Zou 1 van jullie zijn of haar zwarte chieftec kast in haar natuurlijke omgeving kunnen fotograferen en hier op het board plaatsen.
Dank
Dank
Verwijderd
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Sorry..Op zaterdag 26 januari 2002 15:33 schreef Juggernaut het volgende:
je kwijlt phreak
Verwijderd
Moeten we wel eerst die fanguards krijgenOp zaterdag 26 januari 2002 15:23 schreef Phreak het volgende:
Dit ga ik ervan maken:
[img]"http://tweakers.net/~crew/phreak/mods/new-cm/dx-01-bd-cm-s.jpg"[/img]
![]()
Ik wil eigenlijk wel weten waar ik die TWEAKERS.NET stickers kan krijgen..... Phreak weet jij dat (aangezien jij er een hebtOp zaterdag 26 januari 2002 15:32 schreef Phreak het volgende:
Nog maar een.
Zulke mooie kastjes
Waren vroeger te bestellen (in redelijk kleine oplages) en zijn daarnaast op de HCC verkrijgbaar geweest (op vrijdag en zaterdagochtendOp zaterdag 26 januari 2002 16:18 schreef Go0s het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weten waar ik die TWEAKERS.NET stickers kan krijgen..... Preak weet jij dat (aangezien jij er een hebt) Vette stikkers man!
NietOp zaterdag 26 januari 2002 16:21 schreef Go0s het volgende:
Maar waar kan ik ze nu krijgen? Linkje op i-net ofzo waar ik ze kan bestellen....
Ik w8 welOp zaterdag 26 januari 2002 16:22 schreef BrZ het volgende:
[..]
Niet
Maar zullen vast wel weer komen
Heb je het over mij of zijn er nog meer idioten die hun kast zo vol proppen?Op zaterdag 26 januari 2002 16:23 schreef Vae_Victis het volgende:
Zeer geile kasten, jaja heb er ook een.
Maar die dingen zijn loodzwaar.
Vooral met 3 cd-dvd-cdrw-shit + 6X HD + 1soundblaster geval erin.
Maar wel
ja goh, het past erin toch??Op zaterdag 26 januari 2002 16:25 schreef BrZ het volgende:
[..]
Heb je het over mij of zijn er nog meer idioten die hun kast zo vol proppen?
Zij had dan ook 21 kinderen.Wat erin past moet je erin stoppen.
Ach ja Phreak, sommige mensen hebben nu eenmaal alle dingen groot, waarom je kast dan nietOp zaterdag 26 januari 2002 16:57 schreef Phreak het volgende:
Wat is die server tower een gigantisch ding zeg.. mij iets te groot
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Helemaal mee eensOp zaterdag 26 januari 2002 17:40 schreef I_Love_Heineken het volgende:
Die kasten roeleren zwaar !!
Verwijderd

[Offtopic]Op zaterdag 26 januari 2002 15:50 schreef BrZ het volgende:
[afbeelding]
Ja, die blacklight van die gast naast me ziet er nogal eng uit op de foto
Verwijderd
sureOp zaterdag 26 januari 2002 18:00 schreef Popular het volgende:
Heeft er ook iemand een foto wanneer de voorkant op is en wanneer de zijkant er af ligt? Graag!

