"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Verwijderd
maak 'm eens schoon! 
haal balletje eruit en verwonder je over de hoeveelheid rotzooi aan de 3 wieltjes.
of had je dat ook al gedaan..?
haal balletje eruit en verwonder je over de hoeveelheid rotzooi aan de 3 wieltjes.
of had je dat ook al gedaan..?
Misschien een erg domme opmerking, maar heb je wel opnieuw gesynchroniseerd met die kleine konpjes op beiden?
Zo niet: ff snel doen.
Zo niet: ff snel doen.
Oslik blyat! Oslik!
jawel heel vaak gedaan
Verwijderd
Ik had dit pas ook, ook nieuwe batterijen geprobeerd, maar toen ik 'm schoon had gemaakt (ook het balletje zelf) werkte hij weer. Ik had dit nog nooit zo erg gehad.
Btw, mijn Logitech Cordless Wheel Mouse hoef ik nooit opnieuw te connecten met de ontvanger als ik batterijen vervang. Dus daar zal het wel niet aan liggen.
Btw, mijn Logitech Cordless Wheel Mouse hoef ik nooit opnieuw te connecten met de ontvanger als ik batterijen vervang. Dus daar zal het wel niet aan liggen.
Laat me raden, zeker zou muis die je van @home heb gekregen. Die van mij begon eerst met uitvallen en door dat ie soms net reageerde even later deed ie niets meer zelfs niet na het vervangen van de batterijen (windows ziet die zender nog wel maar de muis is dood
Verwijderd
ook al eens met je vingers aan die rollers gedraait ?
mijne deed ook nix meer met balletje maar als ik zelf draaide aan die spilletjes werkte ut wel
bleek het veertje wat er voor zorgt dat het balletje goed tegen de spilletjes loopt teslap te zijn ff ander veertje er in geprutst en het werkt weer prima
waar die cordless dingen wel gevoelig voor zijn.. zijn 27mc bakkies
mischien is 1 van je buren aan het spelen met zo`n ding
mijne deed ook nix meer met balletje maar als ik zelf draaide aan die spilletjes werkte ut wel
bleek het veertje wat er voor zorgt dat het balletje goed tegen de spilletjes loopt teslap te zijn ff ander veertje er in geprutst en het werkt weer prima
waar die cordless dingen wel gevoelig voor zijn.. zijn 27mc bakkies
mischien is 1 van je buren aan het spelen met zo`n ding
Kabeltje aan je ontvangertje nog wel goed?? Ik heb n Cordless Optical, paar keer ontvangertje laten vallen ==> Kabeltje los....
(viel gelukkig onder garantie, nieuwe gekregen
)
(viel gelukkig onder garantie, nieuwe gekregen
Verwijderd
ik zou niet weten maar ze hebben hier bij de tweaker shop nvidea logotje voor op je mobiel, temisnte aleen nokia die moet je dan wel weer hebbe
als ik aan de wieletjes draai met mn vingers doet ie et idd wel met balletje niet
Verwijderd
meot je um ff openschroeven en het veerjte van dat witte wieltje controleren zit schuin tegen over de rollertjes waar het balletje tegen aan moet rollen.
zet dat veertje maar eens een beetje vaster en hij zal als het goed is weer werken
de schroeven zitten onder die stikkurs.
en je kan um meteen eens grondig schrobben
suc6
zet dat veertje maar eens een beetje vaster en hij zal als het goed is weer werken
de schroeven zitten onder die stikkurs.
en je kan um meteen eens grondig schrobben
suc6
Pagina: 1