Zo, van de week de nodige linux cds weten te bemachtigen.
- Red Hat 6.2
- Mandrake 7.1 en 6.5
Ben met Red Hat begonnen en alles ging goed goed goed !! .. tot dat ik in X(gnome) was. Hehe d8 ik
. Zo dan nu eerst even een mp3speler instaleren.
[----] downloading ...
en klaar !! .. lekker zeg met netscape gaat prima !
Zo dat bestand even instaleren .. maar ja .. ik als Windows gebruiker (dubbel klik -> grafisch -> klaar) kwam er niet helemaal achter hoe het moest.
Wil iemand me hierbij helpen.
Hoe moet ik dingen instaleren ! ?? *.tar en *.rpm ? verschillen heb ik gelezen !
Nog een vraag !! : de thema's .. hoe kan je die instalern ??
Dit is de basis opstelling, wegens Geforce 2 ga ik van de week overstappen naar Mandrake 8.1 met Kde 2.2 (kan dat ??)
Graag hier voor het zelfde verhaal!
Thanxx .. Linux Newbie .. (het is echt top dat linux .. als ik er wat van snap !!)
- Red Hat 6.2
- Mandrake 7.1 en 6.5
Ben met Red Hat begonnen en alles ging goed goed goed !! .. tot dat ik in X(gnome) was. Hehe d8 ik
[----] downloading ...
en klaar !! .. lekker zeg met netscape gaat prima !
Zo dat bestand even instaleren .. maar ja .. ik als Windows gebruiker (dubbel klik -> grafisch -> klaar) kwam er niet helemaal achter hoe het moest.
Wil iemand me hierbij helpen.
Hoe moet ik dingen instaleren ! ?? *.tar en *.rpm ? verschillen heb ik gelezen !
Nog een vraag !! : de thema's .. hoe kan je die instalern ??
Dit is de basis opstelling, wegens Geforce 2 ga ik van de week overstappen naar Mandrake 8.1 met Kde 2.2 (kan dat ??)
Graag hier voor het zelfde verhaal!
Thanxx .. Linux Newbie .. (het is echt top dat linux .. als ik er wat van snap !!)