Toon posts:

hotmail gehackt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey, :'( mijn hotmail is gehackt geweest :( mijn secret msg kon het niet zijn het was hoe oud is mijn draak ;) en dat was een redelijk lang nummer die niemand weet behalve ik
waar moet ik dit melden? (bij forgot password zie je dat ik gehackt ben staat iets van in secret question)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[ot]
En dat allemaal in één zin. :D :P

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoef je nergens te melden, gewoon volgende keer beter opletten :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=4]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
ja kweet 1 lange zin maar ik wil die email adres terug!
staat belangrijke zaken op (paswoorden van 128 teksn :'()
die ik niet kan terug halen zonder mijn email adres.
[edit]
Secret Question BLye Aepen have owned you :
staat ertrouwens :(

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Bizar hor.. Maareh is "Blye" niet zuid-afrikaans..? Zou ook dat "aepen" iets meer verklaren.. ;)

suuk6 in deze, maar ik vrees dat het een dagje :'( wordt en dan maar gewoon opnieuw beginnen met vet moeilijke wachtwoorden aanmaken denk ik.
(en deze keer dus wel ff uitprinten en onder je matras leggen!!!)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

[topic=392386/1/50]
vaag :?

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Je moet toch wel een bikkel hacker zijn om hotmail te hacken. Dus het lijkt me meer dat je passwd te makkelijk was ofzo.

Secret questions zijn zowiezo bullshit. Ik vul daar altijd complete onzin in dus het valt ook nooit te raden.

Either way, your fucked, ik hoop dat het een grapje van een bekende van je is ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb niks toegevoegd wacht ik weet nog wie dat prog heeft gestuurd! wacht maar dat was acid ik ga die klootzak....

Verwijderd

Topicstarter
is er iemand hier die goed is in vb6.0 te decompilen? want kan ik zien wat hij doet en hoe hij het verandert!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het prog verandert.. want ik heb de email adressen gezien die er inzaten en toen zag ik ene bepaalde ping en heb ik getraced..
C:\>tracert |ipadres|

Tracing route to |ipadres|
[ipadres]
dus die heeft het gedaan wat moet ik nudoen?

Verwijderd

Je kunt met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif je post veranderen zodat je niet 3 berichten hoeft te posten :Z

Maar die bot die kijkt wat je login/pass is, surft naar hotmail.com, logt in, navigeert naar preferences page, verandert wachtwoord, verandert vraag, klaar :)

Verwijderd

check ff of je geen trojan op je computer hebt
anders kun je een nogwel 10x zo moelijke wachtwoord verzinnen maar als je een trojan hebt dan kan die gene dat wachtwoord zo downloaden van je pc

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Dit soort topics zullen vrees ik steeds vaker voorkomen.
Ook dat MSN online (op een site dus) lijkt me echt een opendeur om wat logins/passjes te stelen..
Scary shit!

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1