Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Ligt eraan...
Hoe groot is je mobo???
Hoeveel apparatuur wil je erin??
Hoe is je opstelling??
Ik ben nou ook zelf begonnen aan zo'n koffer-project en alles past net (mits je goed opstelt
) Dan gaat er een A7V133-C, 1 voeding, 1 HD, 1 CDROM en 1 floppy in. Als je goed inprakt, hou je nog zelfs ruimte vrij in je deksel (optie TFT
)
Waar heb ik die koffer vandaan??? Praxis!!!
Voor nog geen 20 Euro
Hoe groot is je mobo???
Hoeveel apparatuur wil je erin??
Hoe is je opstelling??
Ik ben nou ook zelf begonnen aan zo'n koffer-project en alles past net (mits je goed opstelt
Waar heb ik die koffer vandaan??? Praxis!!!
Die van mij is:
40*30*16
En hij alles past perfect....
40*30*16
En hij alles past perfect....
Automatiseren kan je leren!
Verwijderd
Interessant topic! Zouden nog meer mensen die PAS een koffer bij Gamma, praxis etc de specs (prijs, maten, look) van hun koffertje willen posten? 
Ik wil namelijk ook (
) een koffermod gaan maken, maar dan voor een portable DivX speler. Uiteraard volgen de pix nog, als jullie er tenminste nog niet genoeg gezien hebben hehe.
Ik wil namelijk ook (
Het hangt ervan af wat er in moet. Een alles in één bord kan in een veel lagere koffer dan een bord waar alle kaarten op geprikt worden.
Ik had ook een koffermod gemaakt, en speciaal een sound en netwerkkaart op hun lage formaat uitgezocht, en de hdd goed geplaatst, en de behuizing van de voeding gestript. Dan kan het heel klein (maar het was een P1, 233 mhz, met onboard video).
Ik had ook een koffermod gemaakt, en speciaal een sound en netwerkkaart op hun lage formaat uitgezocht, en de hdd goed geplaatst, en de behuizing van de voeding gestript. Dan kan het heel klein (maar het was een P1, 233 mhz, met onboard video).
OK. Ik heb al een tijdje m'n koffer al af...
Kijk maar in m'n sig.
Maar voor de luiheid: klik dan maar hier
Kijk maar in m'n sig.
Ieder z'n keuze denkOp maandag 25 maart 2002 20:54 schreef icekiller het volgende:
ff een vraag moet de behuising rond de voeding weg of mag hij er rond
Zoals ik al zei, je moet het maar zelf weten
die behuizing hoeft niet per se, echter als je per ongeluk 1 van je hoogspanningsonderdeeltjes aanraakt > AUW
btw
* insan1ty heeft net zn vinger in de cpu fan gehad en dat doet pijn. auwwwww..
btw
* insan1ty heeft net zn vinger in de cpu fan gehad en dat doet pijn. auwwwww..
Verwijderd
Qua kaarten hoeft er alleen een videokaart, netwerkkaart en geluidskaart in. Goed idee ja om die laatste 2 es lekker klein uit te zoeken.. Welke heb jij erin zitten? Die ziet er lekker mini uit in ieder gevalOp maandag 25 maart 2002 19:17 schreef sebastius het volgende:
Verder ziet die voeding van jou er ontzettend ENG uit mag ik wel zeggen, maar hij neemt ook wel heel weinig plaats in zo, dus misschien ga ik dat ook wel doen.. Thanx in ieder geval.
Kan je niet een mobo gebruiken met sound/video onboard ?
Of wil je het ook als game-rig gaan gebruiken ?
Heb in me stofzuiger alleen een NIC zitten, de rest zit on-board, lekker klein
Of wil je het ook als game-rig gaan gebruiken ?
Heb in me stofzuiger alleen een NIC zitten, de rest zit on-board, lekker klein
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Zo'n voeding wekt toch een elektromagnetisch veld op? Lijkt me niet echt goed voor je HD als er dan geen kap over de voeding heen zit.
Verwijderd
Ik heb al een mobo (BE6-II met celeron 533 + Orb). Er komt daarnaast een Matrox G400Max in, omdat die gewoon een goede TV-out hebben en errug goede 2D kwaliteit leveren.
Verder heb ik een ouwe AWE32 isa-kaart liggen die ik erin zet als ie past (=grootste insteekkaart die ik ooit irl gezien heb), en anders een budget SB 128 ofzo.
Mijn voeding laat ik maar heel denk ik. Misschien past de DVD speler er wel net boven. Dan nog een HDD en een netwerkkaart, en that's it.
Verder heb ik een ouwe AWE32 isa-kaart liggen die ik erin zet als ie past (=grootste insteekkaart die ik ooit irl gezien heb), en anders een budget SB 128 ofzo.
Mijn voeding laat ik maar heel denk ik. Misschien past de DVD speler er wel net boven. Dan nog een HDD en een netwerkkaart, en that's it.
Pagina: 1