Downloaden via 2 verbindingen ?

Pagina: 1
Acties:

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Topicstarter
Hi iedereen.
Ik heb hier op het netwerk 2 adsl lijnen ter beschikking. Is er een manier waarop ik die in combinatie met elkaar zou kunnen werken ? Ik bedoel dus niet dat 1 de up en 1 de downstream afhandelt, maar gezamelijk downstream. (bijv. via een download manager op allebij de ip's 4 downloads tegelijk). Ik werk met XPpro. Heeft iemand een ideetje wat ik hiermee kan ? thx, Bass

www.baskoole.com

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik denk dat je dan hier moet zijn!

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Oeps.. dubbelpost!

Verwijderd

Ja, het kan. Maar je kan niet één download over beide lijnen laten gaan. En je hebt een loadbalancer nodig, maar daarvoor is een 486'je of een P1 goed genoeg voor.

misschien moet je even de search gebruiken, want hier zijn inmiddels al aardig wat topics over geweest.

Verwijderd

Omdat ik in zo'n goede bui ben nu:

[topic=379555/1/250]
[topic=373737/1/250]
[topic=318632/1/250]
[topic=220588/1/250]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 20:19

Floor-is

5.2

Move WOS -> NT (daar past hij gewoon veeeeel beter)

Bericht hierboven

• Axel666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10-2022
Ok en nu omdat ik in zo'n goede bui ben :)

Heb hier vroeger ook ooit eens naar gezocht, makkelijkste optie voor de thuis gebruiker was toen het pakket "soft router" deze kon connectie teaming doen. Dit gaat op connectie niveau, hij verdeelt dus de naar buiten gaande connecties over je interfaces.

Heb ff gezocht het is nu overgenomen door een ander bedrijf, kijk op deze pagina onder "internet gateway"

techspecs>je os>connection teaming

http://shop.bvrp.com/english/asp/default.asp?UserPrefLanguage=1&UserPrefCountry=1&UserPrefCurrency=2&UserPrefCurrentCompany=3

goodluck

edit:
whoops verkeerde link

9worlds.net @ hattrick.org

Pagina: 1