Toon posts:

DVD rom Spelers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo Tweakers,

Ik zit met een probleempje. Ik had iets besteld op internet en dat was niet meer leverbaar. Ik kreeg van de winkel (beat-it) de optie om iets anders te kiezen voor dezelfde prijs 300 gulden / 136 euro.

Nou heb ik nagedacht en kwam tot de conclusie dat ik graag een DVD speler wil hebben voor in mijn computer.

Wat zijn jullie ervaringen met de merken Lite on en Pioneer en hoe zit het met de Firmware updates.

Natuurlijk zijn andere merken die goed werken en te updaten zijn welkom :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ervaring:

Pioneer = redelijk, leest alleen sommige CD-R's niet lekker die m'n brander wel leest, maar neem wel een tray versie
A-Open = herrie en traag
Cyberdrive & Creative = nog meer herrie en nog rotter

rest weet ik niet
ik zou voor een Pioneer of een Lite-On gaan (liteon heeft meestal wel hele goede prijs/kwaliteit verhouding)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft Lite on hetzelfde binnenwerk als de Pioneer

• Dr C
  • Laatst online: 05-03 18:50

Dr C

met C en CK

Mijn ervaring met Lite-on is erg goed. Weet niet hoe het zit met Pioneer, maar ze kunnen CD-roms feiloos lezen (dat vormt nog wel eens probleem bij DVD-rom drives) en ze zijn erg snel met audio-extracten (>> 25x speed!!! Kon zelfs d8 ik nog sneller, maar nooit exht gestest). Je kan dus je Cd-rom eruit flikkeren als je zou willen.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Verwijderd

Topicstarter
Hij moet er uit geflikker worden want ik heb al mn IDE poorten al vol.

Hardeschijf
Hardeschijf

Brander
CD Rom

Verwijderd

Topicstarter
Welke type Lite on of Pioneer is aan te raden?

• mno
  • Laatst online: 07:53

mno

Als je je CD-ROM speler wil gaan vervangen door een DVD-rom zou ik voor een Asus gaan. Ik heb zelf een E612 (12x) en die is super qua DAE. In de secure mode van EAC haalt ie met gemak 22x (gegarandeerd foutloos), in burst mode rond de 30x.

Voor DVD is ie natuurlijk ook zeer goed.

Gewoon rösti

Verwijderd

Topicstarter
Heb een voorlopige lijst gemaakt waaruit ik wil gaan kiezen

Pioneer 106S 16/40x
Pioneer 116 16/40x
Lite on LTD-163 16/40x

De firmware moet te updaten zijn, en hij moet niet zoveel lawaai maken als een stofzuiger.

• Dr C
  • Laatst online: 05-03 18:50

Dr C

met C en CK

Ik heb dus ook die Lite-on LTD 163, waar ik dus erg tervreden mee ben. Hij maakt niet zoveel lawaai, het zijn vooral die slot-in drives van pioneer die echt het lawaau van een vliegtuigmotor B-) produceren, omdat ze van voren natuurlijk open zijn. suc6 ermee

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik ga morgen die Lite on bestellen. Lijkt me een goede drive :)
Pagina: 1