Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
* GiLeX sjort de broek nog wat hoger, tot onder de oksels en gaat gewapend met motbretels de draad in
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes ๐
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Ik doe ff een paar daagjes sparen en karamwhoren tot ik een voorraad heb van een paar honderd puntjes
hmzz, vooruit dan maar, * botoo maakt er een zaterdagochtend wake-up draadje van
FXDLS 'S&S edition'
๐ memento mori ๐
* KeX dacht iets soortgelijks toen hij zich in zijn eigen broek hees.Op zaterdag 26 januari 2002 07:58 schreef botoo het volgende:
hmzz, vooruit dan maar, * botoo maakt er een zaterdagochtend wake-up draadje van
Van je broek een dreaadje makenOp zaterdag 26 januari 2002 11:10 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
* KeX dacht iets soortgelijks toen hij zich in zijn eigen broek hees.
Valt zoiets ook te tweaken
* Renegade is er ook ff doorheengegaan
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Goed dan, ik zal er ook nog ff doorheenschaven... 
BTW, ik vond dat in de Inteldraad veel onterechte trolls stonden.....
Nee, van een draadje een broek maken en dan net als * KeX met bretels of eventueel een riem tot onder de oksel tweaken.Op zaterdag 26 januari 2002 11:23 schreef Renegade het volgende:
[..]
Van je broek een dreaadje maken
Valt zoiets ook te tweaken![]()
* Renegade is er ook ff doorheengegaan

Dat doet best wel pijn aan de ogen zo vroeg op de ochtend...

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
* RenegadeOp zaterdag 26 januari 2002 11:24 schreef Netman867 het volgende:
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Pagina: 1