Is de Diamond Viper 2 32MB+TV-out een redelijk goede kaart? Kan hem kopen voor 49euro (nieuw) Is dit dan een miskoop?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Werkt ook prima onder Windows 2000/XP.Op zaterdag 26 januari 2002 12:40 schreef _JGC_ het volgende:
Als je niet verder kijkt dan UT of Quake3 en Windows 9x/ME, is het een redelijke koop.
Viper II heeft een Riva TNT 2 chipset en die wordt nog steeds ondersteund door de Detonator van NVIDIA.De Viper2 heeft helemaal geen driversupport meer en de bestaande drivers werken alleen lekker in spellen die op de UT engine lopen en spellen die de originele Quake3 engine gebruiken.
Verwijderd
wat een onzin hahahahOp zaterdag 26 januari 2002 13:23 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
[..]
Werkt ook prima onder Windows 2000/XP.
[..]
Viper II heeft een Riva TNT 2 chipset en die wordt nog steeds ondersteund door de Detonator van NVIDIA.
Zelf heb ik een Diamond Viper V550 16Mb, werkt nog steeds prima onder XP door de detonator van NVIDIA.
Ik zou hem nu niet meer kopen, die functies die er op zitten zijn te "ouderwets". Als ik m'n Viper vergelijk met de kaarten die je nu kan kopen dan ziet het er niet uit (maar dat is logisch).
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Asus a7v kt133, AMD Thunderbird 800@911, Asus V7100 64 Mb tv out , 896 Mb RAM @ 143 Mhz, 2x Ilyama Visionmaster 17"
De meeste mensen deugen!
-------
Hoe kom je vredesnaam bij zo'n oud topic uit?mjl schreef op 29 april 2004 @ 16:40:
De ondersteuning van deze kaart is tot 0 gedaald, zelfs JGC maakt er niks meer voor. Nog wel wat te vinden op deze site maar verder weinig:
http://www.pelmolenweg.demon.nl/mjl/viper2/index.htm
Veel links werken niet meer maar de files heb ik nog wel, alleen geen plaats om ze te hosten.
Verwijderd
Nee, vind je 't gekVeel links werken niet meer
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 16:53 ]
Dit topic is gesloten.
![]()