Toon posts:

tijdlimiet om te schoppen

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is vast wel een keer eerder gevraagd, maar is er een tijdlimiet om een topic omhoog te schoppen??

Ik zie best wel vaak dat er een topic na een paar uur om hoog geschopt wordt en dat dit direct wordt vermeld in SU. Maar wanneer mag je dan wel een topic schoppen.

Ja, ik weet dat ik zelf nog maar heel weinig topics heb geplaatst, maar ik ben hang al zeker een jaar rond op GoT, zonder te registreren, want ik vond dat zelf niet noodzakelijk, omdat alles toch te vinden is in de search.

Maar nu had ik dus een vraag die ik niet terug kon vinden in de search, die heb ik geplaatst in WOS [topic=392157/1/25] , ongeveer drie uur terug,mag ik die nu al een schop geven, of moet ik maar een uurtje of twintig (ik noem maar wat) gaan slapen of wachten. Of is hier een faq over? Ik heb wel alle faqs gelezen, maar je moet eens weten hoeveel info daarin staat, dat kan een normaal mens nooit allemaal onthouden (al doe ik echt mijn best).

Ik hou er zelf van regeltjes, zonder regeltjes wordt het een zooitje.

Maar is er een limiet?? Ik hoor het graag van de modjes.
[offtopic/ lunatic, waar is je muppet icoon?, die is veel toffer, als jij ;m niet meer wil, wil ik 'm wel :) /offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Volgens mij (zo doe ik het in ieder geval), na een uur of 24. Dan staat hij namelijk zeker te weten niet meer bij de topics in het forum waar je hem geplaatst hebt.

De zin is een beetje vreemd, maar by default staat het aantal topics dat weergegeven wordt op 1 dag, je kunt eventueel oudere topics laten zien, maar dat doet bijna niemand (volgens mij?) dus vind ik dat je hem dan mag schoppen, maar niet na 2 of 3 uur al, hoewel sommige het lef hebben om het na 2 of 3 minuten al te doen ...

/edit
eej, zit ik hier ff op een lijn met DR :+

Ohwjah, Elize, welkom nog dan :)
Jij kent ons al, als je ons "bespiedt" hebt, maar wij jou niet (hint :o) ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

na een dag kun je em IMO wel een kickje geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
in de FAQ staat het volgende stukje:
Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.
wat ik me zo voor kan stellen: in een druk forum waar veel topics geopend worden, mag je waarschijnlijk eerder schoppen (of is het logischer dat je eerder schopt) dan in een forum waar het redelijk rustig is..

Het lijkt mij dus o.a. ook van het forum af hangen waar je je topic omhoog schopt, of niet dan?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zaterdag 26 januari 2002 02:02 schreef blackd het volgende:
in de FAQ staat het volgende stukje:
[..]

wat ik me zo voor kan stellen: in een druk forum waar veel topics geopend worden, mag je waarschijnlijk eerder schoppen (of is het logischer dat je eerder schopt) dan in een forum waar het redelijk rustig is..

Het lijkt mij dus o.a. ook van het forum af hangen waar je je topic omhoog schopt, of niet dan?
Een dag is in ieder forum een dag volgens mij :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 26 januari 2002 02:03 schreef Kezmanatic het volgende:

[..]

Een dag is in ieder forum dag volgens mij :)
jaaa, maar als je nou ziet in de HK hoe druk het daar is .. :) vraag2 is of je daar wilt schoppen maargoed.. :)

punt is dat bij het ene forum je topic sneller weg is dan de andere. Daardoor ben je geneigd eerder te schoppen. IMHO is dat dan ook terecht (als je topic echt weg is).. of zit ik nou fout?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zaterdag 26 januari 2002 02:04 schreef blackd het volgende:

[..]

jaaa, maar als je nou ziet in de HK hoe druk het daar is .. :) vraag2 is of je daar wilt schoppen maargoed.. :)

punt is dat bij het ene forum je topic sneller weg is dan de andere. Daardoor ben je geneigd eerder te schoppen. IMHO is dat dan ook terecht (als je topic echt weg is).. of zit ik nou fout?
Idd,in de HK ga je niet echt serieuse dingen vragen :+
Daarbij,mocht er op je topic binnen 24 uur niet gereageerd zijn kan het natuurlijk zo zijn dat het antwoord simpel te vinden is(zeg niet dat dat hier het geval is :) )
Kan me niet voorstellen dat mensen expres een topic laten liggen om de topicstarter(es) maar wat te pesten.
Na 24 uur lijkt me dan ook het beste,komt iig niet zo aso over als na 10 minuten of een half uurtje :+

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zaterdag 26 januari 2002 02:08 schreef Kezmanatic het volgende:

[..]

