Ik zoek een goeie S-video TV +/- ¤ 400,- Welke?

Pagina: 1
Acties:

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik zoek dus een nieuwe TV.
Kijk graag DivXjes op m'n TV via S-video kabel dus er moet iig een s-video ingang op zitten. En natuurlijk zo'n rode en witte tulp input voor het geluid. Mijn budget is € 400,- geen dure Lowe TV's dus... ;)
Kwil wel graag een redelijk beeldje... (45 cm diagonaal?)

Wie weet iets? :?

Ik ben al bij Mega Pool en Scheer en Foppe wezen kijken en heb ook online gezocht maar dat schiet niet echt op. ;(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Waarom schiet dat niet op? Je spreekt een verkoper aan, je zegt "ik zoek een TV van 50cm met een svideo ingang"... De verkoper wijst je de mogelijke keuzes aan en jij maakt je keuze aan de hand van de beeldkwaliteit en mogelijkheden...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Op zaterdag 26 januari 2002 14:13 schreef JvS het volgende:
Waarom schiet dat niet op? Je spreekt een verkoper aan, je zegt "ik zoek een TV van 50cm met een svideo ingang"... De verkoper wijst je de mogelijke keuzes aan en jij maakt je keuze aan de hand van de beeldkwaliteit en mogelijkheden...
Ja ok maar bij elke winkel hebben ze maar 1 of 2 TV's die aan mijn eisen voldoen.
Dus misschien heeft iemand hier toevallig een mooie staan? Ben dus op zoek naar types enzo. :?

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-03 11:42
Hmmm kijk eens bij Mediamarkt naar wat aanbiedingen

Wij hebben hier een Sony Wega FD triniton 55 cm.
En ik ben echt HEEEEL erg tevreden over. Echt een goede koop geweest. Echter zou ik kijken naar een widescreen zeker als je veel films kijken gaat. MAar dan wordt het heel krap met je budget wil je nog een goede beeldbuis hebben. Probeer een zo vlak mogelijke beeldbuis, zodat je weinig last hebt van reflecties.

Succes