Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[LCD] dlportio devpack

Pagina: 1
Acties:

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
toen ik op zoek was naar een voledige versie van dlportio vond ik deze hap het is de dll en sys.
Ik dacht dat dit wel handig zou kunnen zijn voor sommige lcd proggramma schrijvers.
port95nt.exe
ook voor nt!

Ik heb er nu zelf wat mee lopen klooien.
Het paketje laat je zelf de verschillende poorten aanspreken in de vorm van commando's voor visual basic en c++. Op zich best handig als je wat verder wil gaan met het begrijpen van dlportio.

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 14:12 schreef brainball het volgende:
het is de dll en sys maar ook de soure code voor de beide.
Mag jij mij vertellen waar de source van de dll en sys in die package zitten want ik zie ze echt niet.

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
sorry de source voor die andere progjes dan sorry mijn fout

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 13:03

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik had gister een topic geopend over deze file, maar die werd meteen gesloten omdat er genoeg te vinden zou zijn via de search! @#$%^&*()&^$^#

Maar goed er dus helemaal niet veel te vinden over dit probleem via de search, alleen deze topic en nog en andere.

Maar ik heb dit geinstaleerd maar het werkt dus mooi nog steeds niet :(
Ik krijg nog steeds de melding ', privileged instructions'
Dit komt uit de file ports.pas. Ik heb dus nog steeds geen acces tot de seriele poort. (en waarschijnlijk ook niet tot de paralelle poort).
Als ik dit ding instaleerde kreeg ik ook twee proggies geinsteleerd. eentje voor c++ en nog een andere waarmee ik een waarde naar de poort kon sturen oid?
Maar wat heb ik daar aan? Het lukt nog steeds niet.

Sluit nu AUB niet weer dit topic omdat het te oud is oid, of omdat het probleem al opgelsot is want dat is het niet.

systeem specs

Verwijderd

[qoute]Als ik dit ding instaleerde kreeg ik ook twee proggies geinsteleerd.eentje voor c++ en nog een andere waarmee ik een waarde naar de poort kon sturen oid? Maar wat heb ik daar aan? Het lukt nog steeds niet.[/quote]

Ook na het installeren van dlportio mag je nog steeds niet direct dmv in en out die porten benaderen, wat je moet doen is dlportio vragen om dat voor je te doen, en daaar zijn die 2 proggies voor (daar zit source bij waar je kan afkijken hoe het moet) als voorbeeld app dus.

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 13:03

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ohh dus ik moet wat code overnemen en in mijn ports.pas plaatsen...
Ik zal het eens proberen Bedankt!

systeem specs

• Creepy
  • Laatst online: 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op vrijdag 07 juni 2002 11:31 schreef henri het volgende:
Ik had gister een topic geopend over deze file, maar die werd meteen gesloten omdat er genoeg te vinden zou zijn via de search! @#$%^&*()&^$^#
In P&W zijn al redelijk wat topics hierover geweest .. inclusief voorbeeld code.. dus waarschijnlij is daarom je topic meteen gesloten...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11 20:41
kunt het beste in apart .pas file laten staan en die aanroepen vanuit je main .pas file.

Check anders mijn website, onder software staat daar een zeer eaz programma (delphi + source)
Pagina: 1