Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarom mag je niet zoeken op het woord 'word'?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het woord 'word' intik bij een zoek actie wordt dat wordt elke keer keihard er uit gefilterd. Lijkt me een beetje censuur... of zijn jullie zulke fanatieke Microsoft haters? |:(|:(|:(|:(|:(

En oh ja: ik heb natuurlijk gezocht of iemand hier al eerder heeft geklaagd, maar ja dat gaat niet zo makkelijk |:(

/ps
Wat wou ik dan weten: hoe trash je alle HTML/XML meuk uit door Word gegeneerde HTML.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

noiseword

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Te algemene woorden worden eruit gefilterd, dus misschien kun je beter zoeken op microsoft word html ofzo, maar erg veel zul je er niet over vinden.

Word is niet echt geschikt om HTML mee te genereren. Alle troep moet waarschijnlijk met de hand verwijderd worden.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Word is een van de woorden die gefilterd worden, wegens te veel voorkomend (als werkwoord dan), "geloof" enzo word ook gefilterd.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

* Han snap nog steeds niet waarom zoeken op 'HlpDsk' nog mogelijk is :X

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 23:43 schreef Duracell het volgende:
Word is een van de woorden die gefilterd worden, wegens te veel voorkomend (als werkwoord dan), "geloof" enzo word ook gefilterd.
OK, is misschien wel handigm, vermoedde al zoiets maar toch... misschien voortaam zoeken op Word®

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

[search=noiseword]

:P.

Ik word er meer en meer van overtuigd dat we deze even in de LA faq moeten zetten (8>

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 23:40 schreef fruit.Mics het volgende:
Wat wou ik dan weten: hoe trash je alle HTML/XML meuk uit door Word gegeneerde HTML.
Met Dreamweaver lukt dat heel aardig. Even de functie "Clean-up Word HTML kiezen, en daarna zelf nog wat styles deleten, en je HTML is helemaal schoon.
Pagina: 1