Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/391227

Pagina: 1
Acties:

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-11 20:34
Waarom moest ie perse dicht. Het probleem is inmiddels opgelost (ik zit niet stil) maar het was gewoon een net topic.

Wat was er mis mee? Kort even aanwijzen zodat ik het niet weer doe (search heb ik zeker gebruikt).

You can't have everything. Where would you put it?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lieve Adjes dit moet spreken :P

+1 informatief voor /me ;)

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Uit onze spiksplinternieuwe FAQ:
Dit forum is er primair voor om (mogelijk) foute moderaties op Tweakers.net aan te geven, en/of hierover in discussie te gaan. Van deze discussies kunnen we (veel) leren, zeker als iedereen zijn best doet voor een constructieve bijdrage.
TMF gaat dus over moderaties op de frontpage. Voor vragen en opmerkingen over GoT, moet je op [forum=15] zijn... :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En altijd de URL van het desbetreffende topic erbij plaatsen in je draadje (dus niet in je titel) ... Scheeld ons zoeken.

Deze dus --> [topic=391227]

Die had in [VB] gemoeten... daarom is ie dicht gedaan. Maar dan mag je wel weer een nieuwe openen, maar wel in [VB]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

Beam me to LA Scotty.....