Toon posts:

[CM] Waar kan je een Biohazard etch kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een Biohazard etch voor achter mijn rampie.
Ik heb search al gebruikt en daaruit kwam een actie die net gesloten was (van domeniac) :(

Ik heb een keer ook een winkel gevonden die die dingen verkocht maar weet niet meer welke |:(

Was gisteren bij Wallabie (Mechelen Belgie) kom daar eigenlijk nooit gisteren wel, had wat zaken in de buurt. Maar goet die verkocht hem wel maar ze waren uitverkocht, dan maar een tubbetje artic silver 3 gekocht :P , maar nog steeds geen biohazard etch.

Weet iemand een winkel in Nederland die ze verkoopt, en geen postorder graag zoals large, geen slechte ervaring of zo maar ik wil hem liever zelf halen. En ook graag geen antwoord van je kan hem zelf makne of zo, gewoon een naam van een winkel en een plaatsnaam/website

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:25

Houston3

ole

Verwijderd

Topicstarter
Is er in iedergeval 1 :)
Ik kan me herrineren (of het ook zo is weet ik niet zeker meer) dat die zaak waar ik ze ook had gezien op het web zat in Spijkenisse. Misschien weten meer mensen nu een zaak die ze heeft. Heb de shopsurvey al doorzocht naar Spijkenisse maar geen succes.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer een idee?

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:30
kijk eens rond op oc-shop of born2oc.be / born2oc.com, zat links richting de juiste shops, ik suggereer trouwens een van de crew om slotjes te plaatsen over topics"waar vind ik biohazard etxh" heb er in afgelopen 4 weken al velen voorbij zien komen, we hebben hier toch zeker een search

Verwijderd

Waarom maak je hem niet gewoon zelf?!? Uitprinten kan ook op kleefbaar transparant... Alleen goed zoeken. Ik ga ook zelf mijn window etchen en dan een blacklight er achter.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 20:53 schreef lama het volgende:
kijk eens rond op oc-shop of born2oc.be / born2oc.com, zat links richting de juiste shops, ik suggereer trouwens een van de crew om slotjes te plaatsen over topics"waar vind ik biohazard etxh" heb er in afgelopen 4 weken al velen voorbij zien komen, we hebben hier toch zeker een search
Bij oc-shop hebben ze ze niet en born2oc is Wallabie waar ik dus al geweest was maar waar ze uitverkocht zijn.

En die search heb ik (zoals al beschreven) al gebruikt maar daar kwam alleen een actie uit van Demoniac die gesloten is.

En over de vraag waarom maak je hem niet zelf, heb ik ook gedaan maar zoiets is moeilijker dan je denkt. Geloof mij maar (Kheb ervaring)

Heeft iemand nog meer suggestie waar ze te krijgen zijn???

Verwijderd

Dik plakband over je raampje, biohazard logo uitsnijden en zandstralen. Heb je een mooi etchje. Kan je ook nog coole dingen doen met wat ledjes onder je raampje.

Of je wacht op een nieuwe actie.
Pagina: 1