Ik zou helemaal m'n bureau opvreten zonder scrollwielOp zaterdag 26 januari 2002 08:22 schreef MREn het volgende:
De muis die ik nu heb heeft geeneens een scrollwheel
Verwijderd
Ik ook, maar ik zit op mn vaders pc, en mn laptoppie ligt thuis, maar het is ook maar voor één nachtje, dat overleef ik wel.Op zaterdag 26 januari 2002 08:24 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik zou helemaal m'n bureau opvreten zonder scrollwiel
/me heeft normaal een touchpad, muis en tekentablet tegelijk op de laptop
Verwijderd
maar das wel weer een heel gedoe...maargoed
kan t altijd proberen!
Handig tijdens het gamen, zie je waar je muis is
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
ik heb em over het algemeen gewoon in mijn hand als ik aan t gamen benOp zaterdag 26 januari 2002 10:57 schreef crashoverride het volgende:
Ziet er wel cool uit
Handig tijdens het gamen, zie je waar je muis is
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
I see dead pixels...
Zal alleen niet echt lukken met zo'n Cordless Mouseman
Verwijderd
zal hier ook niet lukken met m'n Boomslang. Ga het risico ook niet lopen trouwens, beetje duur als het misluktOp zaterdag 26 januari 2002 11:58 schreef SONiCB00M het volgende:
Da's kicken!
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
Alle extra ledjes ccfl's glowpads etc etc erg leuk om te maken en laten zien, maar GVD man. Ik moet er niet aan denken om de reflectie van al dat licht op m'n monitor te zien.
Zelfde verhal met baybussen. Zorg gewoon dat je een paar grote fans neemt die langzaam draaien. 2x 120MM is zo veel effectiever dan tig 80mm fannetjes. en tis nog stiller ook. scheeld je geheel het ge-emmer met knopjes om maar in godsnaam die fans uit of zachter te kunnen zetten.
Modden is ok hoor. Ga zo door. maar als er nou eens wat meer naar nuttigheid werd gezocht. Silent mods zie je nog erg weinig terwijl iedereen een stille pc wil.
Verwijderd
hehe jah vooral als je Wheel zwart isOp zaterdag 26 januari 2002 11:58 schreef SONiCB00M het volgende:
Da's kicken!
haha lolOp zaterdag 26 januari 2002 13:19 schreef Peltier het volgende:
(Case)modders zijn net als kraaien, alles wat glimt of licht geeft vinden ze prachtig.
ik vind het wel super gaaf !!
Verwijderd
amen.Op zaterdag 26 januari 2002 13:19 schreef Peltier het volgende:
(Case)modders zijn net als kraaien, alles wat glimt of licht geeft vinden ze prachtig.
Alle extra ledjes ccfl's glowpads etc etc erg leuk om te maken en laten zien, maar GVD man. Ik moet er niet aan denken om de reflectie van al dat licht op m'n monitor te zien.
Zelfde verhal met baybussen. Zorg gewoon dat je een paar grote fans neemt die langzaam draaien. 2x 120MM is zo veel effectiever dan tig 80mm fannetjes. en tis nog stiller ook. scheeld je geheel het ge-emmer met knopjes om maar in godsnaam die fans uit of zachter te kunnen zetten.
Modden is ok hoor. Ga zo door. maar als er nou eens wat meer naar nuttigheid werd gezocht. Silent mods zie je nog erg weinig terwijl iedereen een stille pc wil.
Ik heb een hekel aan al dat licht..
mijn baybus bestaat uit 3 potmeters zonder licht en alle ledjes heb ik losgehaald... stomme dingen.
oh f*ckOp zaterdag 26 januari 2002 14:16 schreef Phreak het volgende:
Topictitel aangepast.
Houd je je wel aan de richtlijnen HlpDsK?
Verwijderd
Ehh, nee. Wheel is geen Nederlands. En FireWheel is een 'eigen naam'.Op zaterdag 26 januari 2002 21:34 schreef real_raichu70 het volgende:
Bij deze wens ik toch wel te melden dat de naam "Het FireWheel" is . Anders is de Nederlandse taal ene kleine beetje verkracht
Verwijderd
Dat wil ik zienOp zaterdag 26 januari 2002 08:24 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik zou helemaal m'n bureau opvreten zonder scrollwiel
Pics ervan?!Op zaterdag 26 januari 2002 21:36 schreef uVo het volgende:
mmm... niks bijzonders hoor, mijn trust cordless opical heeft dit standaard al!
Ik vind het wel CEWL
Verwijderd
Die moet je er ook in modden, je snapt het ook niet he?Op zaterdag 26 januari 2002 08:22 schreef MREn het volgende:
De muis die ik nu heb heeft geeneens een scrollwheel
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..