Idd,in de HK ga je niet echt serieuse dingen vragen :+
Daarbij,mocht er op je topic binnen 24 uur niet gereageerd zijn kan het natuurlijk zo zijn dat het antwoord simpel te vinden is(zeg niet dat dat hier het geval is :) )
Kan me niet voorstellen dat mensen expres een topic laten liggen om de topicstarter(es) topicstartster maar wat te pesten.
Na 24 uur lijkt me dan ook het beste,komt iig niet zo aso over als na 10 minuten of een half uurtje :+
[offtopic]
Heb jij ooit een topicstarteres gezien? :o
[/offtopic

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zaterdag 26 januari 2002 02:10 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

[offtopic]
Heb jij ooit een topicstarteres gezien? :o
[/offtopic
Ik wist het ook niet meer :o
Topicstarter dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een topicstarteres. Maar ik ga zo naar bed, straks wakker worden, 12 uur werken en dan kijk ik wel of er een antwoord is, zoniet, dan mag ik schoppen, yeah!!!

Maar ik weet nu wat ik wilde weten, ik wil ook nog ff zeggen dat ik zonder dit forum, mijn computers allang het raam had uitgegooid!!

Heb best veel problemen gehad, en dankzij de "zoekmachine"
GoT heb ik een hoop kunnen oplossen.

XXX voor de Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zaterdag 26 januari 2002 02:23 schreef Eliza het volgende:
ik ben een topicstarteres. Maar ik ga zo naar bed, straks wakker worden, 12 uur werken en dan kijk ik wel of er een antwoord is, zoniet, dan mag ik schoppen, yeah!!!

Maar ik weet nu wat ik wilde weten, ik wil ook nog ff zeggen dat ik zonder dit forum, mijn computers allang het raam had uitgegooid!!

Heb best veel problemen gehad, en dankzij de "zoekmachine"
GoT heb ik een hoop kunnen oplossen.

XXX voor de Tweakers
12 uur werken :?
Zaterdag's :?
Sterkte.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzz, ik weet niet of het verstandig is om zo je post te eindigen :o

Straks heb je een hele horde tweakers die je gaan stalken :D

Maar het antwoord is inderdaad, dat je gewoon een dagje moet wachten. Tenzij je uitgebreide aanvullende info te vermelden hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde het niet zo dat GoT een echt zoekmachine is, maar je kan gewoon een hoop vinden met de search.

En met die search heb ik echt een hoop hulp aan gehad. Ik ben namelijk een beginnend computerer (?) en ik vind echt een hoop info in de search.

GoT is gewoon een geweldige informatiebron voor de gevorderde computergebruiker.

En dat ik zeg dat GoT een zoekmachine is, is geen belediging,maar dat is juist een compliment, er is hier zoveel info te krijgen.
Ik ben echt blij dat ik GoT ontdekt heb, ik zeker goed voor mijn ontwikkeling wat computers betrefd.

(en ja, ik moet zaterdag's werken, van 10 tot ????, ik kreeg net een telefoontje dat er een zieke is dus het word wel zestien uur werken, ben blij dat ik nu een laptop heb!!Anders zat ik mooi zestien uur zonder computer)

Ga zo door Tweakers!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze bedoelde je xxx volgens mij
er zijn namelijk aardig wat tweakers hier die goed in het stalke van (mooie) dames zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doelde meer op de allerlaatste regel :+

Laat ik het zo zeggen. Het aantal vrouwen op GoT is omgekeerd evenredig met het aantal mannen. De tamtam gaat dan meestal ook redelijk snel lijkt het wel.
Op zaterdag 26 januari 2002 02:46 schreef RPG_Fan het volgende:
ze bedoelde je xxx volgens mij
er zijn namelijk aardig wat tweakers hier die goed in het stalke van (mooie) dames zijn
*kuch* ze? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben echt niet vies van een beetje aandacht, van het mannelijke geslacht, (en mijn icq staat open heb wel zin een praatje!).

