Heb vandaag de ATI Radeon 7500 van het postkantoor gehaald, het is de echte Retail versie, in originele doos, compleet voor 225 Euro!
Dat is dus perfect, maar nu komt het...
De kaart krijg ik NIET aan de praat in Windows 2000.
Ik begin radeloos te worden.
Het Probleem:
Na onderzoek, en van alles proberen, blijkt dat de kaart na installatie van de drivers op een te hoge refresh rate word ingesteld op mijn monitor.
Daardoor kan ik niet eens mijn login scherm zien, gewoon zwart beeld, met de melding van de monitor, dus niet vanuit de computer... Frequency is out of range 75K / 144 HZ.
Heb tweede monitor gepakt, ook geprobeerd, ook zwart scherm, geen melding van die monitor.
Ik heb diverse technieken geprobeerd, save mode,
(
aanpassingen maken in save mode, er lukt niets.
Nieuwste drivers en directx geinstalleerd.
Bios instellingen aangepast.
AGP 4in1 via drivers geinstalleerd.
Alles lukt NIET, zelfs even ATI USA gebeld, 24 minuten in de wacht gestaan, toen boos de hoorn erop gegooit.
Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen de kaart aan de praat te helpen onder windows 2000.
Mijn e-mail adres is als het goed is op deze site geregistreerd. het is wouter punt wessels at hetnet punt nl.
zucht... moe van...
Dat is dus perfect, maar nu komt het...
De kaart krijg ik NIET aan de praat in Windows 2000.
Ik begin radeloos te worden.
Het Probleem:
Na onderzoek, en van alles proberen, blijkt dat de kaart na installatie van de drivers op een te hoge refresh rate word ingesteld op mijn monitor.
Daardoor kan ik niet eens mijn login scherm zien, gewoon zwart beeld, met de melding van de monitor, dus niet vanuit de computer... Frequency is out of range 75K / 144 HZ.
Heb tweede monitor gepakt, ook geprobeerd, ook zwart scherm, geen melding van die monitor.
Ik heb diverse technieken geprobeerd, save mode,
(
aanpassingen maken in save mode, er lukt niets.
Nieuwste drivers en directx geinstalleerd.
Bios instellingen aangepast.
AGP 4in1 via drivers geinstalleerd.
Alles lukt NIET, zelfs even ATI USA gebeld, 24 minuten in de wacht gestaan, toen boos de hoorn erop gegooit.
Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen de kaart aan de praat te helpen onder windows 2000.
Mijn e-mail adres is als het goed is op deze site geregistreerd. het is wouter punt wessels at hetnet punt nl.
zucht... moe van...