Toon posts:

As3 op je heatsink

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had laatst mijn core en heatsink schoongemaakt en in het begin werd heel de onderkant zilver van de heatsink. En nou kwam zat ik met een vraag :)

Zou het enigzins zin hebben om zeg maar je heatsink op te poetsen met AS3, dus niet dikke klodders erop, maar gewoon een beetje dat ie een zilveren look heeft.

Het as3 wat op de core zit maakt zo goed contact met het as3 wat aan de buitenkant op je heatsink gepoetst is en gewoon met je heatsink zelf via de normale manier.

Zou dit enig nut hebben of is het totale onzin?

Ik denk er namelijk over om AS3 te kopen en hiermee mijn computerland silverpaste twv FL 25,- te vervangen. Zou dit veel schelen? Ik kan de tube nu niet vinden, maar ik geloof dat het qua samenstelling gelijk was aan AS1.
Niet dat ik een hitte probleem heb ofzo, helemaal niet zelf. Maar ja.. je blijft een tweaker :)

Verwijderd

Imo is het onzin om speciale koelprut te kopen als je nog een tube ander spul hebt liggen.

Alleen als het op is kun je wel AS nemen. Als je geld toch op moet that is.

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 20:46

4x2

lộn xộn quá

Om het anders te zeggen:
Op mijn niet overgeklokte duron met coolermaster el cheapo heatsink werkte de thermal paste zelfs beter dan de prut die bij m'n huidige superorb zat.
En ik heb het meerdere keren geprobeerd, scheelde gewoon 5 graden op full load |:(.

leeg

Verwijderd

AS 3 is gewoon supergoede paste en niet eens duur , dus kopen gewoon :)
Ik ben nogal iemand die altijde de beste paste wil , dus nu ligt hier al een half tubetje AS 2 , een tubetje AS Alumina dat nog maar 2X gebruikt is en een vers tubetje AS 3

Verwijderd

Onzin.
Het oppoetsen zorgt voor een hogere temp, maar als je perse dat zilveren kleurtje wilt hebben ga je gang. Die HSF kun je dan ook bijna niet meer vastpakken dooe de ASIII. Beetje stom als je het aan mij vraagt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 13:07 schreef Aico het volgende:
Onzin.
Het oppoetsen zorgt voor een hogere temp, maar als je perse dat zilveren kleurtje wilt hebben ga je gang. Die HSF kun je dan ook bijna niet meer vastpakken dooe de ASIII. Beetje stom als je het aan mij vraagt.
Het is was ook een vraag, geen conclusie :)

En ik denk dat ik toch maar wacht met het kopen van as3 of het moet zijn dat ik mijn tubetje niet meer vind ;) (1* gebruikt). Ik had altijd dezelfde gedachte als hlpdsk, toch maar niet veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 11:19 schreef real_raichu70 het volgende:
AS 3 is gewoon supergoede paste en niet eens duur , dus kopen gewoon :)
Ik ben nogal iemand die altijde de beste paste wil , dus nu ligt hier al een half tubetje AS 2 , een tubetje AS Alumina dat nog maar 2X gebruikt is en een vers tubetje AS 3
En scheelde dit allemaal nou iets bij jou? (Het is ook weleens leuk om ervaringen van een echte gebruiker te horen tov van de reviews)
Pagina: 1