Weet iemand toevallig hoe het komt dat als je in e-mail bericht een e-mail adres staat vermeld dat outlook dit ook ziet als LINK naar dat e-mail adres?
bv:
Ik krijg een mail met de tekst:
Mijn nieuwe e-mail adres is geworden: bla@bla.bla
Als ik deze E-mail open is outlook express is:
bla@bla.bla
een link, als je erop klikt kun je meteen een mail terug sturen of toevoegen aan je adresboek.
Echter maak je die zelfde mail in outlookXP (of andere outlook versies behalve express) open dan is die mail pure tekst. Geen link waarop je kunt klikken, gewoon niks.
Hoe kan dit en kun je dit veranderen in outlook dat ie dit ook al links gaat zien?
Ohja staat er "mailto:" voor het e-mail adres dan is het wel een link, maarja dat zet niet iedereen ervoor.
Iemand een tip hoe ik dit kan oplossen?
bv:
Ik krijg een mail met de tekst:
Mijn nieuwe e-mail adres is geworden: bla@bla.bla
Als ik deze E-mail open is outlook express is:
bla@bla.bla
een link, als je erop klikt kun je meteen een mail terug sturen of toevoegen aan je adresboek.
Echter maak je die zelfde mail in outlookXP (of andere outlook versies behalve express) open dan is die mail pure tekst. Geen link waarop je kunt klikken, gewoon niks.
Hoe kan dit en kun je dit veranderen in outlook dat ie dit ook al links gaat zien?
Ohja staat er "mailto:" voor het e-mail adres dan is het wel een link, maarja dat zet niet iedereen ervoor.
Iemand een tip hoe ik dit kan oplossen?