irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!
Dan ga ik eens niet oplaadbare gebruiken...Op zaterdag 26 januari 2002 00:06 schreef hilgo het volgende:
Ik gebruik gewoon niet oplaadbare duracell batterijen en die gaan ongeveer een maand mee. PC staat 24/7 aan
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ik heb dezelfde muis, alleen met 1300mAh batterijen. Ze gaan ongeveer 2 weken mee, bij intensief gebruik (net zoiets als de topicstarter).Ik heb dan wel een andere muis, de Microsoft Wireless Intellimouse Explorer, maar heb ook oplaadbare batterijen. Ik gebruik zelf NiMH batterijen van 1100 mAh, Philips multilife ofzow.
2 weken is daarom ook niet veel.. want was de reclame slogan niet dat de batterijen nog langer mee gingen ... 2 maanden ofzo?Op zaterdag 26 januari 2002 02:00 schreef Neman het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde muis, alleen met 1300mAh batterijen. Ze gaan ongeveer 2 weken mee, bij intensief gebruik (net zoiets als de topicstarter).
Ik ga morgen even batterijen kopen
Je geeft het antwoord zelf alOp zaterdag 26 januari 2002 02:21 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
2 weken is daarom ook niet veel.. want was de reclame slogan niet dat de batterijen nog langer mee gingen ... 2 maanden ofzo?
Neem dan NiMH batterijen met een zo'n hoog mogelijke mAh waarde, deze zijn het 'krachtigst'.Ik ga morgen even batterijen kopen
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
daarom moet je NiCad batterijen helemaal leegmaken voor je ze weer oplaadt.
helaas zijn er nog geen Li-Ion batterijen in AA vorm
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
iOS N3rd
Ja ok.. maar 2 dagen is natuurlijk wel erg kort!Op zaterdag 26 januari 2002 02:25 schreef blackd het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al
[..]
Neem dan NiMH batterijen met een zo'n hoog mogelijke mAh waarde, deze zijn het 'krachtigst'.
Goed verhaaltjeOp zaterdag 26 januari 2002 02:40 schreef davar het volgende:
misschien interessant voor degene die wat meer willen weten over batterijen : http://www.defotopagina.nl/info_batterijenaccus.htm
Verwijderd
(Wie weet wordt "muizen" nog wel een werkwoord
Daarom muis ik ook op de zijkant van mn kast, werkt heerlijk (kleine tilt omhoog), maar ik doe toch ook maar een maand (1œ) met mn batts, maar ik ben dan ook een groot(ver/ge)bruikerOp zaterdag 26 januari 2002 03:57 schreef Lighteye het volgende:
Op welk ondergrond "muis" jij, staat duidelijk in de handleiding dat je het liefste moet muizen op een witte ondergrond, en daar ook moet laten rusten als je niet muist.
(Wie weet wordt "muizen" nog wel een werkwoord)
HmmmOp zaterdag 26 januari 2002 03:57 schreef Lighteye het volgende:
Op welk ondergrond "muis" jij, staat duidelijk in de handleiding dat je het liefste moet muizen op een witte ondergrond, en daar ook moet laten rusten als je niet muist.
(Wie weet wordt "muizen" nog wel een werkwoord)
Ik muis op mijn goede zwarte muis mat...
Op zaterdag 26 januari 2002 10:56 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
[..]
Hmmm
Ik muis op mijn goede zwarte muis mat...
Ik muis met 1600mAh NiMH penlights (van mijn wijlen digicam) en een grijze ondergrond een maand of zo, terwijl als m's huisgenote de veel 'mooiere' rode muismat erbij haalt mag ik blij zijn als ze 18 halen.
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
LOLOp zaterdag 26 januari 2002 11:32 schreef Sephiroth het volgende:
[..]
WRONG ANSWER
Weet je hoe lekker die mat muist
Verwijderd
of nog beter Li-Ion penlights, eeeerrruuuggg krachtigOp zaterdag 26 januari 2002 02:25 schreef blackd het volgende:
Neem dan NiMH batterijen met een zo'n hoog mogelijke mAh waarde, deze zijn het 'krachtigst'.
en vergeet vooral niet de nieuwe oplaadbare Alkaline batterijen, deze zijn ook heel aardig
Verwijderd
Ik doe btw ongeveer 2 a 2,5 maanden met mn batts, Logitech Cordless Optical
Verwijderd
Normale batterijen gaan een week of 3/4 mee. Oplaadbare hoogstens een weekje
Dan maar een draadje als ik dit lees.
Dit is toch niet meer normaal mensen!
Verwijderd
Verwijderd
huh...je bedoelt eentje met snoer ?Op dinsdag 29 januari 2002 10:56 schreef marco25 het volgende:
De Batterijen van een Cordless MouseMan Optical zuigen gewoon hardkoop er een met balletje
Ik doe nu ongeveer 2 maanden met de batterijen, maar ik wil echt noooooooooooooit meer terug naar z'on stom kut touwtje(draadjeOp maandag 28 januari 2002 14:11 schreef Gman het volgende:
PFFFFFF
Dan maar een draadje als ik dit lees.
Dit is toch niet meer normaal mensen!