Zag de bovenstaande kaart bij prizewatch staan,wie weet er al iets van deze kaart,hij was nog niet leverbaar,en ik kan hem ook niet vinden op de ati site of is het een reclame trucje ??????????
bvd.
bvd.
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op zaterdag 26 januari 2002 19:25 schreef Shaggy16 het volgende:
Dat gedoe is ook al met een Leatdek Geforce 3 kaart , misschien toch geen Hoax.
Tis iig alleen maar voor het pats gehalte want aan die 64 mb extra heb je abosluut niks.
[..]
De Leadtek Winfast Geforce3 is ook geen hoax het is zelfs
één van de beste Gf3 kaarten die er is. vooral met zijn superieure 2D kwaliteit.
Verwijderd
Heb die kaart zelf ookOp zaterdag 26 januari 2002 19:29 schreef DennieXP1 het volgende:
[..]
Verwijderd
Op zaterdag 26 januari 2002 19:30 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Heb die kaart zelf ook, maar bedoelde de 128 mb versie daarvan
.
[..]
De 128 MB versie is inderdaad een hoax, want er zijn geen kaarten met 128 MB waar een Gf3 op zit.
Verwijderd

Verwijderd
Verwijderd
Dat zit op de GeForce toch ook zo !!Op zondag 27 januari 2002 15:48 schreef Sick_Nick het volgende:
Ook lekker nuttig die koeling, alleen de memchips aan de bovenkant koelenDoen dan de onderste ook, dit heeft toch weinig nut zo. Wil je gaan overklokken mag je eerst zelf nog sinkjes bijplakken...
Graficall:Op zaterdag 26 januari 2002 19:36 schreef DennieXP1 het volgende:
De 128 MB versie is inderdaad een hoax, want er zijn geen kaarten met 128 MB waar een Gf3 op zit.
Leadtek Geforce III, Titanium 200 TDh, TV + DVI, ,64 Mb DDR, Retail 285,00
Leadtek Geforce III, Titanium 200 TDh, TV + DVI, 128 Mb DDR, Retail 319,00
OC / CM - Begint eer ge Bezint
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
En dat geheugen draait dan ook nog eens op een verbazingwekkende snelheid van maar liefst 700 MHzOp zondag 27 januari 2002 17:35 schreef Scatman_II het volgende:
gezien mijn Radeon toch niet meer komt w8 ik op de GF4Ti 4600: zeker weten 128MB DDR
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
mijn GF3 met 64 MB geheugen zit aan 1 kant met een koelgeval. En als een GF geheugen heeft aan allebij de kanten doen ze er gewoon een koelgeval op hoor.Op zondag 27 januari 2002 15:50 schreef -Dissection- het volgende:
[..]
Dat zit op de GeForce toch ook zo !!
Beter een beetje heatsink dan geen
ik heb die ook en bij mij staat er ook 128mb.Op zondag 27 januari 2002 18:11 schreef DETONATORX het volgende:
ik heb maar ff een pic van de doos gemaakt
http://members.home.nl/detonator/radeon8500mod/Image212.jpg
weet iemand trouwens onder welke merknaam hij verkocht word.