2de monitor op tvout aansluiten??mogelijk??

Pagina: 1
Acties:

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:27
ey,
zie boven, is dat mogelijk??
zijn daar verloop stekkertjes voor ofzo? ik begrijp wel dat als ze er zijn dat je dan alleen erg lage reso kan draaien, maar dat geeft niet echt,..
ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft,
grtz onne

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 12:16
(jarig!)
In de theorie kan het, maar die hardware kost nogal wat en de kwaliteit zuigt.

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

koop voor 5 euro een trident videokaart..., steek hem in je pc en je hebt een 2e monitor die 1024 aankan ;)

Verwijderd

Zal wel kunnen idd, maar de kwaliteit is dan echt super :r .
Ik zou het proberen met een tweede videokaartje...

• onne
Op zaterdag 26 januari 2002 12:43 schreef elgringo het volgende:
In de theorie kan het, maar die hardware kost nogal wat en de kwaliteit zuigt.
hmmm, is de kwaliteit echt zo slecht? ik dacht erover om op n tweede monitor divxjes te kijken terwijl k op m'n andere monitor gewoon kan door gotten... >:) heb nl geen tv op m'n kamer...
maar wat kost de hardware dan? heeft iemand n site met info, of verkoop adres??

• onne
Op zaterdag 26 januari 2002 12:47 schreef -DD- het volgende:
Zal wel kunnen idd, maar de kwaliteit is dan echt super :r .
Ik zou het proberen met een tweede videokaartje...
heb k over gedacht ja,
dus m'n geforce in m'n vga houden, en dan n 2de pci vid kaartje erbij ofzo?? maar hoe gaat dat dan onder windows.?? dat zie k nie echt voor me nl...

Verwijderd

Een tweede videokaart is inderdaad een keuze, maar je kan je bestaande videokaart ook nog vervangen door een kaartje dat twinview of dual-head heeft voor twee monitoren, matrox is daarvan een voorbeeld.

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 15:57
Als je er gewoon een tweede (pci) videokaart in gooit, dan kan je die in windows gewoon gebruiken als tweede bureaublad. Je kan er dus gewoon vensters heen slepen en ze op die monitor maximaliseren.
Echter, de meeste dingen die "fullscreen" gaan, zullen dat op je primaire scherm doen.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

• onne
Op zaterdag 26 januari 2002 19:52 schreef DennieXP1 het volgende:
Een tweede videokaart is inderdaad een keuze, maar je kan je bestaande videokaart ook nog vervangen door een kaartje dat twinview of dual-head heeft voor twee monitoren, matrox is daarvan een voorbeeld.
ja, dat weet ik, maar ik speel ook veel spellen, en ik weet uit ervaring van vrienden dat dat met die matrox kaartjes niet echt lekker loopt (in verhouding met mijn geforce in ieder geval)
Op zaterdag 26 januari 2002 19:57 schreef VyperX het volgende:
Als je er gewoon een tweede (pci) videokaart in gooit, dan kan je die in windows gewoon gebruiken als tweede bureaublad. Je kan er dus gewoon vensters heen slepen en ze op die monitor maximaliseren.
Echter, de meeste dingen die "fullscreen" gaan, zullen dat op je primaire scherm doen.
das mooi, denk dat k dat dan maar s ga proberen, gewoon met een oud g200 tje of vipertje ofzow,
in ieder geval bedankt voor de replys,
mzl
Pagina: 1