Filter maakt cpu warmer.

Pagina: 1
Acties:

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06 13:19

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Ik vind dit niet leuk ben vanmiddag naar radio piet geracet en daar ff een 80mm filter gehaald. Ik thuis, zet ook mijn net nieuwe cd op die ik gekocht had. En ik dauw het ding erin. Geen geluids verschil (was toch al niks te horen) En ik vergat te kijken of mijn pc nu warmer werd. Maar vanavond zag ik het, is nu 5 graden gestegen :'( ik wil dat weer terug naar 39 graden. Hoe maar dat ik niet zoveel stof binnen krijg.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 01:03 schreef Cloontje het volgende:
Ik vind dit niet leuk ben vanmiddag naar radio piet geracet en daar ff een 80mm filter gehaald. Ik thuis, zet ook mijn net nieuwe cd op die ik gekocht had. En ik dauw het ding erin. Geen geluids verschil (was toch al niks te horen) En ik vergat te kijken of mijn pc nu warmer werd. Maar vanavond zag ik het, is nu 5 graden gestegen :'( ik wil dat weer terug naar 39 graden. Hoe maar dat ik niet zoveel stof binnen krijg.
niet zo janken he 44 graden haal ik erg weinig ligt aan de kamer temp
ik heb ook een filter in me kast zitten en toch komt er zat stof in de kast enkel dankzij de filter hoef ik minder vaak de stofzuiger door de pc te halen

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Hmm klote filts houden niet eens het stof tegen hoezo filter :?

Verwijderd

Filter=minder lucht=hogere temp.
Had je van tevoren kunnen verwachten.

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 01:33 schreef klikodog het volgende:

niet zo janken he 44 graden haal ik erg weinig ligt aan de kamer temp
ik heb ook een filter in me kast zitten en toch komt er zat stof in de kast enkel dankzij de filter hoef ik minder vaak de stofzuiger door de pc te halen
Stofzuigen in je kast ? !! zeker nog nooit van statische electriciteit gehoord ?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op zaterdag 26 januari 2002 13:11 schreef ISN het volgende:

[..]

Stofzuigen in je kast ? !! zeker nog nooit van statische electriciteit gehoord ?
stofzuigen in je kast is idd niet iets dat de gemiddelde intelligente tweaker doet...
een stofzuiger wekt dan nl. in je PC statische electriciteit op en daar houden de onderdeeltjes niet zo van...

Verwijderd

Voor stof uit me pc halen gebruik ik gewoon de compressor van mijn pa in de werkplaats, werkt perfect, gewoon 1x per maand doen....

Verwijderd

dauw die filter in je bek, stop je kop in de pc en HARD zuigen maar!!! :P :9

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Op zaterdag 26 januari 2002 14:26 schreef allanzoet het volgende:
dauw die filter in je bek, stop je kop in de pc en HARD zuigen maar!!! :P :9
Die kinderen worden steeds bijdehanter hier ! :r

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 20:43

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op zaterdag 26 januari 2002 14:18 schreef Shuvit het volgende:
Voor stof uit me pc halen gebruik ik gewoon de compressor van mijn pa in de werkplaats, werkt perfect, gewoon 1x per maand doen....
Wat ook lekker gaat is het stof weghalen met een kwast.
Zo doe ik dat altijd, en ik weet zeker dat ik niets kapot maak. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Nimrod|IA
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

tuurlijk word je kast warmer. je belerd de lucht die binnen komt met dit filter. je kan eventueel er ipv een filter een pantykous voor doen. werkt ook, wel minder goed en schoonmaken is veel moeilijker. elke x een andere kous ervoor doen aat niet makkelijk aangezien je ze moet spannen,omdat de kous anders in je koelerkomt :(.
Maar filter werkt wel het beste hoor tegen stof.
ze gebruiken ze niet voor niks in de industrie(en 19" rekken) zeg ik maar

>Systeemspecs<

Verwijderd

Of gebruik een Swiffer doekje als filter, das dun spul. (tip van me ma!) :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 20:43

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op zaterdag 26 januari 2002 17:09 schreef McD_Rulz het volgende:
Of gebruik een Swiffer doekje als filter, das dun spul. (tip van me ma!) :)
Die doekjes zijn zo statisch als de neten.
Gebruik dan liever een panty.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 14:18 schreef m-m het volgende:

[..]

stofzuigen in je kast is idd niet iets dat de gemiddelde intelligente tweaker doet...
een stofzuiger wekt dan nl. in je PC statische electriciteit op en daar houden de onderdeeltjes niet zo van...
laatst nog gedaan, was ook wel nodig, na een jaartje nix getweaked te hebben zat er wel een vrij dik stoflaagje in..Maar leg mij even uit waarom een stofzuiger statische electriciteit opwekt..
En m'n pc doet het nog na m'n stofzuigacties :)

Verwijderd

luchtwrijving en plastic buizen misschien?

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 06:29

lambi80

zucht....

Ik stogzuig mijn kast altijd, nooit last gehad van statische electriciteit. Hou de buis gewoon in de lucht, heb namelijk een mighty powerfull stofzuiger :) 1800 W :9

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 20:07 schreef lambi80 het volgende:
Ik stogzuig mijn kast altijd, nooit last gehad van statische electriciteit. Hou de buis gewoon in de lucht, heb namelijk een mighty powerfull stofzuiger :) 1800 W :9
Floep huh :? waars mijn geforce ? :D :D :D

Maar ik heb vandaag maar een paar kleine 40mm gehald en anders geplaatst, ook filters voor en, zie hier mooie temp weer. En weinig stof. (hoop ik)

Verwijderd

Wat ook goed werkt (veel stof happen & max lucht doorlaten) zijn de filters uit stofzuiger...

Het 'uitlaat' filter van een stofzuiger laat het meeste lucht door maar pakt het minste stof. Visa versa het 'inlaat' filter.

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 01:44 schreef Cloontje het volgende:

[..]

Maar ik heb vandaag maar een paar kleine 40mm gehald en anders geplaatst, ook filters voor en, zie hier mooie temp weer. En weinig stof. (hoop ik)
lekker jankgeluid dus nu bij jou

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Op maandag 01 april 2002 00:52 schreef willempiet het volgende:

[..]

lekker jankgeluid dus nu bij jou
Ja! :+

En bij Fryotech-XP ook! |:(

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 01:44 schreef Cloontje het volgende:

[..]

ehm zo al eens een cntrl toets verloren, eveneens een pijltjes toets (bij de 2de Keer) |:(
Maar raad inderdaad niet aan om met een stofzuiger in een pc te gaan. Ik doe het wel tegen beter weten in maar wordt wel vaker door vrienden van me als gek beschouwd.
Het makkelijkste en veilig is een kwast. Met echt haar geen Nylon!

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Kan een stofzuiger met metalen buis dan ook kwaad?

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

Duh...... metaal geleid toch? :z
Pagina: 1