Toon posts:

RTCW probleem met muis..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik rtcw speel, heb ik regelmatig het probleem dat mijn muis (Logitech optical mouseman wheel usb) "hangt". Hij freezed zeg maar ff, spel gaat wel gewoon door, maar ik kan even (paar sec)nix met de muis doen. vaak komt er dan een schot achteraan (terwijl ik niet geschoten heb) en dan kan ik weer gewoon verder. Dit speelt nogal irritant :(
Ik heb gezocht naar updates/patches maar kan voor dit probleem niets vinden.. Ik heb dit echt alleen maar bij rtcw en niet bij bv q3 q2 hl of ut.
zal voor de zekerheid even mn systemspecs hier zetten:

-asus a7v
-asus v7700 geforce 2 GTS
-soundblaster 128

en de rest doesn't matter denk ik.. anyone?

Verwijderd

Ik heb dit probleem dus ook, maar met 1 verschil: bij mij hangt ie permanent. Ik weet niet of dat door de muis komt, maar bij mij komt er ook een schot achterna (als ik taskmanager af heb gesloten), Het enigste dat dan helpt bij mij is ctrl alt del en dan de taskmanager afsluiten. Dan kan ik weer verder gamen. Nogmaals: ik denk niet dat dat door de muis komt. Je systeem hangt geloof ik dan.

Verwijderd

Topicstarter
hm bij mij blijft het spel wel gewoon draaien, ik kan gewoon een paar tellen nix met mn muis doen... heb em nu op ps2 staan ipv usb maar dit maakt nix uit... help!

Verwijderd

Ik heb ook een probleem met mijn logitech optical wheelmouse :( :(

Bij mij gaat het om een enorme vertraging. :(
Als ik met mijn muis sleep, dan gaat het pijltje met een gigantische vertraging over het beeld en in het spel is dit echt super irritant.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Ik had het ook met mijn razer boomslang.
Als ik op een knopje aan de zijkant drukte, liep mijn muis vast.
Ik had RTCW opnieuw geinstaleerd en opeens nergens meer last van.