Toon posts:

Epox miserie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een al een tijdje men epox 8KHA+ ge-rmaed en nu hem ik dus een mailtje gekregen van de winkel en die zeggen dat ik nu de kosten moet betalen van de verzending.
Is dit normaal??

Ik zit nu zo'n beetje met de handen in het haar want ik heb toen ik de eerste keer men bordje kreeg zowat alles geprobeerd om het aan de gang te krijgen.

Onderdelen:
1.2 Ghz Athlon 266
256 Mb corsair PC2400 DDR
Leadtek Geforce3 Ti 200 Retail
SMC 10/100 PCI utp
Audigy MP1 OEM
Alpha 8045 heatsink
IBM 60GB 7200 IDE
Aopen 52X IDE

Hij gaf bij mij altijd de "C1" fout wat er eigenlijk op neer kwam dat men geheugen niet goed was of niet aanwezig was. Ik heb het geheugen daarna getest bij een vriend die hetzelfde mobo en geheugen heeft, awel het werkte zonder problemen. Het gekke is echter dat het een paar keer gewerkt heeft (geheugen wat verstoken enzo, en ik heb ook goed aangeduwd zoals sommige mensen op het forum voorstelden). Na veel pogingen heb ik dan maar besloten om het te rmaen en nu krijg ik dus hetzelfde terug |:(

Weet nu dus echt niet meer wa te doen als het probleem er nog altijd moest zijn.

Hoop dat jullie wa suggesties hebben.

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 13:15

orca

Zwem goed, Broeder.....

Ja dat kan helaas normaal zijn dat de winkel de verzendkosten vraagt, vaak komt het voor dat ze dat alleen maar doen als de rma niet geldig is (dwz dat je geen defect part geretourneerd had)

meestal worden de retourverzendkosten door de winkel betaald als je klacht gegrond is.

maar ja dat kan je lezen in de algemen voorwaarden waar je accoord mee bent gegaan door er inderdaad iets te kopen.

ik zou zeggen ga terug naar de bron en vraag het daar..

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

Verwijderd

Topicstarter
Het is jammer genoeg zo dat epox zegt dat er niks aan de hand is met men mobotje. dus dat worden +- 25 euro kosten :r

Maar als dit nu weer niet werkt, mag ik dan een ander bordje eisen?? (zelfde of ander merk)

Verwijderd

Topicstarter
*kick again*

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:58
als epox zegt dat je mobo oke is, lijkt me dat dat ookwel zo is......dus 'k zou de oorzaak van je problemen ergens anders gaan zoeken.....

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Komt wel vaker voor, is typisch voor de via chipsets.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

idd, ik had hetzelfde mem prob, bij mij gaf ie ook eerst C1 aan, ik heb toen mijn geheugen in de rechter slot gedaan, toen werkte het wel :? vraag me niet waarom, dat vat ik nog steeds niet, best een vaag maar een goed mainboard
Pagina: 1