- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Verwijderd
code:
1
2
3
4
| A.groen:link { TEXT-DECORATION: none ; color: #009900 }
A.groen:visited { color: #ffffff ; TEXT-DECORATION: none }
A.groen:active { TEXT-DECORATION: bold }
A.groen:hover { color: #ffffff ; TEXT-DECORATION: underline } |
code:
1
2
3
4
| A.grijs:link { TEXT-DECORATION: none ; color: #bbbbbb }
A.grijs:visited { color: #ffffff ; TEXT-DECORATION: none }
A.grijs:active { TEXT-DECORATION: bold }
A.grijs:hover { color: #ffffff ; TEXT-DECORATION: underline } |
Een groene link word dan.
code:
1
| <a href="blaat.htm" class="groen">Groen</a> |
En een grijze link
code:
1
| <a href="blaat.htm" class="grijs">grijs</a> |
En wij zijn geen zoekmachine. Elke CSS tutorial heeft dit, beetje zieken hiero of op Google had je ook dit antwoord gegeven.
Mijn excuses als je je aangevallen voelde. Alleen is het zo dat zowel links als rechts minstens 30 links staan..
Is daar (behalve PHP want dat gaan we in de toekomst toepassen) geen handigere manier voor?
Is daar (behalve PHP want dat gaan we in de toekomst toepassen) geen handigere manier voor?
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Verwijderd
In principe zou het volgende moeten werken:Op zaterdag 26 januari 2002 12:28 schreef judgem het volgende:
Mijn excuses als je je aangevallen voelde. Alleen is het zo dat zowel links als rechts minstens 30 links staan..
td.links a:hover {properties...}
Alle a:hover's die binnen een td.links staan krijgen de properties.
En dan zou ik een TD op deze manier moeten aanmaken:
Of begrijp ik het nu verkeerd?
code:
1
| <td class="links"> |
Verwijderd
Nee dat heb je goedOp zaterdag 26 januari 2002 13:27 schreef judgem het volgende:
En dan zou ik een TD op deze manier moeten aanmaken:
code:
1 <td class="links">
Ik dank u voor de hulp... Ik denk dat ik eens wat ga experimenteren teneinde er een gulden middenweg in te vinden...
Zoals ik al zei is het de bedoeling om binnen niet al te lang met een database en PHP te gaan werken dus dan wordt het lastig maar aangezien we die opzet niet gaan halen voor de eerstvolgende deadline (het gaat hier om een maandelijks e-zine) doen we het voorlopig nog even in statische HTML..
Nogmaals dank voor de uitleg!
Zoals ik al zei is het de bedoeling om binnen niet al te lang met een database en PHP te gaan werken dus dan wordt het lastig maar aangezien we die opzet niet gaan halen voor de eerstvolgende deadline (het gaat hier om een maandelijks e-zine) doen we het voorlopig nog even in statische HTML..
Nogmaals dank voor de uitleg!
Pagina: 1