Maar ik bedoelde eigenlijk meer een knuffel, voor alle tweakers, die zo hun best doen om anderen te helpenl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zaterdag 26 januari 2002 02:51 schreef Eliza het volgende:
ik ben echt niet vies van een beetje aandacht, van het mannelijke geslacht, (en mijn icq staat open heb wel zin een praatje!).

Maar ik bedoelde eigenlijk meer een knuffel, voor alle tweakers, die zo hun best doen om anderen te helpenl
In dat geval is het handig als je leeftijd in je profile zet ;)

Nelske: Met zo'n nick vráág je er natuurlijk ook wel een beetje om om "ze" genoemd te worden he ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 02:50 schreef nelske het volgende:
Ik doelde meer op de allerlaatste regel :+

Laat ik het zo zeggen. Het aantal vrouwen op GoT is omgekeerd evenredig met het aantal mannen. De tamtam gaat dan meestal ook redelijk snel lijkt het wel.
[..]

*kuch* ze? :+
oepsie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
op jouw aanvraag staat nu mijn leeftijd in mijn profile. En nu maar hopen dat ik niet te oud ben.
Op zaterdag 26 januari 2002 02:59 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

In dat geval is het handig als je leeftijd in je profile zet ;)

Nelske: Met zo'n nick vráág je er natuurlijk ook wel een beetje om om "ze" genoemd te worden he ;)
Maar niet teveel oftopic, straks wordt ie de HK ingestuurd en dan kan ik het niet meer lezen. :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zaterdag 26 januari 2002 03:06 schreef Eliza het volgende:
op jouw aanvraag staat nu mijn leeftijd in mijn profile. En nu maar hopen dat ik niet te oud ben.
[..]

Maar niet teveel oftopic, straks wordt ie de HK ingestuurd en dan kan ik het niet meer lezen. :) :) :)
offtopic:
hihi, sorry, ennuh, bedankt!! ;)
Neuh, je bent niet oud hoor, maar je liegt wel :P
Je ICQ staat niet meer aan :)

Om het ontopic te houden: Je hoeft al niet meer te kicken, want je hebt je antwoord al :9

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kicken is idd een beetje 'gevoelsmatig'. Ja ik weet dat dat een gevaarlijke uitspraak is. Na een dag mag je imho sowieso een schop geven (mits altijd subtiel). In forums waar veel topics komen mag het eerder maar imho niet eerder dan je topic van je pagina 'af verdwijnt' zonder te scrollen (oei, lastige zin :+). Verwacht iig nooit in 10 min een antwoord, dat kan soms maar soms ook niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn icq staat wel aan:

117400457 of 148594876
Ben er nog steeds en ik lieg nooit, ik haat liegen. :(:(:(

Al moet ik wel toegeven dat ik nu twee icq nummers heb, die ene net gemaakt. vandaar dat ik offline was, mijn laptop staat nl. uit en daar staat dat icq nummer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

En een nuttige toevoeging is ook handig en zien andere user over het algemeen niet als hinderlijk :)

In tegenstelling tot:
Niemand? :'(
Ik heb deze melding 1 keer na 3 minuten gezien :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat zal ik nooit doen, maar heb wel zoiets van als er na een uurtje of vier nog geen antwoorden zijn, dat je toch de neiging heb om te gaan schoppen, vandaar deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mn muppets icoon is voor onbepaalde tijd de ijskast ingegaan... die wordt vast nog weleens gebruikt :P ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus nu zou ik bijvoorbeeld het topic mogen kicken als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 17:00:
Dus nu zou ik bijvoorbeeld het topic mogen kicken als ik het goed begrijp?
Neen alleen als je een toegevoegde waarde hebt!

verder is de huidige policy zo dat als je een punt hebt je eennieuw topic opent waarin je netjes verwijst naar het oudere topic

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:48

Jaymz

Keep on moving !

Indeed :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.