Toon posts:

aopen cdromspeler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb een probleempje.
heb bij broertje paar maanden geleden cdrom speler ingebouwd (aopen 48 speed ide) zelf had ik binnen het jaar al probleem met dat ding
nu hij ook. als ik kijk bij opstarten pc ziet bios netjes een aopen cdromspeler, in windows ziet ie netjes f: als cdrom, maar zogauw ik f: dubbelklik om te openen is het net of er geen cd in de speler zit. kan de cd niet lezen en dan ook geen een cd
je hoort hem ook niet zoeken op cd. geeft gelijk aan dat ie niet kan lezen.
denk dat ie stuk is. op deze manier heb ik zo m'n bedenkingen bij aopen cdrom spelers.
wat kan er mis zijn met de cdrom speler? of is ie gewoon stuk?

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03
denk dat ie stuk is had het ook een keer met me lie on 48 speed

Verwijderd

Ik had het ook.
Ef flashen en klaar.
:)

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-04 12:13

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

Aopen is echt een kutmerk!
ik heb 2 32speed aopen cdrom spelers gehad die kutren vertoonde (de eerste ingewisseld maard e 2e gaf ook problemen)
mijn moder heeft een 36 speed die altijd vreeemd doet als hij het al doet.
en een vriend van me heeft 3 dagen geleden een aopen brander gekocht 12speed en die deed het ook al meteen niet nu heeft hij een philips die wel werkt.

...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 23:40 schreef master_a_b_c het volgende:
Ik had het ook.
Ef flashen en klaar.
:)
waar vind ik een en ander om te flashen? (url)

groet,
wibo

Verwijderd

Ik kijk ef voor je.
Moet je wel ef je type nummer erbij zetten.
>:)

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik had ook aopen, bij mij herkende die soms ook geen cd's :{ , maar nog vaker had die de kuren dat tie een cd zo traag ging lezen dat het gewoon 20 min duurde voordat 1 film op me hd stond :(. Of dat het branden wel 20 min duurde omdat tie het niet sneller las :(

Nou ben ik hem gelukkig kwijt, ff bij iemand die en cd-rom nodig had eringezet en €45 gevangen *D

Nu trotse bezitter van Pioneer dvd 106 slot in, en ik moet zeggen dat ding doet het KEI goed, al zit tie nu nog maar aan een ata33 kabel terwijl het een ata66 speler is :)

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 17:46

Garrett

Watercooler

Ik had hetzelfde probleem met m'n Lite-On fikker.... ata66 kabel erop gezet en probleem weg.

Klinkt vaag he.. toch heeft dat wel geholpen, misschien heb je wat aan deze tip

I love watercooling

Verwijderd

Topicstarter
hier komt ie:
a-open 48 speed cdromdrive
type nummer cd948E/TKU PRO

Verwijderd

Ik kan die site nu niet meer vinden.
Ik denk dat het hier op GOT vast wel ergens staat.
Anders zoek je bij Google op aopen+flash
ik had wel wat maar dat was in het chinees.

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Mijn Aopen doet het al 3j voortreffelijk 40x

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

Topicstarter
op die site vind ik alleen een driver
maar als je zegt dat het met een firmware upgrade verholpen kan worden moet ik een site zien te vinden waar voor de cd948e/tku pro firmware te downloaden is.

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

ik had ook een aopen 48 x cd romspeler ik moest hem 8 keer terug brengen voordat ik een werkende had KUT :( en die lui van de winkel zeiden dat een aopen cdrom speler pracktisch nooit kappot ging :( en ook een van die 8 cdrom spelers molde mijn cd's ik deed hem open en er zat een heele groote kras op en toen weg cd. Nu heb ik een 50x cdrom speler met een onbekend merk en die werkt stukken beter

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 08:45 schreef firoz het volgende:
ik had ook een aopen 48 x cd romspeler ik moest hem 8 keer terug brengen voordat ik een werkende had KUT :( en die lui van de winkel zeiden dat een aopen cdrom speler pracktisch nooit kappot ging :( en ook een van die 8 cdrom spelers molde mijn cd's ik deed hem open en er zat een heele groote kras op en toen weg cd. Nu heb ik een 50x cdrom speler met een onbekend merk en die werkt stukken beter
oftewel ICT-Visie (:r) ik had een aopen cd speler deed het nog half. Heb hem door hun laten testen (garantie)> zeiden ze dat ie het gewoon deed, maar later bleek dat hun hem kapot hadden gemaakt :(. toen kreeg na 2,5 maand een 50 x :(

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

http://www.ict-visie.nl haha was alleen makkelijk omdat het 100m lopen was anders had ik hem daar ook nooit gekocht. wel effe naar de intro kijken lolz >:)

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Pagina: 1