laptop+divx

Pagina: 1
Acties:

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 19:52
is het mogelijk om met een laptop dvd te backuppen voor eigen gebruik.word het niet allemaal een beetje te warm.hoelang duurt het ongeveer om 1 dvd te backuppen.
laptop:pentium 3 , 1.2 mhz , 512 int geheugen ,30 gig hd.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tuurlijk kan het, kan toch ook met een desktop.
en de warmte moet je je niets van aantrekken. Mijn Sony wordt ook goed warm, maar dat kan hij makkelijk hebben.

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-08 12:22

Maf

Tuurlijk kan het, mits je gewoon stroomtoevoer hebt.

De duur ligt helemaal aan het stripprogramma en de kwaliteit. Denk aan tussen de 3 en 10 uur.

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• cgok
ik ga de programma easydivx gebruiken,schijnt een hele gemakkelijke programma te zijn.als het ong. 3 uurtjes duurt valt het nog wel mee

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 15:22 schreef cgok het volgende:
ik ga de programma easydivx gebruiken,schijnt een hele gemakkelijke programma te zijn.als het ong. 3 uurtjes duurt valt het nog wel mee
voor een beetje kwaliteit zou ik uitgaan van 10uur :+

• Maf

Maf

Ik gebruik ook easydivx..

Op en desktop 1 GHz duurt een normale film rond de 6 uur hoogste kwaliteit.

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
Moet makkelijk kunnen, je meot alleen wel ff zeker weten of je een 1.2 Ghz hebt of een 1.2 Mhz :+

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

[off-topic]
lekkere laptop
zeker ook nog nvidia chip er in?
[/off-topic]

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Als je het maar niet op de accu wilt doen ;) :+ >:)

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
offtopic:
toevallig een Microstar laptop?

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• cgok
het is een gericom met een 32 mb ati radeon mobility en de kloksnelheid is 1.20 ghz

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 14:43 schreef cgok het volgende:
is het mogelijk om met een laptop dvd te backuppen voor eigen gebruik.word het niet allemaal een beetje te warm.hoelang duurt het ongeveer om 1 dvd te backuppen.
laptop:pentium 3 , 1.2 mhz , 512 int geheugen ,30 gig hd.
Op 1.2 Mhz lang :o

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 23:59

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

neem aan dat het een 1.2 GH is, kan inderdaar rond de 10 uur duren. Je moet wel ongeveer 3-5 GB reserveren voor het rippen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Maf

Maf

Op zondag 27 januari 2002 02:02 schreef FrankGuthrie het volgende:
neem aan dat het een 1.2 GH is, kan inderdaar rond de 10 uur duren. Je moet wel ongeveer 3-5 GB reserveren voor het rippen.
Met easydivx kan je toch al snel rekenen op 7-10 GB, hij kopieert namelijk alle files van de DVD naar de compu.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 27 januari 2002 04:14 schreef Maf het volgende:

[..]

Met easydivx kan je toch al snel rekenen op 7-10 GB, hij kopieert namelijk alle files van de DVD naar de compu.
Bij de meeste DvD's is de grootte zo ~ 5GB ;)

Verwijderd

Ben beetje n00b op het gebied van rippen.. maar kan je dus als je orginele DVD film heb, hem rippen naar DiVX op dezelfde kwaliteit?

• Maf

Maf

Op zondag 27 januari 2002 11:56 schreef Ragonite het volgende:
Ben beetje n00b op het gebied van rippen.. maar kan je dus als je orginele DVD film heb, hem rippen naar DiVX op dezelfde kwaliteit?
Nooit dezelfde kwaliteit; je ript hem ongeveer naar 1/10 of 1/8 van de originele grootte.

Maar het ziet er nog wel gelikt uit met DIVX en is dus perfect om op je lappie te zetten voor treinpleizer...

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 14:12 schreef Maf het volgende:

[..]

Nooit dezelfde kwaliteit; je ript hem ongeveer naar 1/10 of 1/8 van de originele grootte.

Maar het ziet er nog wel gelikt uit met DIVX en is dus perfect om op je lappie te zetten voor treinpleizer...
Maar als ik Smartripper opstart krijg ik No ASPI Adapter installed :?
Wat moet ik doen?

• Maf

Maf

Ik heb geen idee, gebruik het programma niet. Misschien iets voor het software forum?

Ik gebruik zelf altijd easydivx, is heel simpel....

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:57
Als je Nero hebt geinstalleerd, vind je in de installatiedir een bestandje wnaspi32.dll, als je die in \windows\system32\ plaatst heb je waarschijnlijk wel ASPI.
Pagina: 1