• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Ik kan dus een revo kopen voor 115 euro, maar kwil ff weten of dit wel een goede deal is. Is het een beetje wat of kan ik het beter niet doen. En hoe zit het met extra software ed. Is dat gewoon gratis te downloaden?

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 15:53

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb zelf een Diamond Mako (=Psion Revo Plus maar dan uit de VS) en ben er zeer content mee.

Op tucows en download.com kun je er vrij veel software voor downloaden. Het enige nadeel is dat ze niet meer gemaakt worden en dat er ook vrijwel geen nieuwe software uitkomt daarom. Je zult het dus moeten doen met wat er is.

Gewoon op zoek gaan naar 'Epoc'-software. Let wel goed op dat er bij staat dat de software voor de Revo is want bijvoorbeeld de 5mx heeft een andere beeldschermresolutie dus zien de proggies er verragd uit.

Hij is 8mb toch? Best een redelijke prijs naar mijn idee.. Ik heb de mijne toen gekocht voor fl 500 tweedehands.

Verwijderd

Is het een "gewone" Revo (8mb) of een Revo Plus (16mb)?
De nieuwprijs van een "gewone" Revo ligt zo rond de € 225,00, de Revo plus rond de € 410,00. Is het een gebruikte Revo, ziet ie er nog goed onderhouden uit, mankeert er niks aan? Als ie in goede staat is is € 115,00 niet veel.
Ik heb zelf een Revo Plus en ben er zeer tevreden mee. Ik vind wel een paar min puntjes aan het apparaat. De batterijen zijn redelijk snel leeg, in het boekje staat dat ie 4-6 weken zeker kan halen, maar bij mij haalt ie dat niet. En er zit geen backlight op, iets wat de MX en de 5 series wel hebben en dat is toch wel erg prettig.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Er zit alleen geen datakabel bij maar die is zo los te verkrijgen. Dus tis ff wachten to ik me loon heb en dan kopuh maar.

Verwijderd

Volgens mij niet duur, en als het niet bevalt kun je hem makkelijk weer voor 115 euro kwijt :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-03 11:55

ThaHandy

Discovery Channel

ik heb een Revo+ (+dockingstation en lader)
voor 200 piek :)

nu..
wil ik dat ding laden... is die lader pleite aarrgggg...zometeen alle data weg :/

• blaaat945
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-03 07:11

blaaat945

..?

mmhhh qua prijs hang van welk type het is ;)

Maar heb zelf ook eentje nu (gekregen *D ) en 2 weken mee zitten spelen en nu zit ie al weer in het doosje |:(

......

Verwijderd

Ik heb ook zo'n ding gehad, vond het maar een beetje tegenvallen eigenlijk. Heb hem ook vrij snel weer van de hand gedaan...

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 15:44

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Blaaat wil hem kwijt ?

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-02 22:16

tomic

Smexylittlebabe!

ik zoek er idd ook nog 1

-= veiling =-

:D

Toch maar een weblog?

Pagina: 1