Toon posts:

SDRAM / DDR ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HeLLoW :)

Heb paar maanden geleden zo'n MSI K7T Turbo2 mobo aangeschaft met de bedoeling mijn 'oude' 512 sdram modules er nog op te kunnen gebruiken. Nu is mijn vraag.. is het verstandig om over te gaan naar DDR? Ik speel veel spelletjes en tja doe er eigenlijk alles mee. :Z

Gr33tz,

Sword

Verwijderd

Je kunt in ieder geval geen DDR modules op je huidige
moederbord plaatsen...

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Je kunt gewoon je SDRAM modules houden hoor, het prestatieverschil tussen SDRAM & DDR valt wel mee.

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

Geen prestatieverschil???!!!

Ik weet niet wat voor proc je hebt maar een XP wordt al zeer beperkt door SD geheugen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Hoe snel loopt 't nu? Wat voor CPU heb je d'r op? Ik zou het niet snel doen gezien de huidige ram prijzen, maar als dat geen beletsel is en je een paar honderd piek voor een nieuw moederbord en 512MB DDR-SDRAM over hebt zou ik het niet laten. Ik ben overigens van mening dat 't pas zin heeft als je er een erg snel geclockte XP op hebt zitten, dit om a) de hogere snelheid en b) de betere prefetch functie. Hierdoor wordt er beter gebruik gemaakt van het DDR-SDRAM.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
betreft hier een AMD Athlon 1,2 GHz
Dus beter nog hiermee doorgaan en pas nieuwe mobo + ddr kopen wanneer het echt nodig is dus..

Alles draait wel lekker ja.. :P
ok ben eruit..
Thanks..
Pagina: 1