Bij deze wil ik de vaste W&G bezoekers vragen om hier een stapel nuttige links te posten, bijvoorbeeld links die je zelf regelmatig gebruikt om aan info te komen.
Dan zouden de de links graag nog in categorieen indelen, zodat er een mooi sticky topic kan komen, met hopelijk vele vele links, om de mensen die via W&G iets opzoeken zo veel mogelijk van dienst te zijn zonder dat ze hiervoor speciaal een topic gaan openen.
Op deze manier hoop ik dat in W&G iets meer interessante problemen meer aandacht krijgen, en dat de topiclist wat netter wordt.
Ik trap even af met een paar links, voel je vrij om zelf ook een stapel links te posten, ik had de volgende categorieen al bedacht, maar schroom niet om zelf wat extra categorieen toe te voegen. Sommige sites kunnen ook best bij meerdere categorieen komen te staan.
[tutorial sites]
[script resource sites]
[reference guides]
[grafische opleidingen]
[demoversies van programma's/freeware]
[fonts]
etc. etc.
developer.netscape.com javascript documentatie
msdn.microsoft.com/library
www.w3c.org
www.w3schools.com
www.dynamicdrive.com
www.macromedia.com
www.adobe.com
www.fotosoep.nl
www.1001freefonts.com
www.sitechecks.nl
Enzovoorts. Spammen mag, mits je een goede site hebt met toegevoegde waarde.
Als iedereen nu wat links post, dan wordt het al gauw een hele lijst, en hoeven er hopelijk geen 'zoektopics' meer in de topiclist te staan, waardoor er meer aandacht is voor de interessantere problemen.
Op een gegeven moment zal ik (of iemand anders die daar zin in heeft) wel alles sorteren en er een mooie lijst van maken, zodat OzBoz of McVirusS het allemaal in één sticky topic kan zetten.
Alvast bedankt voor jullie inzet
Dan zouden de de links graag nog in categorieen indelen, zodat er een mooi sticky topic kan komen, met hopelijk vele vele links, om de mensen die via W&G iets opzoeken zo veel mogelijk van dienst te zijn zonder dat ze hiervoor speciaal een topic gaan openen.
Op deze manier hoop ik dat in W&G iets meer interessante problemen meer aandacht krijgen, en dat de topiclist wat netter wordt.
Ik trap even af met een paar links, voel je vrij om zelf ook een stapel links te posten, ik had de volgende categorieen al bedacht, maar schroom niet om zelf wat extra categorieen toe te voegen. Sommige sites kunnen ook best bij meerdere categorieen komen te staan.
[tutorial sites]
[script resource sites]
[reference guides]
[grafische opleidingen]
[demoversies van programma's/freeware]
[fonts]
etc. etc.
developer.netscape.com javascript documentatie
msdn.microsoft.com/library
www.w3c.org
www.w3schools.com
www.dynamicdrive.com
www.macromedia.com
www.adobe.com
www.fotosoep.nl
www.1001freefonts.com
www.sitechecks.nl
Enzovoorts. Spammen mag, mits je een goede site hebt met toegevoegde waarde.
Als iedereen nu wat links post, dan wordt het al gauw een hele lijst, en hoeven er hopelijk geen 'zoektopics' meer in de topiclist te staan, waardoor er meer aandacht is voor de interessantere problemen.
Op een gegeven moment zal ik (of iemand anders die daar zin in heeft) wel alles sorteren en er een mooie lijst van maken, zodat OzBoz of McVirusS het allemaal in één sticky topic kan zetten.
Alvast bedankt voor jullie inzet