[linux] Drivers installeren PCMCIA kaart

Pagina: 1
Acties:

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:31

-ET-

Phone Home

Topicstarter
Hoi Lui

ik heb op mijn laptopie nu Redhat 7.2 draaien. Allemaal leuk en aardig maar nu wou ik mijn netwerk gaan configureren. Ik heb een PCMCIA 3com 575 BT kaatje (10/100). Nu heeft redhat deze drivers standaard niet. Ik driver gezocht (en gevonden), echter dit is 3c575_cb.c Nu is mijn vraag wat moet ik met .c bestanden. Ik heb al in howto's gezocht. Maar dat zijn er zo f*cking veel, dus het kan zijn dat ik er overheen heb gelezen. Alsvast bedankt.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Compileren, en dan moet er dus een 3c575_cb.o uitkomen.... Vraag me verder niet hoe btw...

Ik zou je aanraden een in de PCMCIA source package de documentatie omtrent het compilen daarvan te lezen, dit is daar een deel van... En volstaat het niet om gewoon een nieuwere pcmcia package te installeren, want daar zit hij waarschijnlijk wel al in...

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op zaterdag 26 januari 2002 11:09 schreef -ET- het volgende:Ik heb een PCMCIA 3com 575 BT kaatje (10/100). Nu heeft redhat deze drivers standaard niet. Ik driver gezocht (en gevonden), echter dit is 3c575_cb.c Nu is mijn vraag wat moet ik met .c bestanden.
.c bestanden moeten gecompileerd worden, maar dat staat vast wel op deze site te lezen in de FAQ..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:31

-ET-

Phone Home

Topicstarter
dank voor de snelle reacties, dan gaat ik mij maar eens verdiepen in het compilen

Verwijderd

http://freshmeat.net/projects/pcmcia-cs/

daar moeten de meeste kaartjes wel mee werken