Toon posts:

A902MT trilt licht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Op een resolutie van 1600*1200@85 herz trilt mijn scherm lichtelijk rechts en links onderin. Ik heb al wat zitten kloten met de instellingen van me beeldscherm, maar de trillingen blijven wel. Het is niet echt storend, je moet goed kijken, maar ze zijn er.

Kan dit soms door mijn GeForce2 PRO (Leadtek) komen? Of ligt het aan het (net nieuwe) scherm?

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 23:05

backupdevice

No Risk , Full Push

gebruik je toevallig een verlengkabel??

Probeer een het aantal Hz te verhogen.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

Topicstarter
geen verlengkabel nee, en als ik de resolutie ietsje lager zet (1600*1024) en de refreshrate op 100 dan is de trilling idd weg. Maar dan kloppen de beeldverhoudingen weer niet.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand suggesties?

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

ff degausen. Het je toevallig apparatuur naast je monitor staan?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
2 kleine satelite speakertjes. Degausen werkt ook niet. Heb het ook alleen vanaf 1600*1200 (en hoger ook dus).

Verwijderd

Misschien kun je je vraag in dit topic stellen ??

[topic=362862/1/200]

Verwijderd

Topicstarter
Mjah dit probleem is toch heel anders heb ik het id...kan het natuurlijk altijd daar vragen maar volgens mij was dat de bedoeling van die thread niet.

Verwijderd

Heb je 20 cm om je monitor heen geen boxjes of een bureaulamp staan? dat zijn ook mogelijke oorzaken. Een electrische radiator kan ook een oorzaak zijn.

Verwijderd

Heb ik ook soms maar dan met een vm pro 450, ik ga dan een beetje kloten met de kleur reinheid in het osd menu. HEt is daarna weg (voor een x aantal maanden)
Pagina: 1