hoe warm worden die HD's:Op zaterdag 26 januari 2002 18:36 schreef BrZ het volgende:
[..]
sure
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja hij zit redelijk vol
Valt wel mee hoor, in die HD-bays zitten voorin dus 80mm fans, daarmee blijft het redelijk goed op temperatuurOp zaterdag 26 januari 2002 18:38 schreef Hielkej het volgende:
[..]
hoe warm worden die HD's:
Harddisk 1 Seagate Cheetah 9GB 10.000rpm (SCSI)
Harddisk 2 IBM Ultrastar 9GB 10.000rpm (SCSI)
Harddisk 3 IBM DTLA 307045 45GB 7200rpm (IDE)
Harddisk 4 IBM DTLA 307045 45GB 7200rpm (IDE)
Harddisk 5 Maxtor 96147H6 60GB 5400rpm (IDE)
Harddisk 6 Maxtor 96147H6 60GB 5400rpm (IDE)
dat moet toch wel heel erg heet worden daar binnen
Verwijderd
Waarvoor gebruik je al die harde schijven als ik vragen mag? Vast niet om documenten op te slaan...Op zaterdag 26 januari 2002 18:41 schreef BrZ het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, in die HD-bays zitten voorin dus 80mm fans, daarmee blijft het redelijk goed op temperatuur
Ej je moet die casebadges van je je kast afhalen, plak die achter die klep oid. Helemaal egaal zwart is veel mooierOp zaterdag 26 januari 2002 16:57 schreef Phreak het volgende:
Wat is die server tower een gigantisch ding zeg.. mij iets te groot
De drives zilver of een andere kleur spuiten wordt dan waarschijlijk wel mooiOp zaterdag 26 januari 2002 18:33 schreef Allardie het volgende:
ik heb ook zon kast, ik vind het alleen jammer dat als je de deur open doet mijn witte lite-on en de floppydrive zo opvallen.
Wat kan ik daaraan doen? Ik heb er ook al 1 gezien die zijn floppydrive IN zijn kast had zitten, omdat hij hem toch niet veel gebruikte.
Spuiten in precies dezelfde kleur als die kast valt niet mee denk ik ??
Verwijderd
Op zaterdag 26 januari 2002 20:03 schreef Popular het volgende:
[..]
Waarvoor gebruik je al die harde schijven als ik vragen mag? Vast niet om documenten op te slaan...
Hey die kast naast je chieftec heb ik ookOp zaterdag 26 januari 2002 15:50 schreef BrZ het volgende:
En nog ff 2 uit z'n natuurlijke omgeving: LAN-party!
[afbeelding]
[afbeelding]
printen, word niet zo mooi maar toch....Op zaterdag 26 januari 2002 16:22 schreef BrZ het volgende:
[..]
Niet
Maar zullen vast wel weer komen
WOOT!Op zaterdag 26 januari 2002 18:36 schreef BrZ het volgende:
[..]
sure
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja hij zit redelijk vol

Alle proemn in n drek
Verwijderd
vetOp zaterdag 26 januari 2002 18:36 schreef BrZ het volgende:
[..]
sure
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja hij zit redelijk vol
Verwijderd
Waarom moet ie irritant worden ?Op zondag 27 januari 2002 20:02 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]
Dit is de mijne
[afbeelding]
Zo moet ie worden
www.dronepilotennederland.nl
Ik ken jouw! Jij zit in dat irc pr0n0 kanaalOp zaterdag 26 januari 2002 21:00 schreef BrZ het volgende:
[..]
spot ik daarzo golden power ?Op zaterdag 26 januari 2002 15:50 schreef BrZ het volgende:
En nog ff 2 uit z'n natuurlijke omgeving: LAN-party!
[afbeelding]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Ehmz... jah, we hadden 5 trays meeOp zondag 27 januari 2002 22:58 schreef markvt het volgende:
[..]
spot ik daarzo golden power ?
Die kasten worden toch standaard met een enermax voeding uitgerust door tweakshop ? Ander moet je ff op hun site kijken: www.tweakshop.nlOp zondag 27 januari 2002 23:05 schreef I_Love_Heineken het volgende:
Ik denk dat ik ook maar zo'n kastje ga aanschaffen, aangezien er hier alleen maar positieve reacties over te lezen zijn.Die voeding die er door Tweakshop bijgeleverd word is dat wat? Of beter gelijk een Enermax erin gooien ?
Verwijderd
Ze worden wel standaard met voeding geleverd, alleen een 350 watt Enermax kost € 65,= meer.Op zondag 27 januari 2002 23:08 schreef Access het volgende:
[..]
Die kasten worden toch standaard met een enermax voeding uitgerust door tweakshop ? Ander moet je ff op hun site kijken: www.tweakshop.nl
Geld wel, maar je moet het er ook nog aan uit willen gevenOp zondag 27 januari 2002 23:54 schreef Access het volgende:
Hmmja, standaard krijg je er eeb "Sirtec HPC-340-201" 340Watt voeding ingeleverd (althans wat ik zie).
Maarja, als je geld hebt voor zo'n kast, dan heb je ook wel geld voor een betere voeding.
damn lijkt die van mij wel...Op zaterdag 26 januari 2002 18:36 schreef BrZ het volgende:
[..]
sure
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja hij zit redelijk vol
blup
Verwijderd
Dat USAF logo is zow prachtig stylish. mooie case cryptapix!Op zondag 27 januari 2002 22:54 schreef cryptapix het volgende:
mjah kijk hier ff
http://bionicle.xcl-clan.com/case/update
daar staat mijn case
ook die chieftec
meerdere male gefotografeeerd
maar.. hij is idd meer antraciet dan zwart..
preview:
[afbeelding]
Verwijderd