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 20:34 schreef BlackMage het volgende:
Die snake komt vast wel (een keer) weer terug. Zul je net zien dat als je bij de eindbaas bent ofzo en dat die rookie raiden hem niet aan kan en ook (half) dood gaat ineens snake er weer aan komt ofzow :P
of dat het 2 eindes heeft , net zoals in deel 1 , dat als je het op een bepaalde manier uitspeelde dat meryl nog leefde , ik weet bijna wel 100% zeker dat ze dat der wel in hebben gedaan , ik verheug me nu al op de goodies je krijgt als je het bijv binnen 60 min uitspeelt :D

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 21:19 schreef arko19 het volgende:

[..]

of dat het 2 eindes heeft , net zoals in deel 1 , dat als je het op een bepaalde manier uitspeelde dat meryl nog leefde , ik weet bijna wel 100% zeker dat ze dat der wel in hebben gedaan , ik verheug me nu al op de goodies je krijgt als je het bijv binnen 60 min uitspeelt :D
MGS1 kon je op vier manieren uitspelen. Er schijnt nog een vijfde te zijn, moet je een Big Boss ranking halen geloof ik (max 5 keer gezien worden, niet saven, niet doodgaan, geen bewakers mollen) maar dat is me nooit gelukt.

En reken maar dat MGS2 dit ook weer heeft...

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
Op maandag 28 januari 2002 21:19 schreef arko19 het volgende:

[..]

Ik hoop juist dat het niet in 60 min uit te spelen is :P
Maar ook weer niet te langdradig ofzow.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het zo hoor wordt mgs2 toch ook weer geod :P Gelukkig maar. Alleen misschien koop ik hem niet meteen de dag dat die uit is, wacht eerst ff de reacties af.

• Madshark
  • Niet online
Wow, zou je dan een pic kunnen posten van die DvD-R
Hij komt pas op 17feb in de Benelux, als ie niet weer vertraagd wordt :(
Mocht ik hem eindelijk hebben en ik ben het niet vergeten dan post ik hier wel ff een pic van een 'DVD-R uit de magnetron'
(is overigens erg cool om CDR's etc. 2 sec in een magnetron te doen, is tevens een goede manier om je data te vernietigen)

• Ed_Capone

Ed_Capone

Op maandag 28 januari 2002 13:27 schreef MrRudi het volgende:

Das alleen onwetendheid...Solid Snake speelt al mee sinds Metal Gear 1 in 1987, het spel is vernoemd naar het experimentele wapen Metal Gear. Dat deel 3 Metal Gear Solid heet heeft geen betrekking op Solid Snake, maar (volgens Kojima zelf) omdat "solid" tot de macht 3 is, een verwijzing dat MGS het derde deel uit de reeks is.
Ik doelde ook niet op de S in MGS maar gewoon dat Solid Snake in Metal Gear hoort. Net als Rambo in Rambo en een Arnie (of Arnie look-a-like) in Terminator.

• Ed_Capone

Ed_Capone

Op maandag 28 januari 2002 15:24 schreef arko19 het volgende:

PU zegt dat je de eerste 15% met snake speelt en 85% met raiden ... ( het verbaaste me dat raiden TOCH van het mannelijkegeslcaht bleek te zijn |:( )
Wie niet, ik denk gewoon dat het een wijf is maar dat haar ouders al voor de geboorte hadden besloten dat hij of zij Jack zou gaan heten. Wat een ongelovelijke nicht die Raiden.
Ik zal nu even stoppen voor dat ik doordraai. Zo lang op gewacht. Zo als ze al in de PU vermeld hadden, dat er een gamer was die het goed zag. Deze zei: "It's not a bad game, it's just a bad Metal Gear game."

Verwijderd

raiden is best ook en dat spel is gewoon perfect
Pagina: 1