Verwijderd
Volgens mij is de regel in GoT niet naar releases vragen. Ga dan ff zoeken op gamers.nl ofz.
soz, let the admins decide! CLOSE if needed. STAY OPEN if its OK.
Bij Free Record Shop in Almere Stad zeiden ze dat ze MOH:AA op 14 februari binnen krijgen. Dus ik in ieder geval zal nog even geduld moeten hebben....Op zaterdag 26 januari 2002 09:03 schreef Piepeltjes het volgende:
Of is ie al uit?
Mjah dat wordt nog even w8tenOp zaterdag 26 januari 2002 09:40 schreef Haay het volgende:
[..]
Bij Free Record Shop in Almere Stad zeiden ze dat ze MOH:AA op 14 februari binnen krijgen. Dus ik in ieder geval zal nog even geduld moeten hebben....
Ik wil D-Day spelen
het spel valt best wel tegen kwa missiesOp zaterdag 26 januari 2002 09:48 schreef Piepeltjes het volgende:
[..]
Mjah dat wordt nog even w8ten
Ik wil D-Day spelen
in 4 dagen heb je hem denk ik wel uitgespeeld.
Er is ongeveer 1 of 2 dagen geleden hier een topic over geweest...
En nu ga Ik hem dus NIET voor jouw opzoeken, dat kan je hopelijk zelf wel
Daar zul je deze dan wel mee bedoelen:Op zaterdag 26 januari 2002 10:00 schreef ko9 het volgende:
Er is ongeveer 1 of 2 dagen geleden hier een topic over geweest...
[topic=389055]
Medal of Honor Allied Assault releasedatum: 31 januari 2002
Wordt de FAQ tegenwoordig niet meer gelezen?
En wanneer komt nou dat ene spel uit?
Dit is HET heikele punt in de gameswereld. Vaak zit je maanden (of jaren) op een spel te wachten terwijl je geen idee hebt wanneer het uitkomt. Er zijn meerdere manieren om iig een indicatie te krijgen van de releasedatum.
Veel spellen hebben hun eigen site die snel en simpel te benaderen is via de website van de personen die het spel produceren.
Voor de rest zijn er meerdere gamessites om je een beetje op de hoogte te houden zoals de volgende:
www.gamers.nl
www.gamez.nl
www.gamesen.nl
www.gamesaddict.nl
www.spelletjesgarnaal.be (Belgische gamessite, reviews met humor)
www.avault.com
www.ign.com
www.gamers4ever.net/
www.gamespot.com
www.gameskool.nl (voor al je vragen over het maken van games)
www.clanbase.com (DE start voor HL/UT/CS/Q3 clans)
Op www.gonegold.com kun je kijken wanneer een spel 'gold' is. Dit houdt in dat een spel 'af' is en dat er een mastercd is en de produktie gestart kan worden. Als een spel gold is kun je het meestal binnen 2 weken in de winkels verwachten (iig in USA, daar willen ze nog wel eens voorlopen).
Meer dan in het andere topic staat valt er niet over te zeggen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()