Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
kunnnen je hem in termijnen betalen
Moet je voor de grap eens gaan vragen wat je meer betaald als je in termijnen betaaldOp zaterdag 26 januari 2002 14:03 schreef finelookingme het volgende:
moet je een sky pc nemen en hem bij dixons samen stellen
kunnnen je hem in termijnen betalen
Kan je beter voor het geld een regeling treffen met een familielid ofzo en in 1 keer een pc kopen.
kan je ook in termijnen afbetalen.
Maar ik zou het niet doen je betaald echt heel veel
rente. Leen het van je familie als het kan.
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
owja, de links
www.postbank.nl
www.fortis.nl
www.vulhierjeeigenbankin.nl/com
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
even een kaartje halen in de winkels en kopen maar.
Alle termijnen mogelijk vanaf 12 maanden.
Leuke vaio pc'tjes en HP...
als ik goed heb gekeken, kan je daar niet samenstellen.Op zaterdag 26 januari 2002 14:19 schreef goran het volgende:
www.dynabyte.nl
even een kaartje halen in de winkels en kopen maar.
Alle termijnen mogelijk vanaf 12 maanden.
Leuke vaio pc'tjes en HP...
Verwijderd
ik vind dat de genoemde zaken nogal duur zijn
ik had gistron gemaild of ik in termijnen kon betalen maar daar deden ze niet aan mee...
Een PC kopen en ter plekke financieren is altijd duur. Dat was in 2002 al zo. Beter is het, als je persé wilt kopen en financieren, een persoonlijke lening bij een bank afsluiten. Je kunt zelf dan bepalen waar je koopt en je kunt zelfs nog genoeg voor een leuk truitje overhouden.Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 22:19:
dis misschien wel een oud topic maar ik ben er nog steeds op zoek...
ik vind dat de genoemde zaken nogal duur zijn![]()
ik had gistron gemaild of ik in termijnen kon betalen maar daar deden ze niet aan mee...
Lenen.nl.... nu met gratis Senseo/Home Cinema Set/blabla... die je zelf toch echt wel betaald.
[ Voor 7% gewijzigd door Guardian Angel op 19-05-2004 22:29 ]
ARME AOW’er
Ey!! Macarena \o/
idd wat GuardianAngel zegt.GuardianAngel schreef op 19 mei 2004 @ 22:26:
[...]
Een PC kopen en ter plekke financieren is altijd duur. Dat was in 2002 al zo. Beter is het, als je persé wilt kopen en financieren, een persoonlijke lening bij een bank afsluiten. Je keunt zelf dan bepalen waar je koopt en je kunt er nog een leuk truitje aan overhouden ook.
Lenen.nl.... nu met gratis Senseo/Home Cinema Set/blabla... die je zelf toch echt wel betaald.
Ik zou gewoon geld lenen ( niet persoonlijk) en dan daarvan m.b.v. Tweakers PW de hardware bij elkaar smokkelen. En zo doende een goede pc bouwen. Je bent met een sky pc niet echt de held. En je betaald er een klap geld voor.
* als je zelf kan assembleren
Verwijderd
Informeer eens bij je bank, of kijk op de genoemde sites. Iig gaat dit oude topic dicht
Dit topic is gesloten.
![]()